Stoer!quote:Op vrijdag 19 januari 2018 20:30 schreef stavromulabeta het volgende:
Die paar keer per jaar dat ik iets moet printen, doe ik dat gewoon op mijn werk. Als iemand daar moeilijk over zou doen, dan zou dat voor mij reden zijn om gelijk ook maar mijn ontslagbrief uit te printen.
Niet stoer. Maar wel een consequentie van een aantal principes die ik binnen een arbeidsrelatie belangrijk vind. Als iets af moet komen, zorg ik er binnen redelijke kaders voor dat het afkomt, ongeacht of het tijdens kantooruren, het weekend of 's avonds is. Heb ik iets kleins nodig om mijn werk fatsoenlijk uit te voeren, dan koop ik het gewoon en ga ik niet moeilijk doen met aanvraagformulieren of bonnetjes. Daar staat tegenover dat als ik tijdens werktijd nu.nl wil checken, dan doe ik dat. Als ik concerttickets wil printen, dan print ik die.quote:
Grammaticabeheersing valt niet onder die belangrijke principes zeker.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 21:01 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Niet stoer. Maar wel een consequentie van een aantal principes die ik binnen een arbeidsrelatie belangrijk vindt. Als iets af moet komen, zorg ik er binnen redelijke kaders voor dat het afkomt, ongeacht of het tijdens kantooruren, het weekend of 's avonds is. Heb ik iets kleins nodig om mijn werk fatsoenlijk uit te voeren, dan koop ik het gewoon en ga ik niet moeilijk doen met aanvraagformulieren of bonnetjes. Daar staat tegenover dat als ik tijdens werktijd nu.nl wil checken, dan doe ik dat. Als ik wil concerttickets wil printen, dan print ik die.
Mochten mijn werkgever en ik niet op een volwassen manier samen kunnen werken, dan is dat een reden om te vertrekken.
Maar jij was sneller... Terechte opmerkingquote:
Wellicht haat TS bomen.quote:
Bij ons is het zo dat als uit die formulieren blijkt dat je bv 10 keer dat jaar geprint hebt dat van je salaris afgaatquote:Op woensdag 17 januari 2018 13:41 schreef Kaizen_ het volgende:
[..]
Zelf schrok ik er al van, ja!Hopelijk gebeurt dit nergens
Niet elk bedrijf zit te wachten op autisten die de hele dag druk maken om spellling, als ik een belangrijke mail de deur uit moet doen stuur ik het wel naar de vertaler,heb wel belangrijkere zaken om druk over te maken.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 21:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Grammaticabeheersing valt niet onder die belangrijke principes zeker.
Dat is echt ziek johquote:Op vrijdag 19 januari 2018 22:57 schreef Garfield92 het volgende:
[..]
Bij ons is het zo dat als uit die formulieren blijkt dat je bv 10 keer dat jaar geprint hebt dat van je salaris afgaat
Moet je ook stroom betalen als je je telefoon daar oplaadt?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 22:57 schreef Garfield92 het volgende:
[..]
Bij ons is het zo dat als uit die formulieren blijkt dat je bv 10 keer dat jaar geprint hebt dat van je salaris afgaat
Dat nog net niet gelukkigquote:Op zaterdag 20 januari 2018 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je ook stroom betalen als je je telefoon daar oplaadt?
zou toch wel bijhouden of jantje fok aan het printen isquote:Op dinsdag 16 januari 2018 19:57 schreef datismijnmening het volgende:
Snap nooit dat bedrijven daar moeilijk over doen.
Zoveel kost printen nou ook weer niet. Zie het als een extraatje voor je personeel zou ik zeggen
Verbaasde me er laatst over hoeveel het op mijn werk kost. Meer dan dat ik op de universiteit betaal én die prijzen zijn een tijdje geleden al flink verhoogdquote:Op dinsdag 16 januari 2018 19:57 schreef datismijnmening het volgende:
Snap nooit dat bedrijven daar moeilijk over doen.
Zoveel kost printen nou ook weer niet. Zie het als een extraatje voor je personeel zou ik zeggen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |