Niemand, de oplichters zijn er met het geld vandoor, het token heeft nu nog minder waarde dan toiletpapier.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:52 schreef Jurian95 het volgende:
Bitconnect weer naar ¤47. Wie koopt dat nog?
Gok op botjes die geen rekening houden met een scenario waarbij een coin "failliet" isquote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:54 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Niemand, de oplichters zijn er met het geld vandoor, het token heeft nu nog minder waarde dan toiletpapier.
Helemaal met je eens!quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
precies hierom heb ik het meest vertrouwen in Ripple.
Al die crypto anarchists die denken de macht van bank en staat te kunnen breken
Kom maar op met die voorspellingen jongens.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:56 schreef EggsTC het volgende:
Ben benieuwd wat we morgen te zien krijgen.
Maar net stond die op $32, dan moet er toch iemand gekocht hebben?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:54 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Niemand, de oplichters zijn er met het geld vandoor, het token heeft nu nog minder waarde dan toiletpapier.
Veel huilende weak hands.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:56 schreef EggsTC het volgende:
Ben benieuwd wat we morgen te zien krijgen.
+30%quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:57 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Kom maar op met die voorspellingen jongens.
Werkt perfect hierquote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:48 schreef roislecxe het volgende:
Hoi, hoe kun je hier VEN kopen?
Binance loopt elke keer vast als de pagina net geladen is.
Wat een zooitje daar zeg.
HODL gewoon. Dan hoef je je ook nergens druk om te maken.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:59 schreef Nattekat het volgende:
Had ik maar weak hands, dan had ik gepanicsold voor alles letterlijk door het putje ging
En de volgende keer ga je op je plaat. Achteraf ben je altijd wijzer.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:59 schreef Nattekat het volgende:
Had ik maar weak hands, dan had ik gepanicsold voor alles letterlijk door het putje ging
Misschien duurt het een dag langer, maar ik denk dat het snel herstelt zoals de laatste keren ook t geval was.quote:
Ik denk dat ik het nog het kutste vind dat ze niet even netjes konden wachten op mijn salaris.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:59 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
HODL gewoon. Dan hoef je je ook nergens druk om te maken.
Mensen zien hun geld niet graag verdampen.quote:Op woensdag 17 januari 2018 00:00 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom verkopen mensen nu? Dan moet je er toch geld in hebben zitten welke je niet kan missen?!
quote:Op woensdag 17 januari 2018 00:00 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom verkopen mensen nu? Dan moet je er toch geld in hebben zitten welke je niet kan missen?!
quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:35 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja panicsellers... nieuw in de markt, zien al hun geld in rook op gaan, en denken te redden wat er te redden valt, en onderaan de lijst staat die whale met zn buywall die zojuist alles heeft verkocht, te wachten om alles weer 40% goedkoper terug te kopen.
Even uitstappen naar fiat....later weer instappen is ook een optiequote:Op woensdag 17 januari 2018 00:00 schreef de_boswachter het volgende:
Als je een verdere daling verwacht cq short gaat.quote:Op woensdag 17 januari 2018 00:00 schreef de_boswachter het volgende:
Kan je toch zeggen dat je de bodem gekocht hebtquote:Op woensdag 17 januari 2018 00:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou bijna verkopen zodat ik nu laag in kan kopen.
Heb de gok genomenquote:Op woensdag 17 januari 2018 00:03 schreef ROADRUNN3R het volgende:
Sta op t punt om voor ¤2500 BTC in te kopen. Twijfel of ik moet wachten tot morgenvroeg... *kijkt in glazen bol
Je huis?quote:Op woensdag 17 januari 2018 00:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou bijna verkopen zodat ik nu laag in kan kopen.
Ja dat werkt meestal niet.quote:Op woensdag 17 januari 2018 00:02 schreef descon het volgende:
[..]
Even uitstappen naar fiat....later weer instappen is ook een optie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |