Poetin had het niet mooier kunnen zeggenquote:Op dinsdag 16 januari 2018 20:57 schreef Tunafish het volgende:
Gaat die kerel nou klagen dat we niet moeten verduurzamen? Is dat niet juist een deel van een structurele oplossing?
Dat weten ze in de kamer ook niet... hebben ze geen zicht meer op..quote:Op dinsdag 16 januari 2018 20:55 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ze is politica. Ze moet het volk overtuigen, overtuigen dat het SodM (ik kende het niet) bekend is bij de gemiddelde Nederlander. Mensen die daadwerkeljk iets van de situatie in Groningen weten zijn ver in de minderheid. Ik durf zelfs te wedden dat de meeste Groningers ook niet precies weten hoe complex de situatie is. Een korte uitleg waarom zij dat instituut vertrouwt of wat het doet helpt om meer mensen te overtuigen.
Verbaas me er trouwens wel over hoevaak de tribune in beeld wordt gebracht. Dat is niet gebruikelijk, en volgens mij is het zelfs protocol om dat niet te doen. Maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 21:03 schreef Euribob het volgende:
Je zou zoveel leuke gifjes kunnen maken van dat Groningse publiek.
Samsom doet de editing..quote:Op dinsdag 16 januari 2018 21:04 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Verbaas me er trouwens wel over hoevaak de tribune in beeld wordt gebracht. Dat is niet gebruikelijk, en volgens mij is het zelfs protocol om dat niet te doen. Maar dat terzijde.
Zo'n half-transparante wapperende Groningse vlag eroverheen...quote:Op dinsdag 16 januari 2018 21:05 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Samsom doet de editing..
De tragische muziek mist nog..
Zie OP. Ze zijn nu bij Faber.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 21:07 schreef KetchupFTW het volgende:
Heeft iemand nog een lijstje van komende sprekers trouwens?
https://www.npo.nl/live/npo-politiekquote:Op dinsdag 16 januari 2018 21:17 schreef ludovico het volgende:
Waar kan ik meekijken / terugkijken dan?
Thanks, die link via rtv noord werkte niet...quote:Op dinsdag 16 januari 2018 21:17 schreef Tunafish het volgende:
[..]
https://www.npo.nl/live/npo-politiek
Ja, via Debat Direct. Dat is wel een app die je even moet installeren op je laptop/pc etc.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 21:18 schreef ludovico het volgende:
[..]
Thanks, die link via rtv noord werkte niet...
Kan niet terug naar het begin dus van het debat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |