Vul maar aan als je mee wilt doen. De meeste hier willen FUT en spelen op de PS4, dus ja, fuck Xbox. Als je mee wilt doen neem je dit lijstje over met je FOK! naam en je PSN id. Afhankelijk van de hoeveelheid spelers zien we dan maar wat voor opzet en regels we gaan hanteren. Eerst kijken of er genoeg animo is.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 00:27 schreef ForzaMilan het volgende:
Wie maakt er een lijst met spelers?
quote:FOK! NAAM / PSN-ID
1. Bolasie / gang-57
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
quote:Op dinsdag 16 januari 2018 00:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
FOK! NAAM / PSN-ID
1. Bolasie / gang-57
2. Omgevallenflat2 / juannieves34
3. Lastpost / DeOuweDibbes
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Beter gewoon je eigen FUT team. Als je de weekend league of seasons speelt kom je ook gewoon elk team tegen. Als je goed bent kan je ze allemaal aan.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 01:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Nou 3-1 verloren, maar als we eredivisie teams aanhouden is dit prima
quote:Op dinsdag 16 januari 2018 00:59 schreef ForzaMilan het volgende:
FOK! NAAM / PSN-ID
1. Bolasie / gang-57
4. ForzaMilan / Bonsie91
5.Wicky15 / BobbootNL
6.
7.
8.
9.
10.
Ik heb echt een shit team nu. Eredivisie / paar Nederlanders. Tijdje geleden gemaakt voor de fun, buiten dat FUT niet meer gedaan sinds november ofzoquote:Op dinsdag 16 januari 2018 01:30 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Beter gewoon je eigen FUT team. Als je de weekend league of seasons speelt kom je ook gewoon elk team tegen. Als je goed bent kan je ze allemaal aan.
Ja maar ik heb 7 IF is beetje naar als iemand met een 30k team komtquote:Op dinsdag 16 januari 2018 01:30 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Beter gewoon je eigen FUT team. Als je de weekend league of seasons speelt kom je ook gewoon elk team tegen. Als je goed bent kan je ze allemaal aan.
Ah joh boeiend, moeten het ook niet te serieus gaan nemen toch? Al lees ik het net pas en moet ik me er misschien niet mee gaan bemoeienquote:Op dinsdag 16 januari 2018 01:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja maar ik heb 7 IF is beetje naar als iemand met een 30k team komt
Als je mee doet moet je wel bemoeien natuurlijkquote:Op dinsdag 16 januari 2018 01:37 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ah joh boeiend, moeten het ook niet te serieus gaan nemen toch? Al lees ik het net pas en moet ik me er misschien niet mee gaan bemoeien
Hm true. Maar het maakt me niks uit. Maak wel een leuk Nederlands teampje ofzo waar ik mee ga rockenquote:Op dinsdag 16 januari 2018 01:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Als je mee doet moet je wel bemoeien natuurlijk
Jorgenson is trouwen best een complete spits. Zelfs wanneer die sprint kan je die bal lastig van m afpakken, Als die een IF krijgt dan ga k m ook zeker halenquote:Op dinsdag 16 januari 2018 01:40 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Hm true. Maar het maakt me niks uit. Maak wel een leuk Nederlands teampje ofzo waar ik mee ga rocken![]()
Ruud Vormer spelmaker
Ik heb in mijn team die spits van VVV, IF Thyquote:Op dinsdag 16 januari 2018 01:48 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jorgenson is trouwen best een complete spits. Zelfs wanneer die sprint kan je die bal lastig van m afpakken, Als die een IF krijgt dan ga k m ook zeker halen
Daar heb ik een keer iets van 100k op verdient in 1dagquote:Op dinsdag 16 januari 2018 01:51 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ik heb in mijn team die spits van VVV, IF Thy![]()
Was nog niet eens zo heel slecht
Echt niemand heeft nog zo'n ding. Best knap van marktleider naar zelfs voorbijgestreefd door Nintendoquote:Op dinsdag 16 januari 2018 07:07 schreef MeneerLogica het volgende:
Niemand met een Xbox dus? Jammer..
quote:Op dinsdag 16 januari 2018 08:23 schreef tompsv18 het volgende:
FOK! NAAM / PSN-ID
1. Bolasie / gang-57
4. ForzaMilan / Bonsie91
5. Wicky15 / BobbootNL
6. Scrummie / DannyJ1908
7. Tompsv18 / Tommmb93
8. KnutdeIJsbeer / knutdeijsbeer
9.
10.
Misschien een eigen topic hiervoor aanmaken? Ik zat te denken aan een toernooi met een poulesysteem, dus dat je tegen iedereen 1x speelt en dan eerste 2 van iedere poule doorgaan ofzo.
Nog even wachten. Kapiteintje doet sowieso ook meequote:Op dinsdag 16 januari 2018 12:23 schreef tompsv18 het volgende:
Nog 1 en dan 2 poules van 5 maken? Of wachten we nog even?
Misschien is een whatsappgroep handig?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 12:18 schreef Scrummie het volgende:
Geupdate lijst:
FOK! NAAM / PSN-ID
1. Bolasie / gang-57
4. ForzaMilan / Bonsie91
5. Wicky15 / BobbootNL
6. Scrummie / DannyJ1908
7. Tompsv18 / Tommmb93
8. KnutdeIJsbeer / knutdeijsbeer
9. Ertdop / ThehomelessDann
10. Vinno / Vinno0615
Lijkt mij niet noodzakelijk. Denk dat alles wel hier geregeld kan worden.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 13:48 schreef Vinno het volgende:
[..]
Misschien is een whatsappgroep handig?
Nee dank je, mijn PSN is al genoeg.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 13:48 schreef Vinno het volgende:
[..]
Misschien is een whatsappgroep handig?
quote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:14 schreef tompsv18 het volgende:
Lijkt me ook niet nodig. Heb wel een eigen topic gemaakt: GAM / [PS4] FIFA 18 FUT FOK!-toernooi
Hoeven we de mensen die het niks vinden hier niet lastig te vallen en is ook makkelijk met scores bijhouden.
quote:Op dinsdag 16 januari 2018 16:05 schreef Luppie0110 het volgende:
Ik ben op zoek naar upgrades voor mijn team. Heb Neymar gepackt en wat coins over; zo ongeveer 600k in totaal.
http://www.futhead.com/18/squads/2565045/
Mbappe speelt niet zo lekker als LS, dus mijn idee was om Rui Costa daar neer te zetten voor de 1-2 met Larsson. Wie dan op CAM?
Of andere suggesties?
Nee joh, die is alleen zo duur omdat hij in TOTW 1 zat en hij zeldzaam is. Daarnaast krijgt hij deze week of een TOTY, of een nieuwe IF waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 16:28 schreef Luppie0110 het volgende:
Griezmann is een hele goede idd, was ik even vergeten.
Is Valencia IF echt meer meerwaarde? Vind hem erg duur.
Ah jammer, geen plaatsing voor de WL zoals het eruit ziet. Heb je je controller al opgegeten?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 20:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik kom ineens gewoon helemaal niet meer tot scoren :/ 1op1 kansen gaan er niet meer in, counters lukken nog zelden, steekballen komen zelden tot nooit aan
En een week geleden had ik een 8 game win streak en nu lukt gewoon niks meer
Hoe kan dit allemaal?
Gewoon volhouden. Zet je tanden er nog eens in en ga ervoor!quote:Op dinsdag 16 januari 2018 20:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik kom ineens gewoon helemaal niet meer tot scoren :/ 1op1 kansen gaan er niet meer in, counters lukken nog zelden, steekballen komen zelden tot nooit aan
En een week geleden had ik een 8 game win streak en nu lukt gewoon niks meer
Hoe kan dit allemaal?
Kan sws niet plaatsen momenteel met die eisen dus die ga ik niet eens proberenquote:Op dinsdag 16 januari 2018 20:14 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Ah jammer, geen plaatsing voor de WL zoals het eruit ziet. Heb je je controller al opgegeten?
Is goed. Ga hem aanzetten. Kan wel maar echt één potje, moet nog presentatie voorbereiden voor morgenquote:Op dinsdag 16 januari 2018 21:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Voeg me maar toe: kapiteintjeTBW
quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Had hem ook toegevoegd, dacht ie dat ik jou was.
Haha was niet echt verdiend. Merk wel dat ik toch mijn team wat sterker moet gaan maken voor die FOK competitie, anders wordt het helemaal niksquote:
Verdedigen ben ik wel aardig in ja, ondanks dat ik vrij aanvallend speel met team pressing en opkomende backs. Mrja beetje risico nemen hequote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:21 schreef kapiteintje het volgende:
Ik had wel kansen maar slecht afgemaakt, jij kunt goed georganiseerd verdedigen
Mwoah gewoon goed gedaan, zeker met jouw kaliber spelers. Ik speelde ook wel wat te opportunistisch met veel gevaarlijke passes al dwong je me daar wel toe door zo goed te verdedigen.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:21 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Haha was niet echt verdiend. Merk wel dat ik toch mijn team wat sterker moet gaan maken voor die FOK competitie, anders wordt het helemaal niks![]()
Penalty op het einde sloeg nergens op, en tweede was ook wel een kutgoal
Veel met L2 verdedigenquote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mwoah gewoon goed gedaan, zeker met jouw kaliber spelers. Ik speelde ook wel wat te opportunistisch met veel gevaarlijke passes al dwong je me daar wel toe door zo goed te verdedigen.
is dat die Franse van atleticoquote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:33 schreef kapiteintje het volgende:
Is die Gameiro wat? Is zo weinig waar op transfermarkt terwijl stats nagenoeg vergelijkbaar met Costa.
Jaquote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
is dat die Franse van atletico
Zo ja dan heb ik die
Geen idee eigenlijk, nooit mee gespeeld. Maar volgens mij toen ik deze FIFA met FUT begon en het nog speelde, zag ik er toen best veel mensen mee.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:33 schreef kapiteintje het volgende:
Is die Gameiro wat? Is zo weinig waar op transfermarkt terwijl stats nagenoeg vergelijkbaar met Costa.
Aspas is echt een god. Die scoort echt alles bij mij. Heb nu de IF van 85 en wil de 86 sparen. Maar moet nu weer ff wachten want net Oblak gekocht. Daarna doorsparen voor speciale Casemiro kaart denk ik of hopen dat er een andere mooie IF komt.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
wel oké
Al scoort Aspas meer bij mij
Jawel, voeg me maar toe: kapiteintjeTBWquote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:45 schreef Wicky15 het volgende:
Kapi, wil jij trouwens niet meedoen met dat toernooi? Zie je er nog niet tussen staan.
Ik zie echt niemand met Benzema bijvquote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:42 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, nooit mee gespeeld. Maar volgens mij toen ik deze FIFA met FUT begon en het nog speelde, zag ik er toen best veel mensen mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |