IK WORD HELEMAAL PARA BRADDERquote:
Mijn strategie verandert toch niet; hodl sowieso tot einde jaar en heul veel ingezet op VEN.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik maak me ook niet zo druk. Zonde geld, ja, eventjes wel.
Verkoop voorlopig niks, schuif hooguit wat over en weer.
Op zich ook wel lekker, een tijdje holden en wat minder hiermee bezig zijn ipv elk half uur je blockfolio checken :p
Nouja toen ze gingen slapen zat die al onder de $12k.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:22 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik ben wel vaker met een zakker naar bed gegaan. Dit is wel echt een heftige val
En zit er veel meer business achter die weer voor een bounce gaan zorgen.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:22 schreef MagicIsland1 het volgende:
[..]
De marketcap die nu aan het verdampen is wel van een compleet andere orde dan toen.
En nu zitten er veel meer 'casuals' bij
Ik heb 35% in Ven geloof ik zoiets.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:23 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Mijn strategie verandert toch niet; hodl sowieso tot einde jaar en heul veel ingezet op VEN.
Imperial Japan neukt ons (weer)quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:24 schreef Repeating het volgende:
Ik gok dat Azië ons niet gaat helpen vanavond.
Kill it with firequote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:27 schreef MagicIsland1 het volgende:
Ripple![]()
Keihard door de 1 dollar heen. -65% op de 7d
enige positieve hieraanquote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:27 schreef MagicIsland1 het volgende:
Ripple![]()
Keihard door de 1 dollar heen. -65% op de 7d
VEN is een cadeau atm, maar ik blijf nog even wachtenquote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:30 schreef Sylv3se het volgende:
Iemand nog tips voor cheap en hot coins?
Ven, alles in VENquote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:30 schreef Sylv3se het volgende:
Iemand nog tips voor cheap en hot coins?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |