Newsflash: zo’n ruimte zit in nagenoeg elk stadion/trainingscomplex van een bvoquote:Op woensdag 17 januari 2018 17:31 schreef macca728 het volgende:
Ja die Ayoub eiste toch een aparte gebedsruimte bij Utrecht of waren dat die andere moslims ?
quote:Op woensdag 17 januari 2018 14:22 schreef Slobeend het volgende:
twitter:bartf twitterde op donderdag 11-01-2018 om 22:11:13Dit is met afstand het beste Feyenoord-filmpje ooit https://t.co/dQPCeE65iE reageer retweet
Ben bang dat je gelijk gaat krijgen.quote:Op woensdag 17 januari 2018 12:14 schreef satecl het volgende:
Wat moeten we in godsnaam met Ayoub
El Ahmadi gaat niet weg.
Niemand wil Vilhena hebben
Amrabat is net binnen.
In de jeugd hebben we el Bouchataoui wat echt een goede speler is
Hetzelfde geldt voor Wehrmann, alleen wat mindere mate
Clasie ligt voor het grijpen.
En dan nemen we Ayoub. Ach, wel leuk voor op de bank. Ik hoop dat hij zich verder niet rijker gaat rekenen. Gevalletje Goosens/Vormer.
quote:Op woensdag 17 januari 2018 14:22 schreef Slobeend het volgende:
twitter:bartf twitterde op donderdag 11-01-2018 om 22:11:13Dit is met afstand het beste Feyenoord-filmpje ooit https://t.co/dQPCeE65iE reageer retweet
Fijn dat je je mening soms durft te wijzigenquote:Op woensdag 17 januari 2018 18:54 schreef Caland het volgende:
Ik vind Ayoub wel een fijne speler. Zelfde soort type als Clasie en dan zie ik uiteindelijk toch veel liever laatstgenoemde en echt niet alleen op basis van sentiment.
quote:Op vrijdag 8 december 2017 19:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind Vilhena de laatste potjes eindelijk weer te pruimen
Prima tackle ook
Punt is ook meer dat Ayoub een net niet speler is met hartproblemen. Geen idee of dat een Marokkaans kwaaltje is verder
quote:Op woensdag 16 augustus 2017 20:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje vlees noch vis, niet voor niets wordt elke keer elke middenvelder weggekocht bij Utrecht maar hij blijft maar
quote:Op vrijdag 8 december 2017 19:02 schreef Caland het volgende:
Er is een reden dat elke talentvolle speler van Utrecht wordt weggekocht en Ayoub er maar blijft natuurlijk
quote:Op donderdag 20 juli 2017 19:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft zich niet echt ontwikkeld de laatste jaren, niet voor niets als ongeveer enige middenvelder nog over bij Utrecht.
Mwahquote:Op woensdag 17 januari 2018 19:05 schreef Adames het volgende:
[..]
Fijn dat je je mening soms durft te wijzigen
[..]
[..]
[..]
[..]
En zoals ik al aangaf, liever Clasie als je moet kiezen.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 18:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind hem nog steeds te wisselvallig eigenlijk. Soms weergaloos, vaker onzichtbaar. Maar graties dus ach
quote:Op woensdag 17 januari 2018 19:16 schreef klaasweetalles het volgende:
Liever die gast van utrecht
Ik ben wel klaar met die clasie. Heb het nooit veel bijzonder gevonden, maar dat is mijn persoonlijke mening. Anderen vinden hem fantastisch. Vind hem mentaal gewoon een loser en komt altijd zo gemakzuchtig over bij mij. Ziet er gewoon niet uit als een echte kerel maar een jongetje uit de brugklas.
quote:Op woensdag 17 januari 2018 19:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah
[..]
En zoals ik al aangaf, liever Clasie als je moet kiezen.
Akinfenwa dan maar halen?quote:Op woensdag 17 januari 2018 19:16 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik ben wel klaar met die clasie. Heb het nooit veel bijzonder gevonden, maar dat is mijn persoonlijke mening. Anderen vinden hem fantastisch. Vind hem mentaal gewoon een loser en komt altijd zo gemakzuchtig over bij mij. Ziet er gewoon niet uit als een echte kerel maar een jongetje uit de brugklas.
Jij vergeet wel snel zeg.quote:Op woensdag 17 januari 2018 21:14 schreef Pleun2011 het volgende:
Ben ook geen fan van Clasie. Overschatte grijze muis
Dat komt vooral omdat je geen kijk op het spelletje hebt.quote:Op woensdag 17 januari 2018 19:16 schreef klaasweetalles het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |