Lang stukkie wel, naar Gruning.quote:Op woensdag 17 januari 2018 00:30 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dat gaat hem niet worden...![]()
[ afbeelding ]
Heen was net zo lang...quote:
Hoge Noorden he, je hebt een trapje nodig om er bij te komen.quote:Op woensdag 17 januari 2018 00:32 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Heen was net zo lang...
(joh nl is maar 300km lang..)
Is trouwens wel de reden dat er maar twee dubbeldekkers waren.. Mensen moet bijna twee dagen vrij nemen
Dat is voor het afschrik effect...quote:Op woensdag 17 januari 2018 00:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hoge Noorden he, je hebt een trapje nodig om er bij te komen.
Ja vond ik ook..quote:Op woensdag 17 januari 2018 00:36 schreef ludovico het volgende:
Mja, bedankt, ik vind dat Arib het goed heeft gedaan, gr gr.
Nou, heeft hij toch nog iets om trots op te zijn.quote:Op woensdag 17 januari 2018 00:39 schreef ludovico het volgende:
Asscher, goed geslaagd ook in zijn doelstelling de PVDA vernietigen.
Welke vorige? Van Miltenburg?quote:Op woensdag 17 januari 2018 00:37 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ja vond ik ook..![]()
Maar ze kan niet tippen aan de vorige..
Die had het hele gasdossier inclusief het staatsgeheime contract al lang door de shredder gegooid.quote:
Het getuigt ook niet van leiderschap en visie.quote:Op woensdag 17 januari 2018 14:18 schreef Mr.Major het volgende:
Ik vind het toch laf wat Wiebes doet met zijn instelling "we gaan het samen doen". Natuurlijk moet hij niet in zijn eentje beslissen: we doen dit, en dan een slechte beslissing maken; maar hij moet zich wel proactief opstellen. Het komt mij te veel over als: komen jullie maar met een idee en dan gaan wij kijken of er dingen uitmoeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 januari 2018 14:31 schreef Zolderkamer het volgende:
Oh als je nou denkt waar gaat het allemaal over en wat zeuren ze nou over haarscheuren enzo..
Klik op start:
http://www.dwarshuis.com/aardbevingen-groningen/
Of kijk hier even en schuif tussen voor en na:
https://verscheurdgroningen.nl/Er staan daadwerkelijk woningen op instorten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat er in een decennium een paar oude hokken uit de periode van de wederopbouw plat geschoven zijn? Je weet dat in de rest van Nederland die huizen ook in een rap tempo verdwijnen?quote:Op woensdag 17 januari 2018 15:48 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Er staan daadwerkelijk woningen op instorten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |