abonnement Unibet Coolblue
pi_176520888
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 15:55 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

St Juste is een gewoon een goede speler. Maar Diks heeft Feyenoord punten gekost.
Lol, het heeft Feyenoord eerder punten gekost dat ze creatief veel tekort komen. Jij gaat me niet vertellen dat zonder Diks alles prachtig is tegen PEC Zwolle, Heerenveen, NAC, ADO en VVV of all places.
  maandag 15 januari 2018 @ 15:58:13 #177
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_176520924
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Lol, het heeft Feyenoord eerder punten gekost dat ze creatief veel tekort komen. Jij gaat me niet vertellen dat zonder Diks alles prachtig is tegen PEC Zwolle, Heerenveen, NAC, ADO en VVV of all places.
Pijnlijk maar correct. Het grootste probleem of verbetering kan zitten in de creativitieten.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_176520950
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Lol, het heeft Feyenoord eerder punten gekost dat ze creatief veel tekort komen. Jij gaat me niet vertellen dat zonder Diks alles prachtig is tegen PEC Zwolle, Heerenveen, NAC, ADO en VVV of all places.
Jij heb die wedstrijden toch ook gezien en hoe die tegendoelpunten vielen.

Feyenoord heeft in al die wedstrijden gewoon genoeg kansen gehad om de bovenliggende partij te zijn en te winnen. Het probleem is deels creativiteit en deels scorend vermogen. Toornstra is natuurlijk gewoon lachwekkend.

Gio vind dat er genoeg creativiteit in de selectie zit.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_176521010
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 15:50 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

In de zin van kansen weggeven of het feit dat er 16 tegengoals genoteerd zijn? Ik denk dat het ook grotendeels met het elftal te maken heeft, hoe je staat etc. Daar vind ik Feyenoord heel goed in en dan kijk ik niet eens naar de keeper. Let wel; ik kijk niet bijster vaak naar Feyenoord maar ik oordeel op basis van wat ik qua veldspel zie.
In de zin van rust achterin door goed te communiceren. Jones is verre van foutloos maar er ontstaan zelden hele rare situaties. Vermeer had dat wel vaak, bij corners met veel bombarie uitkomen maar de bal weer eens niet hebben. Misverstanden met centrale verdedigers. Sven van Beek met die truttige reeks aan eigen doelpunten.......... Niet dat we nu Vermeer overal de schuld van gaan geven maar die krankzinnige goals die je soms tegen kreeg op de meest onnodige momenten als hij op kool stond hebben we met Jones niet meer meegemaakt.
blablablabla
pi_176521035
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 15:59 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Jij heb die wedstrijden toch ook gezien en hoe die tegendoelpunten vielen.

Feyenoord heeft in al die wedstrijden gewoon genoeg kansen gehad om de bovenliggende partij te zijn en te winnen. Het probleem is deels creativiteit en deels scorend vermogen. Toornstra is natuurlijk gewoon lachwekkend.

Gio vind dat er genoeg creativiteit in de selectie zit.
Als je verreweg de beste defensie hebt, de minst grote kansen weggeeft, denk ik niet dat je druk bezig moet zijn met Diks of zo. Maar dat is mijn mening.
pi_176521046
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 14:59 schreef klaasweetalles het volgende:
Er Lopen in de eredivisie zat potentiële opvolgers rond voor Vermeer als Brard Jones zou stoppen.. Betere zelfs.

Ik snap dus ook dat gehuil rond Vermeer helemaal niet binnen Feyenoord kringen.
Dit meen je serieus?
pi_176521086
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Als je verreweg de beste defensie hebt, de minst grote kansen weggeeft, denk ik niet dat je druk bezig moet zijn met Diks of zo. Maar dat is mijn mening.
Feyenoord heeft na 17 wedstrijden dit seizoen al meer doelpunten tegen gekregen dan heel vorig seizoen in 34 wedstrijden .......en nog steeds heeft Feyenoord de minste tegendoelpunten in de competitie

Kan je nagaan hoe lachwekkend de defensies van de rest van de ploegen in Nederland wel niet zijn......
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_176521132
Ik vind Jones que niveau gelijkwaardig, Jones veel beter in de lucht en Vermeer veel beter met uitkomen en meevoetballen. Ik zou voor Vermeer kiezen in de 2e seizoenshelft aanzien Jones de nodige fouten heeft gemaakt en Vermeer jonger is en na dit seizoen zijn contract nog doorloopt.
pi_176521163
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 16:06 schreef Luni het volgende:
Ik vind Jones que niveau gelijkwaardig, Jones veel beter in de lucht en Vermeer veel beter met uitkomen en meevoetballen. Ik zou voor Vermeer kiezen in de 2e seizoenshelft aanzien Jones de nodige fouten heeft gemaakt en Vermeer jonger is en na dit seizoen zijn contract nog doorloopt.
Vermeer heeft ook veel betere reflexen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2018 16:08:58 ]
pi_176521175
quote:
14s.gif Op maandag 15 januari 2018 16:07 schreef Typisch het volgende:

[..]

Vermeef heeft ook veel betere reflexen.

Kopen die Vermeef dan1!!!

[ Bericht 0% gewijzigd door DonRaja op 15-01-2018 16:43:01 ]
blablablabla
pi_176521192
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 16:08 schreef Elan het volgende:

[..]

Kopen die Vermeef dan1!!!
huh wat
pi_176521207
Gio heeft gewoon gelijk.

Het is gewoon een veel te grote risico op dit moment om een keeper die bijna 2 seizoenen niet gekeept heeft in te brengen

Daarmee kan je gewoon de rest van dit seizoen verneuken.

Ik geef GIo gewoon 100 procent gelijk. Hij moet aan het belang Feyenoord denken op dit moment.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_176521213
quote:
6s.gif Op maandag 15 januari 2018 16:09 schreef Typisch het volgende:

[..]

huh wat
Kopen die Vermeef dan1!!!

[ Bericht 0% gewijzigd door Typisch op 15-01-2018 16:09 ]

Jammer joh
blablablabla
  maandag 15 januari 2018 @ 16:15:25 #189
131800 Tarado
capô de fusca
pi_176521336
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 16:04 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Feyenoord heeft na 17 wedstrijden dit seizoen al meer doelpunten tegen gekregen dan heel vorig seizoen in 34 wedstrijden .......en nog steeds heeft Feyenoord de minste tegendoelpunten in de competitie

Kan je nagaan hoe lachwekkend de defensies van de rest van de ploegen in Nederland wel niet zijn......
nee man
pi_176521613
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 16:04 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Feyenoord heeft na 17 wedstrijden dit seizoen al meer doelpunten tegen gekregen dan heel vorig seizoen in 34 wedstrijden .......en nog steeds heeft Feyenoord de minste tegendoelpunten in de competitie

Kan je nagaan hoe lachwekkend de defensies van de rest van de ploegen in Nederland wel niet zijn......
En hoe goed onze verdediging het vorig jaar heeft gedaan. ;)
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_176521918
quote:
10s.gif Op maandag 15 januari 2018 16:10 schreef Elan het volgende:

[..]

Kopen die Vermeef dan1!!!

[ Bericht 0% gewijzigd door Typisch op 15-01-2018 16:09 ]

Jammer joh
Fixed
BFF met GGMM
pi_176522133
quote:
7s.gif Op maandag 15 januari 2018 16:43 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Fixed
Held _O-
blablablabla
  maandag 15 januari 2018 @ 16:54:05 #193
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_176522144
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 15:59 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Jij heb die wedstrijden toch ook gezien en hoe die tegendoelpunten vielen.

Feyenoord heeft in al die wedstrijden gewoon genoeg kansen gehad om de bovenliggende partij te zijn en te winnen. Het probleem is deels creativiteit en deels scorend vermogen. Toornstra is natuurlijk gewoon lachwekkend.

Gio vind dat er genoeg creativiteit in de selectie zit.
Ze hadden het in rondo op ziggosport over het toekomstig feyenoord. Het doel zou wss een beetje liverpoolachtig zijn qua speelstijl waarbij 4 aanvallers redelijk vrij kunnen acteren. Dit gecombineerd met een blok van 6 erachter. Gezien het feit dat er geen echte creabea middenvelder is bij feyenoord, is dit opzich geen gekke optie. Klinkt opzich wel goed. Dan komen al die harde werkers op het middenveld ook direct een stuk beter uit de verf en doen waar ze goed in zijn, stront scheppen voor de aanvallers. Indien correct dan dan moet gio wel af van zijn 3 spitsen systeem. Want dan krijg eigenlijk een soort 442 met een transitie richting 424 als het uitkomt. Ikzelf zie een spitsenduo van nils holgerson en vanpersie wel zitten in een 442 systeem.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  maandag 15 januari 2018 @ 16:56:17 #194
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_176522198
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 16:54 schreef govie het volgende:

[..]

Ze hadden het in rondo op ziggosport over het toekomstig feyenoord. Het doel zou wss een beetje liverpoolachtig zijn qua speelstijl waarbij 4 aanvallers redelijk vrij kunnen acteren. Dit gecombineerd met een blok van 6 erachter. Gezien het feit dat er geen echte creabea middenvelder is bij feyenoord, is dit opzich geen gekke optie. Klinkt opzich wel goed. Dan komen al die harde werkers op het middenveld ook direct een stuk beter uit de verf en doen waar ze goed in zijn, stront scheppen voor de aanvallers. Indien correct dan dan moet gio wel af van zijn 3 spitsen systeem. Want dan krijg eigenlijk een soort 442 met een transitie richting 424 als het uitkomt. Ikzelf zie een spitsenduo van nils holgerson en vanpersie wel zitten in een 442 systeem.
Nols Holgerson _O_
  maandag 15 januari 2018 @ 16:57:04 #195
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_176522220
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 16:56 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Nols Holgerson _O_
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  Moderator maandag 15 januari 2018 @ 17:24:33 #196
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_176522840
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 16:54 schreef govie het volgende:

[..]

Ze hadden het in rondo op ziggosport over het toekomstig feyenoord. Het doel zou wss een beetje liverpoolachtig zijn qua speelstijl waarbij 4 aanvallers redelijk vrij kunnen acteren. Dit gecombineerd met een blok van 6 erachter. Gezien het feit dat er geen echte creabea middenvelder is bij feyenoord, is dit opzich geen gekke optie. Klinkt opzich wel goed. Dan komen al die harde werkers op het middenveld ook direct een stuk beter uit de verf en doen waar ze goed in zijn, stront scheppen voor de aanvallers. Indien correct dan dan moet gio wel af van zijn 3 spitsen systeem. Want dan krijg eigenlijk een soort 442 met een transitie richting 424 als het uitkomt. Ikzelf zie een spitsenduo van nils holgerson en vanpersie wel zitten in een 442 systeem.
Liverpool speelt met 3 aanvallers en daarachter een blok van 3, maar dit geheel terzijde.
  maandag 15 januari 2018 @ 17:25:30 #197
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_176522866
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 17:24 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Liverpool speelt met 3 aanvallers en daarachter een blok van 3, maar dit geheel terzijde.
Ik herinner me dat men zei 4 vrije spelers maar misschien had ik het fout gehoord (principe blijft hetzelfde).
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  maandag 15 januari 2018 @ 17:37:38 #198
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_176523076
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 14:11 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ik vond dat met die blunders bij ons reuze meevallen. Misschien verschillen Jones en Vermeer niet heel veel in het onschadelijk maken van aanvallen van de tegenstander (elk op hun eigen manier, Jones is beter met hoge ballen en Vermeer is beter in 1 op 1's), maar Vermeer is zoveel sneller en beter in balbezit én is een optie voor de langere termijn. Dat is wmb genoeg om hem boven Jones te zetten in de pikorde.
Ik vind het ook onbegrijpelijk met het oog op de lange termijn. Ook de manier waarop lijkt niet helemaal lekker gegaan te zijn. Vermeer is altijd een makkelijke jongen en prof geweest, dat hij nu knapt zegt iets.

Daarnaast las ik dat ze Clown Bassie niet wilden laten gaan. Het lijkt er dus op dat ze nog even goed moeten broeden op een coherente visie, want waarom laat je twee spelers waarin je het niet ziet zitten blijkbaar en die in een fase zitten dat ze moeten spelen verpieteren op de bank terwijl je er nog iets voor kunt vangen of terwijl ze weg willen door hun reserverol?
pi_176524211
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 17:37 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Ik vind het ook onbegrijpelijk met het oog op de lange termijn. Ook de manier waarop lijkt niet helemaal lekker gegaan te zijn. Vermeer is altijd een makkelijke jongen en prof geweest, dat hij nu knapt zegt iets.

Daarnaast las ik dat ze Clown Bassie niet wilden laten gaan. Het lijkt er dus op dat ze nog even goed moeten broeden op een coherente visie, want waarom laat je twee spelers waarin je het niet ziet zitten blijkbaar en die in een fase zitten dat ze moeten spelen verpieteren op de bank terwijl je er nog iets voor kunt vangen of terwijl ze weg willen door hun reserverol?
Voetbal is een korte termijn sport

Op lange termijn valt een selectie bijna nooit te runnen aangezien de omstandigheden elke dag anders kunnen zijn. (blessures, ontevreden spelers, spelers die het niet waar kunnen maken, verkopen enzovoorts enzovoorts)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  maandag 15 januari 2018 @ 18:29:45 #200
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_176524328
Ook Birmingham City heeft interesse in Nelom

#everybodylovesmiquel
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')