Dit, maar bij ons is het ook geen enkel probleem wanneer je iets groots uitprint als je dat zou doen. Zolang het maar niet op dagelijkse basis gebeurt en bij een af en toe blijft.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 20:17 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, zolang het bij een enkel velletje hier en daar blijft. Voor grotere hoeveelheden heb ik m'n eigen printer thuis.
Ik doe het maar heel af en toe en zelfs dat moet je opschrijvenquote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dit, maar bij ons is het ook geen enkel probleem wanneer je iets groots uitprint als je dat zou doen. Zolang het maar niet op dagelijkse basis gebeurt en bij een af en toe blijft.
En wat zijn de consequenties van het opschrijven?quote:Op woensdag 17 januari 2018 06:49 schreef Garfield92 het volgende:
[..]
Ik doe het maar heel af en toe en zelfs dat moet je opschrijven
Er wordt 5 cent per printje van je loon afgetrokken.quote:Op woensdag 17 januari 2018 07:12 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
En wat zijn de consequenties van het opschrijven?
En de administratie daarvan kost 10 euro :’)quote:Op woensdag 17 januari 2018 08:00 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Er wordt 5 cent per printje van je loon afgetrokken.
Heb ik oprecht 'n keer gedaan.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 19:56 schreef murp het volgende:
Soms voor mijn studie een boek van 500 pagina’s
Duurde lang zeg!
Het voordeel daarvan is wel dat je dan lekker ongegeneerd privé dingen kunt printen. Ik printte vroeger op het werk ook wel eens iets uit (nooit meer dan enkele velletjes) maar voelde mij dan toch altijd een beetje schuldig (en betrapt als iemand het zag).quote:Op woensdag 17 januari 2018 08:00 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat een printje meestal zo'n halve cent per afdruk kost binnen een all-in printcontract, komt er nog wat bij voor het papier, maar dat zijn ook geen wereldschokkende bedragen.quote:Op woensdag 17 januari 2018 08:00 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |