Lastig voor mijn studiegenoten die dit blok les van hem zouden hebben, maar misschien dat hij les geven nog wel ziet als ontspanning...quote:Op dinsdag 16 januari 2018 21:34 schreef Postbus100 het volgende:
Elbert Dijkgraaf (SGP) is drie maanden uit de running vanwege oververmoeidheid
Tis toch wel het minste wat je kunt doen, het lijkt mij eerlijk gezegd ook economisch waarde toevoegend.. Of moet alles plat?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 21:34 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Verstevigen is enkel 10 seconden langer voor je huis plat is... en de scheuren blijven gewoon ontstaan..
Dus dat heeft op de huidige tour geen enkele zin.. (ik ben benieuwd wanneer ze voor mijn deur staan, want dan hebben we nog een paar puntjes te bespreken.. )
Waar geeft hij les en waarin?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 21:35 schreef ludovico het volgende:
[..]
Lastig voor mijn studiegenoten die dit blok les van hem zouden hebben, maar misschien dat hij les geven nog wel ziet als ontspanning...
EUR environmental economics.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 21:36 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Waar geeft hij les en waarin?Tof dat hij dat doet (of deed)
Nou, er zijn genoeg plekken in de wereld waar bevingen zoals in Groningen orde van de dag zijn. Daar staan ook gewoon huizen. Je moet er wel naar bouwen.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 21:34 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Verstevigen is enkel 10 seconden langer voor je huis plat is... en de scheuren blijven gewoon ontstaan..
Dus dat heeft op de huidige tour geen enkele zin.. (ik ben benieuwd wanneer ze voor mijn deur staan, want dan hebben we nog een paar puntjes te bespreken.. )
Dat is ook zo, zo lang het maar niet gaat om ethische kwesties.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 21:38 schreef Tunafish het volgende:
Ik baal er een beetje van dat bijna iedere keer dat ik naar een debat kijk, de SGP een van de partijen is met gezond verstand.
Waarom baal je? Omdat het niet je kleur is? Of omdat de rest zo bedroevend slecht is?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 21:38 schreef Tunafish het volgende:
Ik baal er een beetje van dat bijna iedere keer dat ik naar een debat kijk, de SGP een van de weinige partijen is met gezond verstand.
Mja, maar Dijkgraaf is ook wel een expert op dit soort zaken en wat rechtser qua geluid dus wat nuchterder vaak...quote:Op dinsdag 16 januari 2018 21:38 schreef Tunafish het volgende:
Ik baal er een beetje van dat bijna iedere keer dat ik naar een debat kijk, de SGP een van de weinige partijen is met gezond verstand.
Omdat, zoals hierboven iemand al zei, ze op ethische kwesties volstrekt van de pot gerukt zijn en ik daarom niet op ze zal stemmen.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 21:39 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Waarom baal je? Omdat het niet je kleur is? Of omdat de rest zo bedroevend slecht is?
Ik wil een woning zonder huwelijk met bouwvakkers..quote:Op dinsdag 16 januari 2018 21:36 schreef ludovico het volgende:
[..]
Tis toch wel het minste wat je kunt doen, het lijkt mij eerlijk gezegd ook economisch waarde toevoegend.. Of moet alles plat?
Ja vervelend is dat, lastige combinatie ook, en dan ook nog altijd van die fatsoenlijke mannen waar verder niets op aan te merken is.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 21:40 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Omdat, zoals hierboven iemand al zei, ze op ethische kwesties volstrekt van de pot gerukt zijn en ik daarom niet op ze zal stemmen.
Exact..quote:Op dinsdag 16 januari 2018 21:38 schreef Paganitzu het volgende:
Groningers moeten gewoon direct financieel gecompenseerd worden, vervolgens moet de regering gaan kijken of het geld ergens anders verhaalt kan worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |