SPOILER: Scorelijst voor December 2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 8-1-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint op de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om te winnen.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Sta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
SPOILER: Zombie in het dodetopic. Ter nagedachtenis.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In je hoofd zombies zombies zit in je hoofd in je hoofd.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2018 16:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
In je hoofd zombies zombies zit in je hoofd in je hoofd.
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
Toch iemand die de OP leestquote:Op woensdag 17 januari 2018 16:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
In je hoofd zombies zombies zit in je hoofd in je hoofd.![]()
![]()
Yup mooie spoilerquote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Met hun tanks en hun bomen in je hoofd in je hoofd.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
RIP door zombies zekerI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel![]()
Vraag het hem in je hoofd.quote:Op woensdag 17 januari 2018 17:05 schreef Dexter1 het volgende:
Waarom heeft _--_ een link van de scores ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dood door flakka overdose zou wel droog zijn zou ze als zombie heengegaan zijn
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Vind het wel een mooi mee blerr nummer voor in de autoquote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Welk nummer?quote:Op woensdag 17 januari 2018 17:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vind het wel een mooi mee blerr nummer voor in de auto![]()
09060987quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
De heetste meiden kom je hier tegen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja want ik ben er zelf eenquote:Op woensdag 17 januari 2018 17:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De heetste meiden kom je hier tegen.![]()
Omdat.quote:Op woensdag 17 januari 2018 17:05 schreef Dexter1 het volgende:
Waarom heeft _--_ een link van de scores ?![]()
Geld uitgeven is niet zo moeilijkquote:Op woensdag 17 januari 2018 17:19 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe mensen zo'n asociale studieschuld opbouwen onder de oude regeling![]()
Dom dom dom en dan moet je nog beginnen als slaaf in de maatschappijquote:Op woensdag 17 januari 2018 17:24 schreef Amoeba het volgende:
Maatje van mij ook, 22k na aftrek van prestatiebeurs![]()
AJAXquote:Op woensdag 17 januari 2018 17:20 schreef Dexter1 het volgende:
Ik heb twee kaartjes voor Ajax Feyenoord waar wij niet heengaanik wil wel
![]()
Geef je adres maar dan stuur ik ze opquote:Op woensdag 17 januari 2018 17:27 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Hoe stel je voor dat we dat regelen?![]()
Ze heeft nog meer, hoorquote:Op woensdag 17 januari 2018 17:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vind het wel een mooi mee blerr nummer voor in de auto![]()
![]()
Is goed.quote:Op woensdag 17 januari 2018 17:28 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Geef je adres maar dan stuur ik ze op
Heb je ze gewonnen ofzo?![]()
Ken er nog 1tje denk ik.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
lolquote:Op woensdag 17 januari 2018 17:39 schreef Amoeba het volgende:
[..]
[..]
beter doet ze dat wel anders heb ik mn tickets niet op tijdZonder wrijving geen glans![]()
Is alweer even geleden. Vorig jaar Ajax - Warschau voor het laatst
en wilde tickets voor Kopenhagen en Schalke regelen maar allebei niet te doen als je geen SCC hebt
[ Bericht 60% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2018 17:45:59 ]![]()
Wie gaan er vechten?quote:
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
quote:
dat is anders dan dit?quote:Op woensdag 17 januari 2018 17:58 schreef Hexx. het volgende:
Nah. Moet je es een keer bij SC's kijken.![]()
Volgens mij wordt daar wel echt met elkaar gepraat. Hier is soms. Denk ik. In elk geval posten ze daar geen . (punt)quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2018 18:02:17 ]![]()
Je weegt nog minder dan mijn baard joh gek.quote:
Krijg ik ado hooligans achter mij aanquote:
Ik kan wel een flinke kniestoot geven op de juiste plaatsquote:Op woensdag 17 januari 2018 18:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Je weegt nog minder dan mijn baard joh gek.![]()
![]()
haags_kwartiertjequote:Op woensdag 17 januari 2018 18:07 schreef Dexter1 het volgende:
Zijn er op Fok hooligans?
Echte rellers die topics verstoren?![]()
geen.idee...kom niet in sc.quote:Op woensdag 17 januari 2018 18:01 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Volgens mij wordt daar wel echt met elkaar gepraat. Hier is soms. Denk ik. In elk geval posten ze daar geen . (punt)![]()
Porsche911quote:Op woensdag 17 januari 2018 18:07 schreef Dexter1 het volgende:
Zijn er op Fok hooligans?
Echte rellers die topics verstoren?![]()
O wat zegt hij dan bv?quote:Op woensdag 17 januari 2018 18:12 schreef LCMS het volgende:
[..]
Dat hij overal relt en de sfeer verpest![]()
Gebak?quote:Op woensdag 17 januari 2018 18:24 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Ha! Tijd voor punten.![]()
Avondeten al weer op zelfs.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Wat gaat het worden?quote:Op woensdag 17 januari 2018 18:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Daar ga ik nu maar eens aan beginnenEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ja. Willen natuurlijk niemand tegen het zere been schoppen.quote:Op woensdag 17 januari 2018 18:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
vanuit genderneutraal oogpunt?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
pasta tonijnquote:Op woensdag 17 januari 2018 18:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja. Willen natuurlijk niemand tegen het zere been schoppen.Zonder wrijving geen glans![]()
Dat is een homijnquote:Op woensdag 17 januari 2018 18:45 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Genderneutrale tonijnen.![]()
`quote:Op woensdag 17 januari 2018 15:32 schreef Amoeba het volgende:
en mijn beste vrind is een welsh terriër![]()
![]()
Oh heb ook Bacardi Mango voor het eerst gekocht, drinkt lekker weg man, ook puur
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
bacoquote:Op woensdag 17 januari 2018 19:09 schreef LCMS het volgende:
Heb Bacardi nooit echt wat aan gevonden eigenlijk
Zonder wrijving geen glans![]()
owjeeeeequote:Op woensdag 17 januari 2018 19:03 schreef hemarookworst het volgende:
Oh heb ook Bacardi Mango voor het eerst gekocht, drinkt lekker weg man, ook puurgevaarlijk lekker dus
![]()
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
borrel is gelijk wakkerquote:Op woensdag 17 januari 2018 19:18 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
owjeeeeegevaarlijk lekker dus
![]()
maar is fijn wegdrinken ja, licht zoetig ook
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
de inhoud neem ik aan?quote:Op woensdag 17 januari 2018 19:18 schreef LCMS het volgende:
[..]
Vind dat echt heerlijk, drink dagelijks zeker een glas of 5Zonder wrijving geen glans![]()
klinkt als het ideale drankjequote:Op woensdag 17 januari 2018 19:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
borrel is gelijk wakkermaar is fijn wegdrinken ja, licht zoetig ook
![]()
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2018 19:31 schreef Dexter1 het volgende:
Hou je nog van me als ik niks heb baby??
![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2018 18:05 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Ik kan wel een flinke kniestoot geven op de juiste plaats
dit komt zeker van lcms?quote:Op woensdag 17 januari 2018 19:31 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Ze zeggen dat je erg van het rellen bentZonder wrijving geen glans![]()
Nou?quote:Op woensdag 17 januari 2018 19:31 schreef Amoeba het volgende:
Wat is het verschil tussen een pinguïn en Feyenoord?![]()
Ja maar ik geloof het nietquote:Op woensdag 17 januari 2018 19:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dit komt zeker van lcms?![]()
Ik ben er weer.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2018 19:35 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Pinguïns overwinteren wel makkelijk in Europa.
SOONY![]()
Spelen ze op de eilanden geen voetbal trouwens?I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
met kokosnotenquote:Op woensdag 17 januari 2018 19:38 schreef FlippingCoin het volgende:
Spelen ze op de eilanden geen voetbal trouwens?![]()
Wel mooi kut als je een uitwedstrijd hebtquote:Op woensdag 17 januari 2018 19:38 schreef FlippingCoin het volgende:
Spelen ze op de eilanden geen voetbal trouwens?![]()
Auwquote:I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Gelijk weekje vakantie er bij.quote:Op woensdag 17 januari 2018 19:38 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Wel mooi kut als je een uitwedstrijd hebt
Vooral kut voor de club van daar.
Heb jij mij een bericht gestuurd ?quote:Op woensdag 17 januari 2018 19:39 schreef Amoeba het volgende:
[..]
wanneer verwacht je trouwens die tickets op te kunnen sturen![]()
Net hexxquote:I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Ik kijk geen voetbal dus ik snap de clou niet.quote:Op woensdag 17 januari 2018 19:35 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Pinguïns overwinteren wel makkelijk in Europa.![]()
![]()
dm siquote:Op woensdag 17 januari 2018 19:39 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Heb jij mij een bericht gestuurd ?![]()
Ik ben supertrots op jullie
PM wel?quote:Op woensdag 17 januari 2018 19:42 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Ah dat dacht ik al, ik kan geen dm's lezen of dm's sturen
en waarom is dat
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2018 19:45:06 ]![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2018 19:46 schreef Amoeba het volgende:
Hoe moet ik dan mn adres sturen, straks heb ik alla braddie 20 pizzabezorgers aan mn deur![]()
![]()
Amoeba en dexter maak een geruillia mail account en gebruik dat als dmI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Ik krijg ze morgen via mijn werk, maar ik hoor net dat ze op naam staan, dus het wordt misschien toch lastig vrees ik...quote:![]()
wie?quote:Op woensdag 17 januari 2018 19:47 schreef FlippingCoin het volgende:
Amoeba en dexter maak een geruillia mail account en gebruik dat als dm![]()
Is een wegwerp mail account kan amoeba zijn adres mailen zonder dat de rest dit zietquote:I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
ik snap hemquote:Op woensdag 17 januari 2018 19:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Is een wegwerp mail account kan amoeba zijn adres mailen zonder dat de rest dit ziet![]()
![]()
ja volgens mij mag het wel, heb even zitten zoeken en Ajax blokkeert alleen tickets als er sprake is van zwarthandel. En ben wel eens vaker naar het stadion geweest, beetje steward fouilleert je, scant je ticket en van legitimatie ofzo is nooit sprakequote:Op woensdag 17 januari 2018 19:47 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Ik krijg ze morgen via mijn werk, maar ik hoor net dat ze op naam staan, dus het wordt misschien toch lastig vrees ik...![]()
Haha voelt die even aan je zak zeker HAAAAAquote:Op woensdag 17 januari 2018 19:50 schreef Amoeba het volgende:
[..]
ja volgens mij mag het wel, heb even zitten zoeken en Ajax blokkeert alleen tickets als er sprake is van zwarthandel. En ben wel eens vaker naar het stadion geweest, beetje steward fouilleert je, scant je ticket en van legitimatie ofzo is nooit sprake
Ik laat het je nog wetenquote:Op woensdag 17 januari 2018 19:50 schreef Amoeba het volgende:
[..]
quote me even met een mailadres waar ik mn adres naartoe kan sturen![]()
Van haaagsquote:I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Heeft ook met privacy te maken neem ik aanquote:Op woensdag 17 januari 2018 19:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nee, fok in het algemeen![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2018 19:53 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Heeft ook met privacy te maken neem ik aan
Zonder wrijving geen glans![]()
Ah raarquote:Op woensdag 17 januari 2018 19:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nee, fok in het algemeen
Mag ik niet zeggen waar ik ban voor had bijvoorbeeld?I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
= dannyquote:Op woensdag 17 januari 2018 19:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nee, fok in het algemeen![]()
Volgens Biogarde omdat de KLB mijn zandbak was ofzoquote:Op woensdag 17 januari 2018 19:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah raar
Mag ik niet zeggen waar ik ban voor had bijvoorbeeld?![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2018 19:54 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Volgens Biogarde omdat de KLB mijn zandbak was ofzo
Lolquote:Op woensdag 17 januari 2018 19:56 schreef Dexter1 het volgende:
Je hebt 112 notes gekregen van onze moderators.
Woensdag 17 januari in het jaar 0Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
DowThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |