Die is van de zomer toch met 2 jaar verlengd? Voor zo ver ik weet ligt ie sowieso nog vast voor volgend seizoen dus..quote:Op vrijdag 19 januari 2018 05:32 schreef Typisch het volgende:
Je beste keeper verhuren. Wat een genot.
Straks Jones nog effe lekker jaartje verlengen.
Echt?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 06:40 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Die is van de zomer toch met 2 jaar verlengd? Voor zo ver ik weet ligt ie sowieso nog vast voor volgend seizoen dus..
quote:Op vrijdag 19 januari 2018 07:08 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, net even opgezocht, ligt inderdaad nog tot 2019 vast.
Precies. Ik ben opgelucht dat het op huurbasis is en dit nog een mogelijkheid is.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nice. Hopelijk overtuigt hij de rest van het seizoen zodat Gio nog harder bevestigd krijgt wat een debiele keuze het is geweest.
Wat lul je nou joh mafkees. Jones heeft dit seizoen al meer blunders gemaakt dan Vermeer in heel zijn carriere bij Feyenoord.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 08:24 schreef klaasweetalles het volgende:
opgeruimd staat netjes
Dat brugge staat toch bovenaan? Waarom hebben die een keeper nodig
Lach me dood als hij daar ook op de bank gaat zitten of zijn gebruikelijke blunders weer gaat maken
Dit zijn gewoon leugensquote:Op vrijdag 19 januari 2018 08:50 schreef PIETR het volgende:
[..]
Wat lul je nou joh mafkees. Jones heeft dit seizoen al meer blunders gemaakt dan Vermeer in heel zijn carriere bij Feyenoord.
dat idee heb ik ookquote:Op vrijdag 19 januari 2018 08:50 schreef PIETR het volgende:
[..]
Wat lul je nou joh mafkees. Jones heeft dit seizoen al meer blunders gemaakt dan Vermeer in heel zijn carriere bij Feyenoord.
Fake news.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 08:50 schreef PIETR het volgende:
[..]
Keeperstrainer had een belangrijke stem in deze. Ik neem aan dat die er wel kijk op heeft.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 08:58 schreef BadderHaring het volgende:
Ik vind het wel een mop hoor. Een over-the-top bejaarde middelmaat keeper laten staan omdat hij vorig jaar een keer gepiekt heeft door de omstandigheden. En dan Vermeer, die je volgend jaar heel goed kunt gebruiken als Jones naar huize Avondrood gaat, laten gaan.
Beleid
Enige reden die ik kan bedenken wat dit kan verklaren is dat de staf van mening is dat Bijlow er volgend jaar al klaar voor is.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 08:58 schreef BadderHaring het volgende:
Ik vind het wel een mop hoor. Een over-the-top bejaarde middelmaat keeper laten staan omdat hij vorig jaar een keer gepiekt heeft door de omstandigheden. En dan Vermeer, die je volgend jaar heel goed kunt gebruiken als Jones naar huize Avondrood gaat, laten gaan.
Beleid
Zet die anti-Ajax bril eens af man. Ja, hij heeft daar gespeeld, boeiend. Wim Jansen ook, maakt hem dat minder een Feyenoorder? Zelfs Kuyt liep vroeger in een Ajaxshirtje.quote:
Dat kan dan alleen als er volgend jaar een vervanger staat voor Jones, of als men iemand nadrukkelijk op het oog heeft. Want Vermeer is nu al (minimaal) gelijkwaardig aan Jones en Jones gaat zeker niet meer beter worden. En de kans dat Vermeer met wedstrijdritme nu al beter is dan Jones, lijkt me eigenlijk wel vrij groot.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 09:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Keeperstrainer had een belangrijke stem in deze. Ik neem aan dat die er wel kijk op heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |