DM effe het nummer van je vriendin, klinkt als een erg makkelijk chickie met een vriend die nog makkelijker te bedriegen is!quote:
Fatoeman had er zeker nog bijgezet en verteld dat zijn vriendin een negerin is.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 17:48 schreef jigggy het volgende:
[..]
eerst word gezegd dat ik fatoeman ben nu vogeltjesdans
Ik denk dat je kloon van Pendule bent. Je maakt bagger topics aan en je zeikt als een Nicht.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 17:48 schreef jigggy het volgende:
[..]
eerst word gezegd dat ik fatoeman ben nu vogeltjesdans
je praat het ook gewoon goedquote:
"patserig"?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Was TS niet degene die een ander topic opende waarin hij onzeker was tegenover zijn vriendin. Nu beetje patserig gedragen
hoezo gedraag ik mij patserig?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Was TS niet degene die een ander topic opende waarin hij onzeker was tegenover zijn vriendin. Nu beetje patserig gedragen
Was een beter topic geweest dan deze troeftoeterij van zowel TS als de stoere heren die reageren.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 11:43 schreef Rozevla het volgende:
Ik las
KORFBAL ZIT IN MIJN VRIENDIN!!!!
WTF!!!!!
ware het niet dat deze internetridders zelf in een hoekje zouden zitten janken wanneer dit hun overkwamquote:Op woensdag 17 januari 2018 10:48 schreef TARDIS. het volgende:
• Alle internetridders die komen reageren vinden dat hij eigenlijk een mietje is en hoe hij direct over had moeten gaan op blind iemand in elkaar tikken.
U klinkt als een heer die al aan menig schermutseling met allerhande rapalje deel heeft gehad.quote:Op woensdag 17 januari 2018 10:48 schreef TARDIS. het volgende:
Dit soort topics gaan eigenlijk altijd hetzelfde:
• De TS vertelt een verhaal over hoe hij onheus bejegend is.
• Alle internetridders die komen reageren vinden dat hij eigenlijk een mietje is en hoe hij direct over had moeten gaan op blind iemand in elkaar tikken.
• TS verweert zich door heel duidelijk te maken dat hij ook een hele stoere jongen is en dat, mocht de situatie anders zijn, hij zeker met zijn vuisten was losgegaan.
• Gehoon valt TS ten deel.
quote:Op woensdag 17 januari 2018 11:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
ware het niet dat deze internetridders zelf in een hoekje zouden zitten janken wanneer dit hun overkwam
Oh uiteraardquote:Op woensdag 17 januari 2018 11:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
ware het niet dat deze internetridders zelf in een hoekje zouden zitten janken wanneer dit hun overkwam
U stemt mij gunstig. Ik hou van u.quote:Op woensdag 17 januari 2018 11:02 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
U klinkt als een heer die al aan menig schermutseling met allerhande rapalje deel heeft gehad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |