Ik geloof dat ik dan hele normale mensen in mijn omgeving heb (of ken via Fok), want ik ken alleen maar leuke combinaties. Hoewel er nog steeds 1 is die ik niet helemaal snap (en hier vaker genoemd heb): Sebastiaan en Giovanni.quote:Op woensdag 24 januari 2018 22:07 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Je wilt echt niet weten welke combinaties er af en toe op de gemiddelde tweelinggroep op fb langskomen. Van sommige combinaties krijg ik gewoon een soort plaatsvervangend schaamtegevoel.![]()
De toffe tweeling waar mijn oudste mee omgaat heet Ivar en Nora. Misschien is dat iets, voor ooit?quote:Op woensdag 24 januari 2018 22:32 schreef Selvaria het volgende:
Onze dochter heet N.ora en we vinden Aron echt een super mooie jongensnaam, maar echt no way dat we die echt zouden geven aan een evt zoon.
Vroeger, op een forum, was er iemand die een Dennis en Den(n)ise had. Ook nog een tweeling geloof ik.quote:Op woensdag 24 januari 2018 23:00 schreef Roomsnoes het volgende:
Bij mij op school zaten en P.atrick wn P.atricia. Broer en zus. Wel consequent qua smaak iig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het past in elk geval wel bij elkaar.
in the walking dead was dat ookquote:Op donderdag 25 januari 2018 09:29 schreef McLaura het volgende:
[..]
Vroeger, op een forum, was er iemand die een Dennis en Den(n)ise had. Ook nog een tweeling geloof ik.
Dan had ik er toch Marianne van gemaaktquote:Op donderdag 25 januari 2018 12:17 schreef Mabawa. het volgende:
Anne-Marie en Marie-Anne, allebei met streepje en ook echt zo uitgesproken. Ook een tweeling.
Wees blij ....quote:Op donderdag 25 januari 2018 12:08 schreef Colafles63 het volgende:
Jeetje, waar ouders allemaal niet aan denken bij het geven van namen.... Ik voel me echt ontzettend simpel als ik denk aan de namen die ik mooi vind
quote:Op donderdag 25 januari 2018 09:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ken een Roan en Nora ik denk dat de 3e Aron gaat heten
Sja, kan een geadopteerde zus bijzitten he ...quote:Op donderdag 25 januari 2018 15:35 schreef Svane het volgende:
Vandaag in de Volkskrant bij de familieberichten: zussen Shanuna en Anne-Fleur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |