Dat viel mij ook al opquote:Op zondag 21 januari 2018 21:34 schreef trippleh het volgende:
Die meid naast die jan-jaap is echt te achterlijk, gruwelijk irritant. hadden ze niemand anders kunnen vragen?
Ik zou Evi keihard doen boh boh koekoek etc genotquote:Op zondag 21 januari 2018 21:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Scharen op het tweede scherm met Evi en Eva op het Nulderpad.
Dat mag.quote:Op zondag 21 januari 2018 21:40 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik zou Evi keihard doen boh boh koekoek etc genot
Ik denk soms echt dat jij Michael P. bent.quote:Op zondag 21 januari 2018 21:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Scharen op het tweede scherm met Evi en Eva op het Nulderpad.
En bedankt.quote:Op zondag 21 januari 2018 21:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik denk soms echt dat jij Michael P. bent.
Zipportal is een lieve jongen.quote:Op zondag 21 januari 2018 21:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik denk soms echt dat jij Michael P. bent.
monkyyygenotquote:Op zondag 21 januari 2018 21:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA, monkeyyy is er ook.
Blijkbaar.quote:
Ziet er goed uitquote:Op zondag 21 januari 2018 21:51 schreef Hondenbrokken het volgende:
Volgens mij blijft Evi niet lang vrijgezel.
Ik denk in ieder geval dat veel mannen haar daar wel bij willen helpenquote:Op zondag 21 januari 2018 21:51 schreef Hondenbrokken het volgende:
Volgens mij blijft Evi niet lang vrijgezel.
1x per maand hier.quote:Op zondag 21 januari 2018 21:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hier gewoon netjes 0x per maand
Die duren wel een stuk langer. Gvd.quote:Op zondag 21 januari 2018 21:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
1x per maand hier.
Oh nee, dat waren de Windows Updates. Genot.
Ff langs de Woeste Hoeve, problem solved.quote:Op zondag 21 januari 2018 21:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
1x per maand hier.
Oh nee, dat waren de Windows Updates. Genot.
Of vroeger bij Pasop: Club '94, ken je dat nog?quote:Op zondag 21 januari 2018 21:57 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ff langs de Woeste Hoeve, problem solved.
Nooit van gehoord. Woeste hoeve ken ik alleen maar omdat die altijd zo prominent aanwezig is als ik over de A7 rij met roze verlichting en zo'n groot bord bij de ingang.quote:Op zondag 21 januari 2018 22:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Of vroeger bij Pasop: Club '94, ken je dat nog?
Ja.quote:Op zondag 21 januari 2018 22:04 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Woeste hoeve ken ik alleen maar omdat die altijd zo prominent aanwezig is als ik over de A7 rij met roze verlichting en zo'n groot bord bij de ingang.
Nooit van gehoordquote:Op zondag 28 januari 2018 21:10 schreef monkyyy het volgende:
Tim Fransen en Patrick Laureij vanavond!
Twee grappenmakersquote:
Twee van de meest upcoming cabaretiers van het moment. Zeker moeite waard om in te verdiepen als je van cabaret houdt.quote:
Ok, now i knowquote:Op zondag 28 januari 2018 21:14 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Twee van de meest upcoming cabaretiers van het moment. Zeker moeite waard om in te verdiepen als je van cabaret houdt.
vond ik leukquote:
Wat is de verleden tijd van komkommersla?quote:Op zondag 28 januari 2018 21:27 schreef monkyyy het volgende:
Kom kommers hebben geen robots op mars gezet. Wij zijn superieur.
kwamkwammersloegquote:Op zondag 28 januari 2018 21:27 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wat is de verleden tijd van komkommersla?
echt welquote:Op zondag 28 januari 2018 21:27 schreef monkyyy het volgende:
Kom kommers hebben geen robots op mars gezet. Wij zijn superieur.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |