abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 7 april 2018 @ 19:45:39 #157
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_178371330
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 april 2018 19:42 schreef sacha het volgende:
ik heb zo'n ontharingsdinges a.k.a. epileerveer bij de Ŕ-cé-tión gekocht, GEWELDIG voor 58 cent :D
Ja die werkt prima hč! ^O^

Ik doe mijn snor daarmee _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 7 april 2018 @ 19:47:45 #158
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_178371394
Ik heb de oeroude Max Factor Mastertouch creme foundation gekocht vandaag.
Eigenlijk best prima spul merk ik nu

Had vrijwel altijd poeder foundation, maar merk de laatste tijd dat mijn huid wat droger wordt en wat meer rimpels dus dan is dat wat minder fraai
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_178371418
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2018 19:45 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja die werkt prima hč! ^O^

Ik doe mijn snor daarmee _O-
ik mijn kin :D

heel verleidelijk om door te gaan :@
...
pi_178371752
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2018 19:47 schreef Molo het volgende:
Ik heb de oeroude Max Factor Mastertouch creme foundation gekocht vandaag.
Eigenlijk best prima spul merk ik nu

Had vrijwel altijd poeder foundation, maar merk de laatste tijd dat mijn huid wat droger wordt en wat meer rimpels dus dan is dat wat minder fraai
Die pan-stick van max factor is ook best fijn, vooral als je even snel snel wil zijn.
Is ook wat “vetter”, ook fijn in de winter of bij een droge huid.
  zaterdag 7 april 2018 @ 20:02:13 #161
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_178371816
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2018 19:59 schreef quirina het volgende:

[..]

Die pan-stick van max factor is ook best fijn, vooral als je even snel snel wil zijn.
Is ook wat “vetter”, ook fijn in de winter of bij een droge huid.
Oh die heb ik van NYC, is ook fijn.
Alleen die kleur matcht nu even niet. En is ook vrij droog bedenk ik nu ik dit opschrijf.

Maar zal het onthouden ^O^
Handig wel om even rode koontjes enzo weg te werken, dat is het voornaamste waarom ik foundation gebruik. Roze huid op de plek waar geen blush moet zitten :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_178372086
Panstick of poederfoundation noem ik mijn luie wijven makeup.
Past ook altijd makkelijk in een klein makeuptasje of handtasje. Handig vooral onderweg of op vakantie oid of bij dikke haast dus ^O^
pi_178382758
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 april 2018 19:42 schreef sacha het volgende:
ik heb zo'n ontharingsdinges a.k.a. epileerveer bij de Ŕ-cé-tión gekocht, GEWELDIG voor 58 cent :D
Alleen niet handig voor de wenkbrauwen helaas!
  zondag 8 april 2018 @ 11:35:51 #164
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_178382769
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 11:35 schreef SnoepTomaatje het volgende:

[..]

Alleen niet handig voor de wenkbrauwen helaas!
Tenzij je ze volledig weg wilt hebben... 😅
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_178387538
Ik hars gewoon wenkbrauw haartjes. Gaat strakker dan plukken.
pi_178423212
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 21:07 schreef Keroppi het volgende:
Mijn Nars Albatros was al zo goed als op, maar na een ongelukkige val is hij helemaal finito. Dus ik ben op zoek naar een nieuwe mooie highlighter. Vroegah was ik door alle beautyblogs vrij up-to-date wat de nieuwste/mooiste/gehypete highlighters waren, maar nu houd ik het niet zo bij.

Jullie nog tips? Omdat ik er eeuwen mee doe mag het best high-end zijn, en met de Bijenkorf/Hudson Bay Rotterdam in de buurt, zijn wat lastiger verkrijgbare merken ook redelijk goed verkrijgbaar.

Voorheen heb ik naast NARS Albatros ook de Mary-lou manizer van The Balm gehad. Beide wat meer goud/gelig maar iets koeler mag ook.

Benieuwd naar jullie tips!
Was die highlighter van NARS goed?
  FOK!fossiel dinsdag 10 april 2018 @ 16:25:35 #167
1455 Keroppi
kool kikker
pi_178428684
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 11:33 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Was die highlighter van NARS goed?
Ik had die NARS Albatros al jaren en die kwam uit het begin van de hele highlighter hype. Tegenwoordig heeft elk merk mooie highlighters maar in den beginne waren er maar een paar merken met fatsoenlijke highlighters en had NARS Albatros echt een holy grail status. Ik vind het nog steeds een mooi product, maar tegenwoordig kun je bij veel meer merken iets vergelijkbaars krijgen in mijn opinie.
Chick on a mission
pi_178692745
Wat is het stil hier.

Bij de kruidvat zijn alle wenkbrauwproducten van Maybelline 50% vd prijs, dus ik heb deze meegenomen:



Dat spul is de shit O+. Het is een kopie van een Koreaanse trend van een tijd terug, is ook gemaakt in Korea. Het idee is dat je een teer-achtige verf op je wenkbrauwen smeert, dit opdroogt en je het er af pelt, waarna er een tijdelijk verflaagje overblijft. Ik heb binnenkort 2 feestjes staan die een dag lang gaan duren en geen zin om tussendoor wenkbrauwen te moeten bijwerken, dus ik heb het net even een proefrit gegeven en het werkt echt geweldig.

Beetje dit idee zeg maar:



Dus als je niet permanent wil verven maar je ook niet druk wil maken over wenkbrauwen bijwerken, zou ik dit gaan halen. Ideaal voor de zomer/festivalseizoen, want het is waterresistent en blijft minimaal 3 dagen zitten.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 23-04-2018 14:30:43 ]
pi_178692797
quote:
17s.gif Op vrijdag 6 april 2018 09:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Chille tip van de highlighter inderdaad, quirina! Thanks *O*.

/liefdagboek.

Tip: De The Ordinary lijn van Deciem heeft ook heel fijne en betaalbare huidverzorging!
He ik zie net deze post, hoe zijn de foundations van TO bevallen? Heb je er ook andere dingen besteld? Ik wilde er vanavond een bestelling plaatsen maar zit nog te twijfelen tussen de producten.
pi_178693508
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 14:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat is het stil hier.

Bij de kruidvat zijn alle wenkbrauwproducten van Maybelline 50% vd prijs, dus ik heb deze meegenomen:

[ afbeelding ]

Dat spul is de shit O+. Het is een kopie van een Koreaanse trend van een tijd terug, is ook gemaakt in Korea. Het idee is dat je een teer-achtige verf op je wenkbrauwen smeert, dit opdroogt en je het er af pelt, waarna er een tijdelijk verflaagje overblijft. Ik heb binnenkort 2 feestjes staan die een dag lang gaan duren en geen zin om tussendoor wenkbrauwen te moeten bijwerken, dus ik heb het net even een proefrit gegeven en het werkt echt geweldig.

Beetje dit idee zeg maar:

[ afbeelding ]

Dus als je niet permanent wil verven maar je ook niet druk wil maken over wenkbrauwen bijwerken, zou ik dit gaan halen. Ideaal voor de zomer/festivalseizoen, want het is waterresistent en blijft minimaal 3 dagen zitten.
Hmmm, ik weet het niet hoor...
Ik zou vooral bang zijn dat de kleur vreselijk verkeerd uitpakt :)
pi_178693692
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 15:16 schreef Charlotte3 het volgende:

[..]

Hmmm, ik weet het niet hoor...
Ik zou vooral bang zijn dat de kleur vreselijk verkeerd uitpakt :)
Ah ja, ik heb bijna zwarte wenkbrauwharen dus dark brown is bij mij altijd wel een veilige gok, maar er zijn 4 verschillende kleuren en swatches te vinden op interwebs.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 23 april 2018 @ 17:22:33 #172
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_178695683
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 14:33 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

He ik zie net deze post, hoe zijn de foundations van TO bevallen? Heb je er ook andere dingen besteld? Ik wilde er vanavond een bestelling plaatsen maar zit nog te twijfelen tussen de producten.
Ik heb alleen de foundations gehaald. Ik heb de Coverage foundation 1.0N en 1.0NS. Ze doen me qua kleur een beetje denken aan Mac NC15 Mac NC10. Ik vind ze wel top.

Hij is denk ik net een fractie te donker (gelig?) voor mij, maar ik ben zeer, zeer licht (BB Alabaster) dus als een van de weinigen op aarde heb ik wél een wat rozerig ondertoon. Met (lichtere) Estee Lauder concealer onder m'n ogen en wat andere plekjes valt het echter veel minder op. Ik ga gewoon weer bestellen. De prijs/kwaliteit is echt super en zeker het verschil (in mijn geval) waard qua prijs (Bobbi vs. TO). Ik heb wel het idee dat hij een beetje oxideert en dus (lichtelijk) van kleur verandert als je hem twee minuutjes op hebt. Met de NS heb ik dit minder dan de N.

Ik wil wel nog de Serum foundation uitproberen en nog even de rozige ondertoon van de Coverage bestellen. Gewoon om te kijken.

Eindoordeel: prijs/kwaliteit worth it _O_ . Minpuntje: oxidatie. Verder vind ik hem top.

edit; soms heb ik het idee dat 'ie wel wat glimt, maar collega's e.d. geven aan van niet. Is ook kwestie van afpoederen denk ik. Dat doe ik zelf nauwelijks tot nooit. Ik houd niet van de matte look. Nu doe ik het soms alleen op de T-zone.

[ Bericht 3% gewijzigd door ChipsZak. op 23-04-2018 18:15:02 ]
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 23 april 2018 @ 17:23:29 #173
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_178695704
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 14:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat is het stil hier.

Bij de kruidvat zijn alle wenkbrauwproducten van Maybelline 50% vd prijs, dus ik heb deze meegenomen:

[ afbeelding ]

Dat spul is de shit O+. Het is een kopie van een Koreaanse trend van een tijd terug, is ook gemaakt in Korea. Het idee is dat je een teer-achtige verf op je wenkbrauwen smeert, dit opdroogt en je het er af pelt, waarna er een tijdelijk verflaagje overblijft. Ik heb binnenkort 2 feestjes staan die een dag lang gaan duren en geen zin om tussendoor wenkbrauwen te moeten bijwerken, dus ik heb het net even een proefrit gegeven en het werkt echt geweldig.

Beetje dit idee zeg maar:

[ afbeelding ]

Dus als je niet permanent wil verven maar je ook niet druk wil maken over wenkbrauwen bijwerken, zou ik dit gaan halen. Ideaal voor de zomer/festivalseizoen, want het is waterresistent en blijft minimaal 3 dagen zitten.
Trek je geen wenkbrauwhaar mee?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 23 april 2018 @ 17:25:18 #174
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_178695731
Heeft iemand ervaring met Collistar tan drops oid?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_178696188
quote:
17s.gif Op maandag 23 april 2018 17:22 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ik heb alleen de foundations gehaald. Ik heb de Coverage foundation 1.0N en 1.0NS. Ze doen me qua kleur een beetje denken aan Mac NC15. Ik vind ze wel top.

Hij is denk ik net een fractie te donker (gelig?) voor mij, maar ik ben zeer, zeer licht (BB Alabaster) dus als een van de weinigen op aarde heb ik wél een wat rozerig ondertoon. Met (lichtere) Estee Lauder concealer onder m'n ogen en wat andere plekjes valt het echter veel minder op. Ik ga gewoon weer bestellen. De prijs/kwaliteit is echt super en zeker het verschil (in mijn geval) waard qua prijs (Bobbi vs. TO). Ik heb wel het idee dat hij een beetje oxideert en dus (lichtelijk) van kleur verandert als je hem twee minuutjes op hebt. Met de NS heb ik dit minder dan de N.

Ik wil wel nog de Serum foundation uitproberen en nog even de rozige ondertoon van de Coverage bestellen. Gewoon om te kijken.

Eindoordeel: prijs/kwaliteit worth it _O_ . Minpuntje: oxidatie. Verder vind ik hem top.

edit; soms heb ik het idee dat 'ie wel wat glimt, maar collega's e.d. geven aan van niet. Is ook kwestie van afpoederen denk ik. Dat doe ik zelf nauwelijks tot nooit. Ik houd niet van de matte look. Nu doe ik het soms alleen op de T-zone.
Ik heb normaal N1 tenzij ik wekenlang in de zon ben geweest. De lichte foundation zoektocht is een zware, ik ken de pijn ;(. Wat voor huid heb je? Ik heb een hele droge, gedehydreerde huid dus wilde sowieso beginnen met de serum foundation. Bedankt voor je antwoord in ieder geval, ik ga ze bestellen. Wil sowieso ook wat van hun huidverzorgingsproducten proberen en voor die prijs kun je het niet laten.
quote:
11s.gif Op maandag 23 april 2018 17:23 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Trek je geen wenkbrauwhaar mee?
Nope! Zo erg hecht het zich niet vast, gewoon aan de binnenkant van je wenkbrauw beginnen zodat het met de haarrichting meegaat. In ben vooralsnog echt super tevreden O+.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 23 april 2018 @ 18:05:02 #176
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_178696572
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 17:46 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik heb normaal N1 tenzij ik wekenlang in de zon ben geweest. De lichte foundation zoektocht is een zware, ik ken de pijn ;(. Wat voor huid heb je? Ik heb een hele droge, gedehydreerde huid dus wilde sowieso beginnen met de serum foundation. Bedankt voor je antwoord in ieder geval, ik ga ze bestellen. Wil sowieso ook wat van hun huidverzorgingsproducten proberen en voor die prijs kun je het niet laten.

[..]

Nope! Zo erg hecht het zich niet vast, gewoon aan de binnenkant van je wenkbrauw beginnen zodat het met de haarrichting meegaat. In ben vooralsnog echt super tevreden O+.
Ik heb eenzelfde huid als jij! Al is het oprecht een onwijs stuk beter sinds ik de exfoliant van Ultee gebruik. Dat is echt het geld waard.

Ik zei dat ie vergelijkbaar was met NC15 geloof ik? Maar ik bedoelde NC10. Typefoutje. Ben echt benieuwd naar de andere producten inderdaad. Laat je dat hier even weten? Welke bestel je?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_178697774
quote:
11s.gif Op maandag 23 april 2018 17:25 schreef ChipsZak. het volgende:
Heeft iemand ervaring met Collistar tan drops oid?
Yep, ik!
Doe je lekker lang mee, paar drupjes door je gezichtscrčme en je kleurt zonder vlekken. Ook je hals en decolleté mee smeren anders ziet het er raar uit.

Maar... gewoon een Bronzer gebruiken gaat net zo prima. Die van rimmel is water en zweetproof.

Voor bruine beentjes kan ik je hoola zero tanlines aanraden. Geeft niet af en kan je gewoon weer eraf wassen met douchegel.
pi_178697885
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 15:16 schreef Charlotte3 het volgende:

[..]

Hmmm, ik weet het niet hoor...
Ik zou vooral bang zijn dat de kleur vreselijk verkeerd uitpakt :)
Me too, vaak zijn die kleuren net iets te warm. Beetje roodachtig.
Assige tinten zijn vaak natuurlijker.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 23 april 2018 @ 19:20:19 #179
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_178697966
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 19:09 schreef quirina het volgende:

[..]

Yep, ik!
Doe je lekker lang mee, paar drupjes door je gezichtscrčme en je kleurt zonder vlekken. Ook je hals en decolleté mee smeren anders ziet het er raar uit.

Maar... gewoon een Bronzer gebruiken gaat net zo prima. Die van rimmel is water en zweetproof.

Voor bruine beentjes kan ik je hoola zero tanlines aanraden. Geeft niet af en kan je gewoon weer eraf wassen met douchegel.
Top, thanks! Toch lijken me die tan drops ideaal. Vooral in de zomer als ik geen foundation kan/wil dragen i.v.m. smeltfactor, :') :'(.

Ik heb voor bruine beentjes Clinique. Nog niet uitgeprobeerd; ik ben huiverig. Ik ben heel bleek en vind dit eigenlijk geen probleem. Ik was alleen benieuwd hoe het zou zijn als ik wat meer tan was, maar ik ben bang voor strepen, :').
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_178698102
Als je er zeker weten niet uit wil zien als een zebra zou ik geen selftanner aanraden maar een afwasbare zoals Hoola zero tanlines.

Gebruik je wel selftanner en gaat het mis..
- strepen wegboenen met aceton.
- elke dag scrubben ( scrubben sowieso doen voor dat je gaat selftannen)
- knieen , hielen, alles met plooien, littekentjes kan vlekkerig bruinen.

Ik zelf vind het teveel gedoe, dus ik kies lekker voor spul wat ik er gemakkelijk af kan halen. ;)
pi_178698361
Oeh oeh over streeploze tans gesproken. Ik heb net deze een poging gegeven:



Het is een spray-on tan. Ik haat zelfbruiners want vieze geur en ik heb altijd strepen. Dit is dus spray-on, leek me erg raar maar hij had goede reviews en ik snap nu waarom! Het is weliswaar een spray maar je moet het in je hand spuiten en daarna snel uitsmeren. Ik me eerst goed ingesmeerd met moisterizer en toen met dit. Geen strepen te bekennen en zelfs als ze er wel zouden zijn, zou je ze met water en zeep kunnen verwijderen. Het is wel waterresistent en ik heb het er nu een halve dag opzitten maar absoluut niet geeft niet af of doet niet raar. Het voelt ook niet alsof er iets op m'n huid zit ofzo.

Ideaal voor als je zelfbruiner haat, maar je benen licht geven in het donker. Ik zou als je een echte lichte huidskleur hebt wel voor de lichtste kleur gaan. Ik heb nu medium en die is al best donker.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 23-04-2018 19:41:31 ]
  maandag 23 april 2018 @ 19:37:51 #182
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_178698423
quote:
11s.gif Op maandag 23 april 2018 17:25 schreef ChipsZak. het volgende:
Heeft iemand ervaring met Collistar tan drops oid?
Yes!

Meest fantastische zelfbruiner ever. En ik weet niet hoe ze het doen, maar de geur is heerlijk!
Nog nooit vlekken gehad, ook niet als ik 8 druppels gebruik en niet door mijn dagcrčme meng als ik even een kickstart wil geven qua kleurtje.

Dikke aanrader ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_178698492
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 18:05 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ik heb eenzelfde huid als jij! Al is het oprecht een onwijs stuk beter sinds ik de exfoliant van Ultee gebruik. Dat is echt het geld waard.

Ik zei dat ie vergelijkbaar was met NC15 geloof ik? Maar ik bedoelde NC10. Typefoutje. Ben echt benieuwd naar de andere producten inderdaad. Laat je dat hier even weten? Welke bestel je?
Oh mooi, ik heb een gelige ondertoon dus hopen dat ze bij mij dan wel goed uitvallen.

Ik ga naast de foundation iig nog squalane olie en hun hyaluronzuur + B5 gebeuren bestellen want droge huid. Zodra ik m'n vochtbarričre weer een beetje in orde heb, ga ik aan de slag met hun chemische peelings.
  maandag 23 april 2018 @ 19:42:43 #184
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_178698575
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 19:39 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Oh mooi, ik heb een gelige ondertoon dus hopen dat ze bij mij dan wel goed uitvallen.

Ik ga naast de foundation iig nog squalane olie en hun hyaluronzuur + B5 gebeuren bestellen want droge huid. Zodra ik m'n vochtbarričre weer een beetje in orde heb, ga ik aan de slag met hun chemische peelings.
Wat is allemaal een aanrader van dat merk :9
* Molo wacht wel nog even op vakantiegeld

En hoe weet ik welke kleurcode goed is voor de foundation? Ik heb MAC NC30
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_178698713
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 19:42 schreef Molo het volgende:

[..]

Wat is allemaal een aanrader van dat merk :9
* Molo wacht wel nog even op vakantiegeld

En hoe weet ik welke kleurcode goed is voor de foundation? Ik heb MAC NC30
Da's best lastig te zeggen. Ze hebben heel veel, maar het zijn vrijwel allemaal one trick pony's. Ik heb me de hele afgelopen week zo ongeveer bezig gehouden met inlezen en ben er nog niet helemaal over uit :'). Het ligt heel erg aan wat je problemen zijn met je huid. Aan de hand daarvan kun je op hun site aanraders zien. Een ander idee is om op youtube de review van Gothamista en/of Stephanie Nicole te bekijken. Maar wees gewaarschuwd, het is een deur naar een wereld van ingewikkeld huidverzorging.

Qua kleurcode had Wayne Goss een vergelijking met MAC gemaakt, staat hier in de omschrijving van het filmpje. Voor die prijs kun je er niet echt een buil aan vallen.
  maandag 23 april 2018 @ 21:24:39 #186
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_178701862
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 19:48 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Da's best lastig te zeggen. Ze hebben heel veel, maar het zijn vrijwel allemaal one trick pony's. Ik heb me de hele afgelopen week zo ongeveer bezig gehouden met inlezen en ben er nog niet helemaal over uit :'). Het ligt heel erg aan wat je problemen zijn met je huid. Aan de hand daarvan kun je op hun site aanraders zien. Een ander idee is om op youtube de review van Gothamista en/of Stephanie Nicole te bekijken. Maar wees gewaarschuwd, het is een deur naar een wereld van ingewikkeld huidverzorging.

Qua kleurcode had Wayne Goss een vergelijking met MAC gemaakt, staat hier in de omschrijving van het filmpje. Voor die prijs kun je er niet echt een buil aan vallen.
Ik ga er eens in duiken :9

Dank u!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 23 april 2018 @ 22:42:24 #187
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_178703650
GVD, nu wil ik alles van die site :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_178704032
Moet er niet aan denken om aan de slag te gaan met zelfbruiners. Zo een gedoe of niet?

Lang leve mijn lichtgetint huidskleurtje! *O*
  maandag 23 april 2018 @ 23:26:50 #189
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_178704533
Met die Collistar druppels echt tien seconden extra werk. Dat vind ik geen gedoe.

Lijf in de zelfbruiner heb ik geen zin in, maar mijn gezicht is vaak lichter dan mijn lijf dus dan is het bijsmeren zo gebeurd. En hoeft niet eens elke dag
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  FOK!fossiel dinsdag 24 april 2018 @ 03:00:26 #190
1455 Keroppi
kool kikker
pi_178705696
quote:
11s.gif Op maandag 23 april 2018 17:25 schreef ChipsZak. het volgende:
Heeft iemand ervaring met Collistar tan drops oid?
Absolute aanrader!


Gewoon door je dagcreme. Mooi resultaat, nooit strepen of iets gezien. Gebruik het soms voor mijn benen maar meestal voor mijn gezicht.

Resultaat is supernatuurlijk (hangt af van je ‘dosering’ natuurlijk, maar 3-5 geeft bij mij een goed resultaat.
Chick on a mission
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 24 april 2018 @ 08:08:06 #191
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_178707601
Okay, de collistar drops zijn dus sowieso iets dat ik moet halen :D! Ik zie dat ze ze voor body/legs hebben en die is groter. Kan vast ook op het gezicht.

Is er eigenlijk nog een verschil met de Clarins drops? Die zijn iets goedkoper.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 24 april 2018 @ 08:18:17 #192
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_178707636
Hmm. Ik zie dat die voor het lichaam wel echt andere substantie is en ook met een pompflacon.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_178707668
quote:
8s.gif Op dinsdag 24 april 2018 08:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Hmm. Ik zie dat die voor het lichaam wel echt andere substantie is en ook met een pompflacon.
En die ruikt ook echt naar zelfbruiner. Hij is wel goed, mooie kleur en je doet een eeuw met een flesje. Ik beb m nog niet in mn gezicht durven gebruiken.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 24 april 2018 @ 08:29:54 #194
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_178707709
Ok, :@. Collistar drops besteld. Die van 50 ml want Douglas heeft 25% korting. Als het bevalt bestel ik ook nog de body/legs met 25% korting :9.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 24 april 2018 @ 08:30:31 #195
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_178707716
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 08:23 schreef Syrena het volgende:

[..]

En die ruikt ook echt naar zelfbruiner. Hij is wel goed, mooie kleur en je doet een eeuw met een flesje. Ik beb m nog niet in mn gezicht durven gebruiken.
Geeft wel zelfde effect?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  dinsdag 24 april 2018 @ 09:02:05 #196
164755 Mss
kutHOEr
pi_178708020
Ohja, die collistar drops heb ik ook nog. Alleen geen idee of die nog houdbaar/goed zijn na 2 jaar...
Aids.
  dinsdag 24 april 2018 @ 09:03:02 #197
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_178708036
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 09:02 schreef Mss het volgende:
Ohja, die collistar drops heb ik ook nog. Alleen geen idee of die nog houdbaar/goed zijn na 2 jaar...
Ja hoor, gebruik potje hier al drie jaar :+

Nog geen gezichtsrot
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 24 april 2018 @ 09:17:24 #198
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_178708228
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 april 2018 09:03 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja hoor, gebruik potje hier al drie jaar :+

Nog geen gezichtsrot
_O-
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_178710239
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 23:26 schreef Molo het volgende:
Met die Collistar druppels echt tien seconden extra werk. Dat vind ik geen gedoe.

Lijf in de zelfbruiner heb ik geen zin in, maar mijn gezicht is vaak lichter dan mijn lijf dus dan is het bijsmeren zo gebeurd. En hoeft niet eens elke dag
Ja, en toch zou ik bang zijn dat het mislukt... en is dat wel goed voor het gezicht? Vooral als je gezicht vrij gevoelig is?

Maar ja, als het moet dan moet he. :P
  dinsdag 24 april 2018 @ 15:17:33 #200
164755 Mss
kutHOEr
pi_178714048
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 april 2018 09:03 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja hoor, gebruik potje hier al drie jaar :+

Nog geen gezichtsrot
Haha straks maar eens kijken hoe de geur is.
Aids.
  dinsdag 24 april 2018 @ 22:24:39 #201
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_178723421
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 11:15 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ja, en toch zou ik bang zijn dat het mislukt... en is dat wel goed voor het gezicht? Vooral als je gezicht vrij gevoelig is?

Maar ja, als het moet dan moet he. :P
Kan geen kwaad, is super veilig spul.

Ik heb het eerst met twee druppels door mijn dagcrčme heen gebruikt. Heeeeel subtiel effect en super egaal. Toen opgebouwd omdat ik dat langzamerhand wel durfde en weet inmiddels dat ik flink wat kan gebruiken.
Het bruint prima en vlekt totaal niet bij mij.

Serieus topspul voor bleke bekkies
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_178753326
Is MAC alweer in de aanbieding... Het wordt bijna gewoon. :-) niet dat dat erg is. Maar het is wel opvallend vaak de laatste tijd.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 30 april 2018 @ 12:25:39 #203
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_178831450
Hoe mengen jullie de druppels met jullie dagcreme? En wat als je wat extra crčme moet bijsmeren omdat je niet genoeg had gepakt? En het is wel overduidelijk een veel subtieler effect dan als je het zonder dagcreme pakt imo (niet per se negatief!)
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 30 april 2018 @ 12:25:57 #204
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_178831462
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 14:54 schreef MrsDuck het volgende:
Is MAC alweer in de aanbieding... Het wordt bijna gewoon. :-) niet dat dat erg is. Maar het is wel opvallend vaak de laatste tijd.
Vond ik ook!
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  maandag 30 april 2018 @ 12:28:48 #205
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_178831551
quote:
11s.gif Op maandag 30 april 2018 12:25 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoe mengen jullie de druppels met jullie dagcreme? En wat als je wat extra crčme moet bijsmeren omdat je niet genoeg had gepakt? En het is wel overduidelijk een veel subtieler effect dan als je het zonder dagcreme pakt imo (niet per se negatief!)
Niet

Ik plemp eerst die druppels op mijn hand, verdeel dit over beide handen en breng op die manier egaal aan op mijn gezicht.
Dan de helft van de dagcrčme die ik normaal zou aanbrengen op dezelfde manier.
Klaar O+

Flesje was bijna op dus heb een nieuwe weer gescoord in de aanbieding,kan ik weer drie jaar vooruit ofzo ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_178831585
Iemand die het merk Pixie kent?
  maandag 30 april 2018 @ 12:35:37 #207
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_178831778
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 12:29 schreef Maghrebijnse het volgende:
Iemand die het merk Pixie kent?
Yep, veel te duur voor de kwaliteit

Foundation vond ik poederig, eyeliner bleef afgeven na drogen, meh
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_178831804
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 12:35 schreef Molo het volgende:

[..]

Yep, veel te duur voor de kwaliteit

Foundation vond ik poederig, eyeliner bleef afgeven na drogen, meh
Oh echt? En hun setting spray? Gebruik die van mac en die is bijna op... denk even keer wat anders proberen.
  maandag 30 april 2018 @ 12:36:49 #209
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_178831823
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 12:36 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Oh echt? En hun setting spray? Gebruik die van mac en die is bijna op... denk even keer wat anders proberen.
Die ken ik niet, gebruik geen settingspray.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_178831921
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 12:36 schreef Molo het volgende:

[..]

Die ken ik niet, gebruik geen settingspray.
Aha ok, weet ik in elk gebal dat ik geen foundation van dat merk moet halen!
pi_178833203
Heb mezelf vertroeteld met de Koningsdagaanbieding... Onderweg zijn Anastasia Beverly Hills Soft Glam Palette (dat merk is dus niet uitgesloten), MAC wenkbrauwpotlood in Accentuated, MAC Fix plus want beide bijna op. Ik gebruik de fixplus na het afpoederen en voor blush/highlighter/bronzer en om mijn oogkwast nat te maken. Voor mij is het dus meer een primer omdat ik hem best plakkerig vind. Het echte fixeren op het einde doe ik met de All Nighter van Urban Decay. Die vind ik juist verfrissend.

En bij de Big Bazar vond ik vorige week mijn favoriete, maar de kleur is uit de collectie, bb-cream; de extra light van Garnier. Dus helemaal happy en gelijk ingeslagen. De gewone light is te oranje/donker en een goede vervanger had ik nog niet gevonden.
pi_178843082
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 13:25 schreef MrsDuck het volgende:
Heb mezelf vertroeteld met de Koningsdagaanbieding... Onderweg zijn Anastasia Beverly Hills Soft Glam Palette (dat merk is dus niet uitgesloten), MAC wenkbrauwpotlood in Accentuated, MAC Fix plus want beide bijna op. Ik gebruik de fixplus na het afpoederen en voor blush/highlighter/bronzer en om mijn oogkwast nat te maken. Voor mij is het dus meer een primer omdat ik hem best plakkerig vind. Het echte fixeren op het einde doe ik met de All Nighter van Urban Decay. Die vind ik juist verfrissend.

En bij de Big Bazar vond ik vorige week mijn favoriete, maar de kleur is uit de collectie, bb-cream; de extra light van Garnier. Dus helemaal happy en gelijk ingeslagen. De gewone light is te oranje/donker en een goede vervanger had ik nog niet gevonden.
Mac fix gebruik ik nadat ik mijn make-up heb aangebracht, maar heb het idee dat het zo weinig doet. Die van Urban Decay is goed? Blijft je make-up dan ook langer zitten?
pi_178845354
De All Nighter doet zijn werk prima, mijn t-zone blijft duidelijk langer mooi.
pi_178845656
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 20:29 schreef MrsDuck het volgende:
De All Nighter doet zijn werk prima, mijn t-zone blijft duidelijk langer mooi.
Ok, ga ik die binnenkort aanschaffen. Inclusief dit palette.

pi_179138174
quote:
12s.gif Op maandag 30 april 2018 20:35 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ok, ga ik die binnenkort aanschaffen. Inclusief dit palette.

[ afbeelding ]
Mooi!! Heb er bij staan twijfelen vorige week maar ik denk dat ik er geen raad mee weet :’(.

Paar keer bij een Sephora geweest in de afgelopen weken.... toch jammer dat zo’n winkel niet ergens in NL zit.
pi_179138426
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 18:59 schreef vera166 het volgende:

[..]

Mooi!! Heb er bij staan twijfelen vorige week maar ik denk dat ik er geen raad mee weet :’(.

Paar keer bij een Sephora geweest in de afgelopen weken.... toch jammer dat zo’n winkel niet ergens in NL zit.
Een settingspray spray je over je makeup heen dat het beter en langer blijft zitten.
En allnighter kan je gewoon online bij iciparisxl bestellen.

Als je een bestelling wil doen bij Sephora kan je dat via de Franse site doen.
Zoek je een Sephora dichtbij Nederland, dan kan je het beste naar Duitsland gaan.
Galleria Kaufhoff/Oberhausen of Düsseldorf.

Ik had zelf eigenlijk verwacht dat Sephora in Hudson’s Bay zou komen, maar helaas...
pi_179139776
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 19:15 schreef quirina het volgende:

[..]

Een settingspray spray je over je makeup heen dat het beter en langer blijft zitten.
En allnighter kan je gewoon online bij iciparisxl bestellen.

Als je een bestelling wil doen bij Sephora kan je dat via de Franse site doen.
Zoek je een Sephora dichtbij Nederland, dan kan je het beste naar Duitsland gaan.
Galleria Kaufhoff/Oberhausen of Düsseldorf.

Ik had zelf eigenlijk verwacht dat Sephora in Hudson’s Bay zou komen, maar helaas...
Ik doelde op het Heat palette! :-) Zou niet weten wanneer ik me daarmee fatsoenlijk kan opmaken. Denk dat ik vooral ziek zou lijken. Maar de kleuren zijn wel heel mooi.

Thanks!! Dan ga ik dat via de Franse site uitvogelen. Ben net terug van vakantie en geconcludeerd dat het echt een gemis is in NL. Douglas komt in de buurt maar toch....

Ik meende dat ook, ja. Too bad.
pi_179142606
Urban Decay is ook via ICI Paris en Hudson Bay te koop en bij grotere filialen te swatchen. Check anders even de site van Urban Decay https://www.urban-decay.nl voor filialen.
pi_179142834
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 18:59 schreef vera166 het volgende:

[..]

Mooi!! Heb er bij staan twijfelen vorige week maar ik denk dat ik er geen raad mee weet :’(.

Paar keer bij een Sephora geweest in de afgelopen weken.... toch jammer dat zo’n winkel niet ergens in NL zit.
Ga het volgende week aanschaffen. Je kan het ook bij Hudson kopen.
pi_179142943
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 19:15 schreef quirina het volgende:

[..]

Een settingspray spray je over je makeup heen dat het beter en langer blijft zitten.
En allnighter kan je gewoon online bij iciparisxl bestellen.

Als je een bestelling wil doen bij Sephora kan je dat via de Franse site doen.
Zoek je een Sephora dichtbij Nederland, dan kan je het beste naar Duitsland gaan.
Galleria Kaufhoff/Oberhausen of Düsseldorf.

Ik had zelf eigenlijk verwacht dat Sephora in Hudson’s Bay zou komen, maar helaas...
Settingspray van Urban Decay goed?
pi_179143441
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 20:29 schreef MrsDuck het volgende:
De All Nighter doet zijn werk prima, mijn t-zone blijft duidelijk langer mooi.
Oh, dan ga ik ook eens kijken daarvoor :)

Nooit een settingspray geprobeerd maar als ik ze van de goedkopere merken zie liggen lonkt het wel elke keer :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zondag 13 mei 2018 @ 22:48:33 #222
16715 Mylene
*schatje*
pi_179143762
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 22:18 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Settingspray van Urban Decay goed?
Ja, heel fijn, voor mij misschien wel de beste.
pi_179144524
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 22:18 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Settingspray van Urban Decay goed?
Ik vind 'm ook erg goed. Gebruik trouwens de "de-slick" versie, die is bedoeld voor de vette huid. Mijn t-zone is echt duidelijk minder vettig aan het einde van de dag wanneer ik die spray heb gebruikt.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_179147124
Als je de kleurtjes van heat wil, makeup revolution heeft er een dupe van. En anders is het warm neutrals palette van nyx een goede dupe. Kan je er een beetje mee spelen ipv veel geld ineens uit te geven.
pi_179159985
Deze primer gehaald. Vraag me af of se gezichtsprimer van Smashbox ook goed is?

pi_179160217
Ladies, gebruiken jullie geen gezichtsprimer?Of alleen de setting spray?
  maandag 14 mei 2018 @ 19:42:55 #227
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_179160445
Geen primer, geen settingspray. Teveel gedoe en te weinig effect, behalve extra lagen make up op mijn gezicht en dat skip ik liever
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_179160615
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 19:42 schreef Molo het volgende:
Geen primer, geen settingspray. Teveel gedoe en te weinig effect, behalve extra lagen make up op mijn gezicht en dat skip ik liever
Maar merk je niet dat je make-up snel weg is? Heb dus net de de eye primer gehaald en twijfel nu of ik snel naar winkel moet lopen voor die voor gezicht of toch maar de setting spray van Urban Decay moet halen?
  maandag 14 mei 2018 @ 19:50:07 #229
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_179160669
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 19:48 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Maar merk je niet dat je make-up snel weg is? Heb dus net de de eye primer gehaald en twijfel nu of ik snel naar winkel moet lopen voor die voor gezicht of toch maar de setting spray van Urban Decay moet halen?
Als ik eyeliner gebruik heb ik merken die niet stainen.
Als ik oogschaduw gebruik, doe ik er wel primer onder (van Too Faced). Verder nooit, ik mis het niet.

Als ik ga sporten of het is bloedheet heeft niets zin, ook primer niet, en gebruik ik sowieso vaak geen gezichtsmake-up
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 14 mei 2018 @ 19:53:59 #230
16715 Mylene
*schatje*
pi_179160772
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 19:34 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ladies, gebruiken jullie geen gezichtsprimer?Of alleen de setting spray?
Ik gebruik er eentje van Bobbi Brown.

https://www.iciparisxl.nl(...)e/primer/p/BP_928337
pi_179160827
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 19:24 schreef Maghrebijnse het volgende:
Deze primer gehaald. Vraag me af of se gezichtsprimer van Smashbox ook goed is?

[ afbeelding ]
Oh de kleur van jouw nagels O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 14 mei 2018 @ 19:58:54 #232
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_179160873
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 19:56 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Oh de kleur van jouw nagels O+
De dikte echter :N
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_179161390
Als het echt de hele dag full face moet blijven zitten dan gebruik ik wel eens een primer. Ik heb er eentje uit de kerstcollectie van Etos, met die gouden flinters er in. Dat goud is onzin, maar de primer zelf bevalt wel. Maakt mooi glad zonder te overdrijven. Oogschaduwbasis vergeet ik vaak en als ik het pak is het MAC paintpot in Painterly. Settingspray gebruik ik wel meer om het poederige te verminderen en glimmen te vermijden.
pi_179162317
Wat ik wel merk is dat niet elke primer lekker werkt. Bij macfoundation, Estee lauder doublewear en Lancôme teint idole gebruik ik geen primer. Waarschijnlijk ligt het aan de ingrediënten en dimethicone in de foundations zelf.
  woensdag 16 mei 2018 @ 17:03:25 #235
477983 marijnxgraaf
Communicatiestudente
pi_179201318
Hoi!

Ik zag deze forum en ik dacht; ik moet echt een product aanbevelen. Ik experimenteer de laatste tijd met oogschaduw en zocht een palette met zachte kleuren. Ik zat uren te shoppen bij Makeup Geek, of te kwijlen bij de Naked palettes, maar de prijs viel me zo tegen.

Totdat ik deze palette tegen kwam: de 'ultimate undressed palette' van MUA, voor maar 11 euro bij de Kruidvat. De kleuren zijn supermooi, en de kwaliteit voor die prijs is om op verliefd te worden. Een dikke aanrader!

i hate twitter, i love fries.
pi_179205332
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 17:03 schreef marijnxgraaf het volgende:
Hoi!

Ik zag deze forum en ik dacht; ik moet echt een product aanbevelen. Ik experimenteer de laatste tijd met oogschaduw en zocht een palette met zachte kleuren. Ik zat uren te shoppen bij Makeup Geek, of te kwijlen bij de Naked palettes, maar de prijs viel me zo tegen.

Totdat ik deze palette tegen kwam: de 'ultimate undressed palette' van MUA, voor maar 11 euro bij de Kruidvat. De kleuren zijn supermooi, en de kwaliteit voor die prijs is om op verliefd te worden. Een dikke aanrader!

[ afbeelding ]
Leuke UD naked 1 dupe.
Zal ik jou nou een nog goedkopere optie vertellen?
Makeup revolution iconic 1 kost ongeveer 4¤ en heeft dezelfde kleurtjes.
Voor 12¤ heb je dan naked 1,2,3
pi_179205346
Ze kosten bij boozy nu ¤3,95
pi_179206224
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 20:24 schreef MrsDuck het volgende:
Als het echt de hele dag full face moet blijven zitten dan gebruik ik wel eens een primer. Ik heb er eentje uit de kerstcollectie van Etos, met die gouden flinters er in. Dat goud is onzin, maar de primer zelf bevalt wel. Maakt mooi glad zonder te overdrijven. Oogschaduwbasis vergeet ik vaak en als ik het pak is het MAC paintpot in Painterly. Settingspray gebruik ik wel meer om het poederige te verminderen en glimmen te vermijden.
Duidelijk!

Wat is nou exact het verschil tussen primer en setting spray? Kan iemand me dit eens goed uitleggen.
pi_179206236
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 19:56 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Oh de kleur van jouw nagels O+
Thanks!
pi_179206259
quote:
14s.gif Op maandag 14 mei 2018 19:53 schreef Mylene het volgende:

[..]

Ik gebruik er eentje van Bobbi Brown.

https://www.iciparisxl.nl(...)e/primer/p/BP_928337
Thanks! Moet echt even testen denk
Ik. Zal wel laten weten welke het geworden is.
  woensdag 16 mei 2018 @ 21:15:15 #241
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_179206289
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 21:12 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Duidelijk!

Wat is nou exact het verschil tussen primer en setting spray? Kan iemand me dit eens goed uitleggen.
Primer is eronder, eerste laag na je dagcrčme. Setting spray er helemaal bovenop, als laatste laag
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_179206312
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 21:15 schreef Molo het volgende:

[..]

Primer is eronder, eerste laag na je dagcrčme. Setting spray er helemaal bovenop, als laatste laag
Ja begrijp ik, maar werking? Wat is verschil?
  woensdag 16 mei 2018 @ 21:18:53 #243
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_179206393
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 21:16 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ja begrijp ik, maar werking? Wat is verschil?
Hechting aan je gezichtshuid versus hechting en anti poederbek werking vooral
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_179206997
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 21:18 schreef Molo het volgende:

[..]

Hechting aan je gezichtshuid versus hechting en anti poederbek werking vooral
Maar settingspray doet ook hechting?
  woensdag 16 mei 2018 @ 21:50:52 #245
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_179207239
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 21:41 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Maar settingspray doet ook hechting?
Yep, maar meer lagen aan elkaar dan primair aan je huid
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_179207361
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 21:50 schreef Molo het volgende:

[..]

Yep, maar meer lagen aan elkaar dan primair aan je huid
Dus en primer en setting spray is onnodig? Als het je alleen om de hechting van make-up te doen is?
  woensdag 16 mei 2018 @ 22:00:51 #247
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_179207510
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 21:54 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Dus en primer en setting spray is onnodig? Als het je alleen om de hechting van make-up te doen is?
Zat dames die er anders over denken maar voor gezichtsmake-up vind ik het overbodig

Voor oogschaduw vind ik het wel onmisbaar
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_179207544
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 22:00 schreef Molo het volgende:

[..]

Zat dames die er anders over denken maar voor gezichtsmake-up vind ik het overbodig

Voor oogschaduw vind ik het wel onmisbaar
Nee bedoel meer de combinatie van beide producten is overbodig.
pi_179207705
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 21:16 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ja begrijp ik, maar werking? Wat is verschil?
Hoe ik denk dat het is (ook wat ik zelf ervaar):
Primer is om je foundation beter te laten hechten op je huid. Settingspray is om ook de rest van je make-up (bronzer, blush, highlighter, etc.) langer mooi te houden + het haalt het poederige weg + het laat alles mooier blenden + het zorgt er voor dat je t-zone minder snel vet wordt.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  donderdag 17 mei 2018 @ 06:39:25 #250
16715 Mylene
*schatje*
pi_179213492
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 22:07 schreef MissJ het volgende:

[..]

Hoe ik denk dat het is (ook wat ik zelf ervaar):
Primer is om je foundation beter te laten hechten op je huid. Settingspray is om ook de rest van je make-up (bronzer, blush, highlighter, etc.) langer mooi te houden + het haalt het poederige weg + het laat alles mooier blenden + het zorgt er voor dat je t-zone minder snel vet wordt.
Ja, zo ervaar ik het ook.

Bij het schilderen van de kozijnen (typte eerst konijnen :') ) van je huis is het ook beter om eerst voordat je gaat schilderen een (verf) primer te gebruiken. Zo blijft de verf mooier zitten.
pi_179214955
Ik begin wat betreft primers steeds meer te denken dat ze hun werk doen, omdat ze een extra laag huidverzorging zijn. De meeste mensen hebben een onvoldoende gehydreerde of verzorgde huid, en die extra laag verzorging maakt dat de make-up beter op de huid gaat zitten. Als je huid in topconditie is, merk je de werking van primer veel minder.

Is in ieder geval mijn theorie.
pi_179215302
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 22:07 schreef MissJ het volgende:

[..]

Hoe ik denk dat het is (ook wat ik zelf ervaar):
Primer is om je foundation beter te laten hechten op je huid. Settingspray is om ook de rest van je make-up (bronzer, blush, highlighter, etc.) langer mooi te houden + het haalt het poederige weg + het laat alles mooier blenden + het zorgt er voor dat je t-zone minder snel vet wordt.
Duidelijk, dus als je het goed wil doen gebruik je beide producten.
pi_179215351
Ik ben juist gestopt met de primer. Hij maakte mijn huid/make up 'korrelig'
Alsof ik allemaal losse velletjes heb die dan vast geplakt worden

Het ziet er beter uit zonder
  donderdag 17 mei 2018 @ 10:44:51 #254
16715 Mylene
*schatje*
pi_179215676
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 10:26 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Duidelijk, dus als je het goed wil doen gebruik je beide producten.
Ligt ook aan je huidtype hoor.

Die Bobbi Brown primer is overigens ook een moisturizer, heeft dus ook een meer verzorgende werking. Hij is misschien wel duur, maar je doet er wel lang mee. Anders eerst een proefje vragen. Wat voor mij goed werkt, hoeft voor een ander misschien weer niet zo te zijn.
  donderdag 17 mei 2018 @ 11:06:19 #255
477983 marijnxgraaf
Communicatiestudente
pi_179216132
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 20:37 schreef quirina het volgende:
Makeup revolution iconic 1
Mooie palette inderdaad! Thanks!
i hate twitter, i love fries.
pi_179216287
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 10:44 schreef Mylene het volgende:

[..]

Ligt ook aan je huidtype hoor.

Die Bobbi Brown primer is overigens ook een moisturizer, heeft dus ook een meer verzorgende werking. Hij is misschien wel duur, maar je doet er wel lang mee. Anders eerst een proefje vragen. Wat voor mij goed werkt, hoeft voor een ander misschien weer niet zo te zijn.
Ja, ga even wat proefjes vragen en kijken wat beste voor me werkt.
pi_179217453
Zou je dan niet juist een dagcrčme + spf en daarna je make-up kunnen doen? Dat werkt voor mij persoonlijk heel goed. (Doelend op wat clumsy-clown zegt.)
pi_179217558
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 12:23 schreef Melancholia_war het volgende:
Zou je dan niet juist een dagcrčme + spf en daarna je make-up kunnen doen? Dat werkt voor mij persoonlijk heel goed. (Doelend op wat clumsy-clown zegt.)
Mijn make-up zit aan het einde van de dag niet meer goed. Gebruikte een settijgspray van Mac, maar vind het niks dus ben nu hard opzoek naar iets waardoor mijn make-up de hele dag goed blijft zitten.
pi_179224641
Tonic net gehaald... benieuwd naar.

pi_179382789
Help? Welk soort primer van MAC is goed? Kan uit vier soorten kiezen...



[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 25-05-2018 16:40:52 ]
pi_179506951
Ik ga maar eens aan de bb cream, ik zag mezelf gister in de spiegel en dacht "met deze temperatuur en benauwdheid ziet je make-up er gewoon niet meer uit en valt er niet op een mooie manier tegenop te poederen".
Heb in geen 20 jaar een dag (buiten de deur) zonder foundation gehad, ik ben benieuwd :')

Eerst maar eens een mooie kleur vinden, dat vind ik echt de horror. Altijd een grote zoektocht.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_179507550
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 10:54 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga maar eens aan de bb cream, ik zag mezelf gister in de spiegel en dacht "met deze temperatuur en benauwdheid ziet je make-up er gewoon niet meer uit en valt er niet op een mooie manier tegenop te poederen".
Heb in geen 20 jaar een dag (buiten de deur) zonder foundation gehad, ik ben benieuwd :')

Eerst maar eens een mooie kleur vinden, dat vind ik echt de horror. Altijd een grote zoektocht.
Ben benieuwd of je iets vind! Ik vind een goede kleur vinden in foundation al hel, in BB's is het me nog niet gelukt. Gelukkig is mijn holy grail foundation licht genoeg (qua structuur) om niet vervelend te zijn in de zomer. Yay Mac face and body.
pi_179508715
Ik heb de Naked Heat! Nog niet geprobeerd alleen.
  vrijdag 1 juni 2018 @ 13:56:44 #264
149959 SQ
snelle trees
pi_179536968
Ik heb de naked heat en vind 'm erg mooi. Ik kom alleen zelden meer toe aan uitgebreid make-uppen. En ik ben de touch ook een beetje kwijt. Moet misschien maar weer eens wat videotuts gaan bekijken, heeft iemand daar nog goede tips voor?
disclaimer
  vrijdag 1 juni 2018 @ 14:30:35 #265
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_179537871
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb de naked heat en vind 'm erg mooi. Ik kom alleen zelden meer toe aan uitgebreid make-uppen. En ik ben de touch ook een beetje kwijt. Moet misschien maar weer eens wat videotuts gaan bekijken, heeft iemand daar nog goede tips voor?
Het valt mij op dat de nadruk in joetjoepland nu erg ligt op "Deze nieuwe shit is net uit, kijk naar deze nieuwe shit". Voordeel is wel dat er voor de grote namen (dus ook de Naked Heat) echt een shitload te vinden is aan looks die ermee gedaan zijn.

Qua namen: pixiwoo blijf ik nog steeds een goeie vinden. :)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_179537923
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb de naked heat en vind 'm erg mooi. Ik kom alleen zelden meer toe aan uitgebreid make-uppen. En ik ben de touch ook een beetje kwijt. Moet misschien maar weer eens wat videotuts gaan bekijken, heeft iemand daar nog goede tips voor?
Ik blijf fan van de pixiwoo zusjes. Vooral Sam heeft toffe tutorials, en het is ook gewoon make-up zoals make-up hoort te zijn, niet dat instaglam gezeik. Ik vind Nikkietutorials dan ook verschrikkelijk. Die kilo's aan make-up zien er leuk uit op de camera, maar IRL heb je er niets aan.

Lisa Elridge (hotemetoot van Lancome) heeft ook een eigen tutorial-kanaal op youtube, ook erg fijn. Richt zich ook op make-up voor volwassenen zeg maar.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_179537980
Ohja, en nog even een tipje delen. De anti-redness primer van de Hema is geweldig. Het is gewoon groene blubber op siliconenbasis, maar zit érg mooi onder m'n Face and Body foundation en is de beste anti-roodheid die ik tot nu toe tegen ben gekomen. En dat voor 4 euro.
  vrijdag 1 juni 2018 @ 14:36:36 #268
149959 SQ
snelle trees
pi_179538032
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 14:32 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik blijf fan van de pixiwoo zusjes. Vooral Sam heeft toffe tutorials, en het is ook gewoon make-up zoals make-up hoort te zijn, niet dat instaglam gezeik. Ik vind Nikkietutorials dan ook verschrikkelijk. Die kilo's aan make-up zien er leuk uit op de camera, maar IRL heb je er niets aan.

Lisa Elridge (hotemetoot van Lancome) heeft ook een eigen tutorial-kanaal op youtube, ook erg fijn. Richt zich ook op make-up voor volwassenen zeg maar.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehehehe, afvallen en weer aankomen zijn mijn specialiteit, ben nu voor de vierde keer veel afgevallen, dus ik hou maar een slag om de arm :') Thanks trouwens ;) Ik ga de tips eens opzoeken!
disclaimer
  vrijdag 1 juni 2018 @ 14:41:06 #269
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_179538113
Oh die naked heat O+
I solemnly swear i'm up to no good
  Vis een optie? vrijdag 1 juni 2018 @ 14:45:41 #270
70532 loveli
N
pi_179538196
Ik haal jullie 2 altijd door elkaar door de clown in de usericon :')

Pixiewoo zusjes doen altijd make-up die bij hun vorm ogen past, ik kan daar nooit wat mee. Wayne Goss heeft goede tutorials die voor mij wel werken, meer tips voor wat bij welke oogvorm past.
crap in = crap out
  vrijdag 1 juni 2018 @ 15:10:31 #271
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_179538687
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 14:45 schreef loveli het volgende:
Ik haal jullie 2 altijd door elkaar door de clown in de usericon :')

Pixiewoo zusjes doen altijd make-up die bij hun vorm ogen past, ik kan daar nooit wat mee. Wayne Goss heeft goede tutorials die voor mij wel werken, meer tips voor wat bij welke oogvorm past.
De look-ideeën van pixiwoo en dan voor de nuttige tips Wayne. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zaterdag 2 juni 2018 @ 12:14:34 #272
149959 SQ
snelle trees
pi_179556776
Nou, beetje tuts kijken helpt!




Nog best acceptabele maquillage voor iemand van mijn leeftijd, toch? :P (met naked heat)
disclaimer
pi_179556841
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb de naked heat en vind 'm erg mooi. Ik kom alleen zelden meer toe aan uitgebreid make-uppen. En ik ben de touch ook een beetje kwijt. Moet misschien maar weer eens wat videotuts gaan bekijken, heeft iemand daar nog goede tips voor?
lisa eldrige blijft de beste!
pi_179556863
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 12:30 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Mijn make-up zit aan het einde van de dag niet meer goed. Gebruikte een settijgspray van Mac, maar vind het niks dus ben nu hard opzoek naar iets waardoor mijn make-up de hele dag goed blijft zitten.
Urban decay all nighter setting spray
  zaterdag 2 juni 2018 @ 12:34:41 #275
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_179557034
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, beetje tuts kijken helpt!


[ afbeelding ]

Nog best acceptabele maquillage voor iemand van mijn leeftijd, toch? :P (met naked heat)
Joh hou op, muts :D
Staat gewoon heel leuk zo!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_179558994
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 12:19 schreef HyrulePrincess het volgende:

[..]

lisa eldrige blijft de beste!
Jaclyn Hill is ook wel een goede. Maar Wayne Goss is het beste IMO.
pi_179564480
Wat gespeeld met de Naked. In de zon glinstert het helemaal... en heb al wat favoriete kleurtjes.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2018 19:39:13 ]
pi_179567352
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 14:26 schreef quirina het volgende:

[..]

Jaclyn Hill is ook wel een goede. Maar Wayne Goss is het beste IMO.
JH doet 1 truukje keer op keer, plus die is ook van het lekkker veel makeup erop plempen. Lisa doet tenminste nog de "normale" look en niet alleen de instagram look, maar wat ik mooier vind hoef jij natuurlijk niet te vinden :)
  zondag 3 juni 2018 @ 19:55:54 #279
16715 Mylene
*schatje*
pi_179586044
Jeffree Star was afgelopen maandagmiddag nog in Amsterdam, enkel om te blowen waarna hij verder vloog naar Oslo waar opnieuw een verkooppunt van zijn make-up lijn werd gelanceerd. Bij kennelijk een warenhuis evenals in Finland waar hij eerder was.

Hudson's Bay zou een aardige publiekstrekker in huis halen als ze hetzelfde doen. Met ''The Make Up Spot'' schiet het ook niet op, of ze hebben het niet en of niet op voorraad.



Deze make-spiegels uit zijn laatste collectie :Y .
pi_179586239
Gebruiken jullie die papiertjes voor het glimmen wel eens? Is dat een aanrader? En welk merk?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zondag 3 juni 2018 @ 20:05:45 #281
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_179586341
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2018 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
Gebruiken jullie die papiertjes voor het glimmen wel eens? Is dat een aanrader? En welk merk?
Gewoon vloepapier van Rizla is prima daarvoor :Y

Gebruik het soms, al doe ik tegenwoordig bij warm weer (alleen dan glim ik, ouwe droge bek die ik heb) vaak geen foundation op dus dan is het kwestie van handdoek door je gezicht halen.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 3 juni 2018 @ 20:06:01 #282
16715 Mylene
*schatje*
pi_179586347
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2018 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
Gebruiken jullie die papiertjes voor het glimmen wel eens? Is dat een aanrader? En welk merk?
https://www.douglas.nl/pr(...)5.43034978050.000000

Deze? Met name t-zone?
pi_179586823
quote:
1s.gif Op zondag 3 juni 2018 20:05 schreef Molo het volgende:

[..]

Gewoon vloepapier van Rizla is prima daarvoor :Y

Gebruik het soms, al doe ik tegenwoordig bij warm weer (alleen dan glim ik, ouwe droge bek die ik heb) vaak geen foundation op dus dan is het kwestie van handdoek door je gezicht halen.
Die kleine papiertjes? Ik hoef geen Rizla, sorry :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_179586851
quote:
Ja die. Thanks. Loop ik even langs de winkel binnenkort.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zondag 3 juni 2018 @ 20:27:56 #285
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_179586933
quote:
1s.gif Op zondag 3 juni 2018 20:22 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Die kleine papiertjes? Ik hoef geen Rizla, sorry :D
Yep

Je hoeft er geen shag bij te kopen hč :D

Één zo'n papiertje is voldoende en werkt prima

Stuk goedkoper dan blotting paper en doet hetzelfde
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_179588407
Je kan ook een stukje keukenrol gebruiken om te blotten, of wc papier, of tissue..
Ik zie echt niet de meerwaarde van blottingpapers in.
pi_179596001
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2018 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
Gebruiken jullie die papiertjes voor het glimmen wel eens? Is dat een aanrader? En welk merk?
Ja blotting papers, ik heb meestal van Kiko die zijn erg fijn en Formar heeft ook fijne.
Ik gebruik ze wel omdat ik vette huid heb en in de middag is het anders niet te doen met warmer weer, vooral even op voorhoofd en zijkant neus en kin en dan klaar :)
  donderdag 7 juni 2018 @ 18:44:05 #288
16715 Mylene
*schatje*
pi_179658987
Ik was vanmiddag bij de Deense Action Normal in het nieuwe Hoog Catharijne, zit vlak bij de Douglas. En was aangenaam verrast bij de hoeveelheid make-up die ze verkopen. Naast Maybelline ook veel W7 en Makeup Revolution. Alleen weet ik niet of het nou goedkoper is dan bij Boozyshop.

Dit zijn foto's van een ander filiaal. Ook veel kwasten en ander snuisterijen.





  donderdag 7 juni 2018 @ 18:49:06 #289
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_179659107
Dat is best leuk meegraaispul ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_179660210
Daar ga ik ook nog eens kijken. Ben er tot nu toe altijd voorbij gelopen.
  zaterdag 9 juni 2018 @ 14:49:15 #291
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_179691993
Weet iemand of je in Nederland ook 6 lege MAC verpakkingen kunt inleveren voor een lipstick of oogschaduw?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 9 juni 2018 @ 15:45:08 #292
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_179692801
quote:
5s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 14:49 schreef Molo het volgende:
Weet iemand of je in Nederland ook 6 lege MAC verpakkingen kunt inleveren voor een lipstick of oogschaduw?
Volgens mij niet. Wel in Duitsland voor zover mij bekend.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  zaterdag 9 juni 2018 @ 18:45:12 #293
16715 Mylene
*schatje*
pi_179695964
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2018 18:49 schreef Molo het volgende:
Dat is best leuk meegraaispul ^O^
Ik heb alleen even snel gekeken, ga zeker terug.

Wet ‘n Wild verkoopt men ook, pagina website is alleen nog niet vertaald in het Nederlands.

https://www.normal.nl/foundation
pi_179705612
quote:
5s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 14:49 schreef Molo het volgende:
Weet iemand of je in Nederland ook 6 lege MAC verpakkingen kunt inleveren voor een lipstick of oogschaduw?
Nee in NL kan dat helaas niet
pi_179765189
Ja hoi ik wil even de beste site in de geschiedenis van het internet met jullie delen.

https://findation.com/

Adhv een foundation die je gebruikt, kun je kleuradvies krijgen over foundations van andere merken die erop zullen lijken. Hoe meer foundations je aangeeft, hoe accurater het advies wordt. Halle-fucking-luja. Het werkt geweldig. Maar echt. Geweldig.

Als je een match wil van een specifieke foundation, vul je dus in welke je al hebt, en dan krijg je een lijst met matches. Je kunt dan op "look for a match in a specifc product" klikken en aangeven welke je wil weten. Zelfs kleine merken en Koreaanse merken staan ertussen.

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 13-06-2018 15:54:48 ]
pi_179771306
Vanavond 25% korting bij de douglas. Ook online
  woensdag 13 juni 2018 @ 21:58:16 #297
16715 Mylene
*schatje*
pi_179772089
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 21:31 schreef quirina het volgende:
Vanavond 25% korting bij de douglas. Ook online
Ja, op alles en gratis gift bij besteding 60 euro.
pi_179774214
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 15:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja hoi ik wil even de beste site in de geschiedenis van het internet met jullie delen.

https://findation.com/

Adhv een foundation die je gebruikt, kun je kleuradvies krijgen over foundations van andere merken die erop zullen lijken. Hoe meer foundations je aangeeft, hoe accurater het advies wordt. Halle-fucking-luja. Het werkt geweldig. Maar echt. Geweldig.

Als je een match wil van een specifieke foundation, vul je dus in welke je al hebt, en dan krijg je een lijst met matches. Je kunt dan op "look for a match in a specifc product" klikken en aangeven welke je wil weten. Zelfs kleine merken en Koreaanse merken staan ertussen.
Wow, dat werkt inderdaad echt goed!
Had alleen mijn huidige foundation ingevuld en ging toen kijken bij de resultaten en zag toen oa precies de juiste kleur die ik eerder heb gebruikt van een ander merk :D
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_179787953
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 21:58 schreef Mylene het volgende:

[..]

Ja, op alles en gratis gift bij besteding 60 euro.
Mijn gratis gift bij mijn bestelling van o.a. make up remover van clinique was make up remover van douglas.. wow..
  dinsdag 3 juli 2018 @ 18:23:10 #300
16715 Mylene
*schatje*
pi_180216105
The Make Up Spot verkoopt nu ook Jeffree Star's Blood Sugar Palette voor 55 euro.

Deze pallete is echter uitverkocht.

  Licht Ontvlambaar zaterdag 28 juli 2018 @ 09:53:43 #301
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_180785879
Alle gratis MAC lippenstift al op...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')