Ja, die bedoel ik. Wist gelijk dat hij voor ellende zal zorgen.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 19:50 schreef quirina het volgende:
[..]
Denk je dat het die Chiel Harten is?
Waarom is het smerig? Je oogst wat je zaaitquote:Op dinsdag 16 januari 2018 19:43 schreef Guanabana het volgende:
Smerig van Story (en van die 'vriend')
Desalniettemin denk ik dat dit wel eens waar kan zijn.
Zouden die kinderen zelf 112 gebeld hebben?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 19:19 schreef Kwadraad het volgende:
"Help, help mamma ligt naakt over te geven op de keukenvloer en haar ogen zijn helemaal wit"
> Haar vijfjarige dochtertje Angelina trof haar ‘s morgens bloedend en versuft in bed aan. Het meisje holde daarop meteen over haar toeren naar Samantha’s ouders, die aan de overkant wonen. Toen moeder Cora daarop het huis van haar dochter betrad, trof ze Samantha in zorgwekkende toestand aan in haar slaapkamer. Cora belde acuut 112 en vroeg met spoed om een ambulance.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 20:22 schreef maily het volgende:
[..]
Zouden die kinderen zelf 112 gebeld hebben?
Dus toch!quote:Op dinsdag 16 januari 2018 20:27 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
> Haar vijfjarige dochtertje Angelina trof haar ‘s morgens bloedend en versuft in bed aan. Het meisje holde daarop meteen over haar toeren naar Samantha’s ouders, die aan de overkant wonen. Toen moeder Cora daarop het huis van haar dochter betrad, trof ze Samantha in zorgwekkende toestand aan in haar slaapkamer. Cora belde acuut 112 en vroeg met spoed om een ambulance.
Bloedend .... en versuft ....quote:Op dinsdag 16 januari 2018 20:27 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
> Haar vijfjarige dochtertje Angelina trof haar ‘s morgens bloedend en versuft in bed aan. Het meisje holde daarop meteen over haar toeren naar Samantha’s ouders, die aan de overkant wonen. Toen moeder Cora daarop het huis van haar dochter betrad, trof ze Samantha in zorgwekkende toestand aan in haar slaapkamer. Cora belde acuut 112 en vroeg met spoed om een ambulance.
Ja fifi, nu weten we het wel.quote:
is dat niet die chiel?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 19:43 schreef Guanabana het volgende:
Smerig van Story (en van die 'vriend')
Desalniettemin denk ik dat dit wel eens waar kan zijn.
Waar komt dit vandaan?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 20:27 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Blijkbaar niet ...quote:Op dinsdag 16 januari 2018 21:02 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ehmm, vorige pagina? Lezen jullie eigenlijk wel wat er geplaatst wordt?
Nee, niet alles. Bedankt.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 21:02 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ehmm, vorige pagina? Lezen jullie eigenlijk wel wat er geplaatst wordt?
dit vermoed ik nog steeds jaquote:Op dinsdag 16 januari 2018 21:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of de drugs hebben een psychose veroorzaakt.
Daar ga ik nog niet van uit. Ik heb nog nergens gelezen om watvoor drugs het dan zou gaan.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 21:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of de drugs hebben een psychose veroorzaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |