abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 maart 2018 @ 18:35:53 #295
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_178174820
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 18:20 schreef oheng het volgende:

[..]

JA, de oude Roidmi is niet zo handig. Maar anders doe je deze:
https://www.amazon.de/Anker-PowerDrive-Ladegerät-Bluetooth-Powerbank-Schwarz/dp/B00JPYAC6Y

Boekje erbij voor lagere verzendkosten, ben je voor ¤ 8,70 klaar: https://www.amazon.de/gp/product/1785041126/
je eerste link werkt niet
pi_178175905
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 09:17 schreef Eric_Cantona het volgende:
Na 2 langere ritten met navigatie, ben ik klaar met m'n oude lader. Hij laadt m'n telefoon niet meer op en zit ook niet goed in m'n telefoon.

Ik ben dus op zoek naar 'n goede, snelle autolader voor m'n Oneplus. Usb-c als er al 'n kabel aan zit. Liever geen verloopstukjes, dat heb ik nu en werkt niet echt. Zitten twijfelen of 'n originele lader van OP de moeite waard is. Maar 30,- voor 'n lader met 1 usb-poort vind ik nogal wat.

Liefst dus opladen, maar in ieder geval niet ontladen :)

Wat 't ook mag zijn, 'n 12v aansluiting om in de auto te vervangen. Ik heb 't idee dat daar ook wat instabiliteit te vinden is.
Blitzwolf BW-C9: superspul :)
pi_178180572
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 09:17 schreef Eric_Cantona het volgende:
Na 2 langere ritten met navigatie, ben ik klaar met m'n oude lader. Hij laadt m'n telefoon niet meer op en zit ook niet goed in m'n telefoon.

Ik ben dus op zoek naar 'n goede, snelle autolader voor m'n Oneplus. Usb-c als er al 'n kabel aan zit. Liever geen verloopstukjes, dat heb ik nu en werkt niet echt. Zitten twijfelen of 'n originele lader van OP de moeite waard is. Maar 30,- voor 'n lader met 1 usb-poort vind ik nogal wat.

Liefst dus opladen, maar in ieder geval niet ontladen :)

Wat 't ook mag zijn, 'n 12v aansluiting om in de auto te vervangen. Ik heb 't idee dat daar ook wat instabiliteit te vinden is.
OnePlus gebruikt Dash Charge technologie voor het opladen. Dit is anders - en niet compitable - met het bekende Quick Charge technologie.
Een lader met Dash Charge zal dus je telefoon altijd sneller laden dan een non-Dash Charge lader.

Voor thuis maakt dat niet zoveel uit - het is juist beter voor je accu om langzaam te laden - maar in de auto als je stevig wil laden (i.v.m. schermhelderheid, GPS, navigatie, bluetooth etc.) kan Dash Charge dus wel interessant zijn om te hebben.

Op Aliexpress staan er wel aan aantal, maar heb er zelf geen ervaring mee.
pi_178226248
Ik heb een bestelling ontvangen die volgens de tracking nog in het vliegtuig zit. Is dit herkenbaar?
pi_178226442
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 01:18 schreef Nober het volgende:
Ik heb een bestelling ontvangen die volgens de tracking nog in het vliegtuig zit. Is dit herkenbaar?
Herkenbaar als in dat het in het vliegtuig zit?

Het is waarschijnlijk gescand op een outbound vlucht. Wil zeggen dat het met de laagste prio geladen wordt op een crack maatschappij als er plaats is. Kan even duren dus.
  zondag 1 april 2018 @ 01:49:11 #300
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_178226656
Speaking of airplanes & bestellingen.
Wat hoor ik nou, DX begint z'n eigen parcel service á la DHL/UPS/FedEx?
Wel een goed punt, waarom uitbesteden als die centen weer in je eigen zak kunnen rollen. Hum.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 1 april 2018 @ 07:10:10 #301
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178227798
quote:
1s.gif Op zondag 1 april 2018 01:31 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Herkenbaar als in dat het in het vliegtuig zit?

Het is waarschijnlijk gescand op een outbound vlucht. Wil zeggen dat het met de laagste prio geladen wordt op een crack maatschappij als er plaats is. Kan even duren dus.
Lees anders zijn post nog even...

En ja, dat gebeurt vaker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')