lieve nerdslayer, als die jongen netjes zn excuus aanbied ,ga ik verder geen stennis schoppen als het daar bij blijft, ik heb op dit moment een vast contract en heb niet echt zin in gezeik Met de politie etc, het is echt niet dat ik bang ben voor n groepje studenten, ook wel tof dat jij zegt dat ik stoer praatquote:Op dinsdag 16 januari 2018 11:38 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
wat kom je ineens stoer praten dan?
Je vriendin wordt gvd aangerand voor je ogen en je doet niet eens iets
denk overigens niet dat mijn vriendin het chill vond als ik hem heel de kroeg doorsla , maar blijf vooral lekker mij uitmaken voor stoer praten , vanachter je pctje , loserquote:Op dinsdag 16 januari 2018 11:38 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
wat kom je ineens stoer praten dan?
Je vriendin wordt gvd aangerand voor je ogen en je doet niet eens iets
neef morgen verkrachten ze die vriendin en zeggen ze "sorry" en t is goed? a woeshoem waar is je eerquote:Op dinsdag 16 januari 2018 12:05 schreef jigggy het volgende:
[..]
lieve nerdslayer, als die jongen netjes zn excuus aanbied ,ga ik verder geen stennis schoppen als het daar bij blijft, ik heb op dit moment een vast contract en heb niet echt zin in gezeik Met de politie etc, het is echt niet dat ik bang ben voor n groepje studenten, ook wel tof dat jij zegt dat ik stoer praat
hou eens op met die hype rondom het woord kech. we weten inmiddels het wel hoor.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 12:29 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Godverdomme leer het nou toch eens, het is niet hoer. HET IS KECH!
Kettingrokerquote:Op dinsdag 16 januari 2018 12:25 schreef wielrennerdt het volgende:
een vriendin hebben die kettingroker is
n tik op de billen terwijl je ketslambent en verkrachten met elkaar vergelijken vind ik nogal watquote:Op dinsdag 16 januari 2018 12:19 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
neef morgen verkrachten ze die vriendin en zeggen ze "sorry" en t is goed? a woeshoem waar is je eerx 999
rookt amper ,doet 3 weken met een pakjequote:Op dinsdag 16 januari 2018 12:25 schreef wielrennerdt het volgende:
een vriendin hebben die kettingroker is
vriendinlief betaaldequote:Op dinsdag 16 januari 2018 13:04 schreef DerRabbit het volgende:
TS heeft duidelijk nog niet door dat zijn 'vriendin' alleen bij hem is om gratis drankjes te krijgen terwijl ze op dagelijkse basis word uitgewoond door leden van het corps
heb geen chick chefquote:Op dinsdag 16 januari 2018 12:41 schreef PietPossum het volgende:
[..]
Kettingrokerdat staat toch nergens? Jouw vriendin is zo'n biologische vegahoer die nergens van kan genieten vanwege alle maatschappelijke druk?
dan heb ik niets gezegd maatquote:Op dinsdag 16 januari 2018 12:47 schreef jigggy het volgende:
[..]
rookt amper ,doet 3 weken met een pakje
Zijn eer?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 12:19 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
neef morgen verkrachten ze die vriendin en zeggen ze "sorry" en t is goed? a woeshoem waar is je eerx 999
Waar is je eer als je een vrouw moet verkrachten om aan je trekken te komen?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 12:19 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 januari 2018 22:13 schreef jigggy het volgende:
Mietjes, grote Bek en dan wegrennen, heb hun studentenvereniging wel onthouden, dit is nog niet klaar
eerst word gezegd dat ik fatoeman ben nu vogeltjesdansquote:Op dinsdag 16 januari 2018 16:05 schreef HSG het volgende:
He Vogeltjesdans, heb je een nieuw account?
Het goedpraten dat een vreemde je vriendin aanraaktquote:Op dinsdag 16 januari 2018 12:46 schreef jigggy het volgende:
[..]
n tik op de billen terwijl je ketslambent en verkrachten met elkaar vergelijken vind ik nogal wat
wat een gigantisch gelul manquote:Op dinsdag 16 januari 2018 18:22 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Het goedpraten dat een vreemde je vriendin aanraakt
echt gooi jezelf weg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |