abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_176525333
Braad is terug op FOK! tijd om weer te genieten van FOK!'s favorieten soap.

Onlangs heeft onze hoofdrolspeler gewerkt maar is alweer ontslagen. Reporter Mozy was terplekke en wist het volgende te melden:
quote:
"Na wat gedoe rondom meerdere pauzes per dagdeel om broodjes te eten en het openen van een pakketje dat aan Sven Kramer gericht was heeft hij zijn sleutels ingeleverd in de hoop dat zijn baas hem dan zou bellen om dingen uit te praten. Hij kreeg echter een bevestiging van zijn ingediende ontslag en dat was niet zijn intentie/had ie verwacht."
Ook wil Braddie graag verhuizen. Reporter Mozy was weer on-location en wist de volgende informatie uit onze BF-er (Bekende FOK!ker) te trekken:
quote:
"Braad wil weg. huis is kut en klein. Er komt ongevraagd eten aan de deur, Braad had ook laatst last van mensen die vanuit de auto zijn naam gingen roepen en dan wegreden.

Bradley had echter verwacht nu wat meer te verdienen (toch wel 1700 bruto) alleen dan hele feest is natuurlijk niet doorgegaan."
Gelukkig is er zicht op een nieuwe woonruimte, op het laatste moment wist Guus Geluk echter te melden dat er een groot obstakel was opgedoemd. De moeder zijn een helpende vriend. Na kort contact met onze Reporter Mozy wist hij alleen het volgende te melden:
quote:
"Enige wat ik weet is dat het huis van die vriend is (heeft ie geërfd van zijn vader) en die jongen kan zijn moeder op straat zetten wanneer hij wil, aangezien het huis zijn eigendom is. Dus Braddie wilde daar intrekken en gokte erop dat hij geen huur hoefde te betalen (huis is inmiddels afgelost) en dat ze de boodschappen gewoon zouden splitten (dus lekker goedkoop leven)."
Dit was het 8-uur Bradjournaal, wij hopen u morgen te kunnen verblijden met meer nieuws.
pi_176525413
Mss de OP voorzien van braad zijn streamvoornemens
pi_176525455
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 18:50 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik krijg altijd weer zin in de zomer als braddie in januari traditiegetrouw aankondigt dan hij komende zomer 60 kilo lichter is, weer gaat vloggen, streamen en werken, in een nieuwe auto rijdt en een roadtrip gaat maken naar Spanje of Slagharen.
Inderdaad, en dat deze zomer maar weer net zo legendarisch mag worden als de vorige. ^O^

Juni/juli 2017 _O_ Met pizzagate, Brolobarrel, soyouthinkyoucanautopoetsen-auditie, fantoomfiets, livedrives, benzineloze woensdag, touwtjesshirts, en ragestreams. _O_
pi_176525512
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 23:06 schreef Braddie het volgende:
Dat Sven Kramer verhaal word echt enorm overdreven.
Punt 1, het was geen pakketje, er hoefde niets open gesneden te worden, plakband verwijderd of whatever. De medaille zat in een hoesje, en kon je gewoon open maken.

Punt 2, bij Studio Sport werd mij ook gevraagd of ik heb gekeken, en heb eerlijk geantwoord dat ik inderdaad wel benieuwd was, en toen werd er gemeld dat ze dat begrepen en hetzelfde zouden hebben gedaan, dat zelfde antwoord gaf mijn toenmalige werkgever ook. Er werd helemaal niet moeilijk om gedaan.

En ik was over het algemeen gewoon een prima werkgever, deed m`n werk netjes en vlot zonder gedoe, hoe iemand er bij komt dat ik te lang zou hebben gegeten langs de kant van de weg is mij een raadsel, want ik nam nooit brood mee onderweg, dat lag altijd gewoon op het kantoor. Ik heb inderdaad ontslag genomen, omdat ik het te belachelijk voor woorden vond dat er moeilijk gedaan werd omdat ik een dag vrij vroeg, en die vervolgens kreeg, en mijn baas vervolgens riep dat ik niet zelf mocht bepalen wat ik op die vrije dag ging doen.

Het is jammer dat verhalen een eigen leven gaan leiden.
Om zoiets ontslag nemen :') !

En dan denken dat een werkgever met hangende pootjes naar jou toekomt om te vragen of je terug wilt komen :') !
pi_176525691
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 19:15 schreef Mark031 het volgende:

[..]

En dan denken dat een werkgever met hangende pootjes naar jou toekomt om te vragen of je terug wilt komen :') !
En gewoon weer een uitkering trekken terwijl je verwijtbaar werkloos bent...
  maandag 15 januari 2018 @ 19:25:50 #6
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_176525716
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 19:13 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Inderdaad, en dat deze zomer maar weer net zo legendarisch mag worden als de vorige. ^O^

Juni/juli 2017 _O_ Met pizzagate, Brolobarrel, soyouthinkyoucanautopoetsen-auditie, fantoomfiets, livedrives, benzineloze woensdag, touwtjesshirts, en ragestreams. _O_
Fantoomfiets _O-
pi_176526019
quote:
7s.gif Op maandag 15 januari 2018 19:25 schreef Sheffield het volgende:

[..]

Fantoomfiets _O-
Ik lag ook dubbel. Hoe verzin je het..
  maandag 15 januari 2018 @ 19:38:06 #8
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_176526067
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 19:13 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

_O_
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
pi_176526115
quote:

[..]

Pure nostalgie dit, die hele fiets was ik alweer vergeten _O_
pi_176526697
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 19:15 schreef Mark031 het volgende:

[..]

Braddie kennende is dit natuurlijk niet echt hoe het gegaan is.
  maandag 15 januari 2018 @ 20:15:42 #11
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_176527083
quote:

[..]

_O_

Kan iemand een nieuw shopje maken met een corrie B?
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_176527153
quote:
7s.gif Op maandag 15 januari 2018 19:25 schreef Sheffield het volgende:

[..]

Fantoomfiets _O-
Wat is het verhaal van de fantoomfiets? :@
  maandag 15 januari 2018 @ 20:19:52 #13
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_176527181
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 20:18 schreef cofi het volgende:

[..]

Wat is het verhaal van de fantoomfiets? :@
Iedereen adviseerde braddie te gaan fietsen en braddie had toen verzonnen dat ie een fiets zou gaan halen, wat uiteindelijk natuurlijk niet gebeurde. Want braddies beenspieren zijn te sterk voor een reguliere fiets.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_176527233
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 20:19 schreef Geelman het volgende:

[..]

Iedereen adviseerde braddie te gaan fietsen en braddie had toen verzonnen dat ie een fiets zou gaan halen, wat uiteindelijk natuurlijk niet gebeurde. Want braddies beenspieren zijn te sterk voor een reguliere fiets.
_O-

Wat een geweldige anti-held is het toch ~O>
  Forum Admin maandag 15 januari 2018 @ 20:22:41 #15
58651 crew  murp
murp
  Forum Admin maandag 15 januari 2018 @ 20:23:03 #16
58651 crew  murp
murp
pi_176527317
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 20:23 schreef murp het volgende:
Dit riekt naar bashen
Het zijn gewoon mooie herinneringen O+
pi_176527336
Dit ja, een topic over mij/mijn video's is beter dan dat ik een onderwerp word in andere SCen of topics.
Maar dan moet het niet weer een bashfest worden mensen, hou het gezellig!
  maandag 15 januari 2018 @ 20:26:57 #19
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_176527366
quote:
17s.gif Op maandag 15 januari 2018 20:25 schreef Braddie het volgende:
Dit ja, een topic over mij/mijn video's is beter dan dat ik een onderwerp word in andere SCen of topics.
Vanavond weer live?
pi_176527374
quote:
17s.gif Op maandag 15 januari 2018 20:25 schreef Braddie het volgende:
Brad, noem eens één (1!!!) ''gezellig'' onderwerp wat er in het afgelopen weekend over jou is besproken..
pi_176527380
Braad, alweer op zoek naar een nieuwe job? Een baan zou het eea toch makkelijker maken!?
pi_176527610
Bradge, waarom heb je nog geen filmpje geüpload over die dooie Dolores van de Cranberries? Je weet wel, zo'n filmpje dat begint met een diepe zucht en daarna wat feitjes van Wikipedia.
pi_176527778
Ik heb echt niks met de Cranberries.
  maandag 15 januari 2018 @ 20:46:26 #24
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_176527868

Dit was wel een vet nummer.
pi_176527886
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 20:46 schreef Geelman het volgende:

Dit was wel een vet nummer.
Dat refrein is lekker mee te bleren!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')