waarom moet het strafbaar zijn?quote:Op woensdag 17 januari 2018 15:46 schreef ColeJ het volgende:
[..]
En het is allemaal niet strafbaar haha! Opzich gouden tijden voor die jongens
Jonge, VEN gaat naar 1000K duizend dollar.... vraag JeSuisDroppie, die heeft altijd gelijk.quote:
Ik baal wel een beetje wanneer dat 0 blijkt te zijn. Maar wel of geen regulatie, zou niet moeten betekenen dat in een keer niemand meer met cryptos bezig is. Er moet dus ergens een grens zijn zou je zeggen.quote:Op woensdag 17 januari 2018 15:52 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vind het wel vermakelijk vandaag, ik ga rustig de rit uitzitten. Verkopen op dit punt is kansloos naar mijn idee, dan had ik het afgelopen dagen al moeten doen.
Dus lekker relaxed kijken wanneer de bodem bereikt is.
Deed ik ook bij je moeder. Hoop niet dat daar over 9 maanden wat uitkomt.quote:Op woensdag 17 januari 2018 15:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik doe gewoon net of mijn inleg verdampt is, so be it. Koop straks nog wat bij en dan rond het WK voetbal eens kijken wat er van geworden is. Zie het als een zaadje wat je plant.
ETH > BTC imo.quote:Op woensdag 17 januari 2018 15:50 schreef Majkool het volgende:
[..]
Een light versie, omdat je er misschien zo eentje bent die de nieuwe bitcoin probeerde te vinden en bitcoin 'ouderwets' vindt
moedergrappen, altijd +1quote:Op woensdag 17 januari 2018 15:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Deed ik ook bij je moeder. Hoop niet dat daar over 9 maanden wat uitkomt.
Volgens de Ed_shillket 8k usd.quote:Op woensdag 17 januari 2018 15:57 schreef Jed1Gam het volgende:
Damn wil wel inkopen bij de bodem. Maar waar is die bodem. Btc 5k?
Dat wordt binnenkort oktober, september, augustus, juli, juniquote:Op woensdag 17 januari 2018 15:55 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Sta nog steeds hoger dan november 2017even alles in perspectief plaatsen.
ja nou ik had 100 winstquote:Op woensdag 17 januari 2018 15:58 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Kerel jij hebt 16 euro verlies ofzo waar maak jij je druk om
Hou je smerige kk bek vuile kaaskop.quote:Op woensdag 17 januari 2018 15:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Deed ik ook bij je moeder. Hoop niet dat daar over 9 maanden wat uitkomt.
Je hebt max 50% verlies vanaf ATH, dus blijft nog genoeg over. Of je moet alles in BCC hebben zitten, dan heb je het verdiend.quote:Op woensdag 17 januari 2018 16:02 schreef tgev het volgende:
Wauw. Ben je even lekker op vakantie en denk je toch maar even je blockfolio checken wat niet zou. 40k verdampt 😱. Blijft zo niks meer over..
hey ben maar een student he heb niet veel geld, je moet erin stoppen wat je kunt missen!!quote:
Niet je volledig opgespaarde duo erin pompenquote:Op woensdag 17 januari 2018 16:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
hey ben maar een student he heb niet veel geld, je moet erin stoppen wat je kunt missen!!
Klopt aardig, zit tussen de 9000-9100 inquote:Op woensdag 17 januari 2018 16:04 schreef Afwazig het volgende:
Blockfolio geeft aan dat de huidige prijs op Bittrex 9k is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |