abonnement Unibet Coolblue
pi_176506300
Omdat ik mijn armen niet mag gebruiken kan ik dus ook mijn make-up niet doen.. Dus heeft mijn vriend vandaag mijn make-up gedaan en ik ben stiekem best wel trots op hem O-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Meest relativerende user 2022 zondag 14 januari 2018 @ 20:26:59 #127
357044 Budapestenaar
pi_176506325
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 20:25 schreef Samzz het volgende:
Ramen lappen vind ik wel ondankbaar werk en doe ik eigenlijk ook gewoon niet :').
Ik heb nog steeds geen glazenwasser gevonden voor de voorkant. En aangezien er geen glazenwassers op bootjes bestaan, kan ik achter alleen de ramen doen waar ik zelf bij kan. En de rest is jammerdepammer.
pi_176506329
Geen make up gewoon geen optie?
pi_176506332
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 20:25 schreef Samzz het volgende:
Ramen lappen vind ik wel ondankbaar werk en doe ik eigenlijk ook gewoon niet :').
ik ben al 2 jaar benieuwd door wie mn buren hun ramen laten doen, maar al niet benieuwd genoeg om het te vragen :')
pi_176506345
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 20:26 schreef madam-april het volgende:
Omdat ik mijn armen niet mag gebruiken kan ik dus ook mijn make-up niet doen.. Dus heeft mijn vriend vandaag mijn make-up gedaan en ik ben stiekem best wel trots op hem O-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal mee eens. Je ziet er goed uit meid
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_176506364
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 20:23 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ach iedere week twee uurtjes en het meeste is gedaan. Zo af en toe eens iets spontaan tussendoor.
Ja maar bij mij gaat het zo.
Ik maak een sopje om alle oppervlakken mee af te nemen. Ik zie schoenen rondslingeren. Die neem ik mee want die horen bij de voordeur. Halverwege de gang schiet me ineens te binnen dat ik de wc nog moet schoonmaken en het handdoekje moet vervangen. Zet schoenen neer, pak handdoekje, gooi handdoekje in de wasmand op de badkamer. O, ik kan de was wel aanzetten. Ga was sorteren. In de wasmachine. O ja, wc-eend. Knal dat in de pot en ik loop naar de slaapkamer om schoon handdoekje te halen. Zie nog een beker op nachtkastje. En sokken op de grond. Die gaan de was in, beker naar de vaatwasser. In de keuken besluit ik een boodschappenlijstje te maken. Mmm, misschien even de koelkast schoonmaken. O en het rooster van de afzuigkap. O ja, brood moet uit de vriezer anders heb ik vanmiddag niks te eten. Vriezer staat in de berging. Maar waar zijn m'n schoenen? Die staan nog op de wc.
In de berging denk ik, joh, dit kan allemaal weg weg. Even uitzoeken allemaal.

Ondertussen is het sopje allang koud.
Tap tap tap
pi_176506379
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 20:27 schreef Allures het volgende:
Geen make up gewoon geen optie?
Leuk toch juist een keer zo samen klooien.
pi_176506388
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 20:26 schreef madam-april het volgende:
Omdat ik mijn armen niet mag gebruiken kan ik dus ook mijn make-up niet doen.. Dus heeft mijn vriend vandaag mijn make-up gedaan en ik ben stiekem best wel trots op hem O-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D heeft hij gvd best netjes gedaan! Lijkt me wel echt een hilarisch moment :D
pi_176506392
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 20:25 schreef Samzz het volgende:
Ramen lappen vind ik wel ondankbaar werk en doe ik eigenlijk ook gewoon niet :').
Ik heb het laatst voor het eerst gedaan sinds ik hier woon (bijna 2 jaar :') ) en alleen aan de buitenkant. Verder is mijn huis op het moment een redelijke teringzooi. Morgen maar eens stofzuigen :P
A mind with a heart of it's own
pi_176506399
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 20:27 schreef Allures het volgende:
Geen make up gewoon geen optie?
Oh jawel hoor draag sowieso vaker geen dan wel make-up, maar we gingen vandaag op visite en hij bood het aan dus tsja.. :D
pi_176506400
Als mijn ramen smerig zijn tyf ik ze er gewoon uit en bestel ik nieuwe.
pi_176506415
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 20:28 schreef Murdera het volgende:

[..]

:D heeft hij gvd best netjes gedaan! Lijkt me wel echt een hilarisch moment :D
Hahaha was het ook :')
pi_176506442
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 20:27 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Je ziet er goed uit meid
O+ Dankje lieverd
pi_176506447
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 20:27 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja maar bij mij gaat het zo.
Ik maak een sopje om alle oppervlakken mee af te nemen. Ik zie schoenen rondslingeren. Die neem ik mee want die horen bij de voordeur. Halverwege de gang schiet me ineens te binnen dat ik de wc nog moet schoonmaken en het handdoekje moet vervangen. Zet schoenen neer, pak handdoekje, gooi handdoekje in de wasmand op de badkamer. O, ik kan de was wel aanzetten. Ga was sorteren. In de wasmachine. O ja, wc-eend. Knal dat in de pot en ik loop naar de slaapkamer om schoon handdoekje te halen. Zie nog een beker op nachtkastje. En sokken op de grond. Die gaan de was in, beker naar de vaatwasser. In de keuken besluit ik een boodschappenlijstje te maken. Mmm, misschien even de koelkast schoonmaken. O en het rooster van de afzuigkap. O ja, brood moet uit de vriezer anders heb ik vanmiddag niks te eten. Vriezer staat in de berging. Maar waar zijn m'n schoenen? Die staan nog op de wc.
In de berging denk ik, joh, dit kan allemaal weg weg. Even uitzoeken allemaal.

Ondertussen is het sopje allang koud.
_O- nooit multitasken als je iets af moet krijgen
pi_176506463
quote:
10s.gif Op zondag 14 januari 2018 20:28 schreef Toto69 het volgende:
Als mijn ramen smerig zijn tyf ik ze er gewoon uit en bestel ik nieuwe.
Een glazenwasser laten komen is goedkoper :')
pi_176506467
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 20:28 schreef madam-april het volgende:

[..]

Oh jawel hoor draag sowieso vaker geen dan wel make-up, maar we gingen vandaag op visite en hij bood het aan dus tsja.. :D
dat is dan wel weer lief
  zondag 14 januari 2018 @ 20:30:48 #142
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_176506474
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 20:26 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ik heb nog steeds geen glazenwasser gevonden voor de voorkant. En aangezien er geen glazenwassers op bootjes bestaan, kan ik achter alleen de ramen doen waar ik zelf bij kan. En de rest is jammerdepammer.
Ik heb gewoon geen zin mensen ervoor te betalen. Eens in de zoveel tijd ram ik er een sopje over aan de buitenkant en dan vind ik het mooi. Is toch in no time weer vies met al het zeezout in de lucht hier.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_176506485
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 20:30 schreef madam-april het volgende:

[..]

Een glazenwasser laten komen is goedkoper :')
Klopt ;(
pi_176506487
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 20:29 schreef madam-april het volgende:

[..]

Hahaha was het ook :')
ik wil ook wel eens mn vriendin opmaken _O- moeten wel dr armen uit de kom zijn ander vermoord ze me :') :D
pi_176506498
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 20:27 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja maar bij mij gaat het zo.
Ik maak een sopje om alle oppervlakken mee af te nemen. Ik zie schoenen rondslingeren. Die neem ik mee want die horen bij de voordeur. Halverwege de gang schiet me ineens te binnen dat ik de wc nog moet schoonmaken en het handdoekje moet vervangen. Zet schoenen neer, pak handdoekje, gooi handdoekje in de wasmand op de badkamer. O, ik kan de was wel aanzetten. Ga was sorteren. In de wasmachine. O ja, wc-eend. Knal dat in de pot en ik loop naar de slaapkamer om schoon handdoekje te halen. Zie nog een beker op nachtkastje. En sokken op de grond. Die gaan de was in, beker naar de vaatwasser. In de keuken besluit ik een boodschappenlijstje te maken. Mmm, misschien even de koelkast schoonmaken. O en het rooster van de afzuigkap. O ja, brood moet uit de vriezer anders heb ik vanmiddag niks te eten. Vriezer staat in de berging. Maar waar zijn m'n schoenen? Die staan nog op de wc.
In de berging denk ik, joh, dit kan allemaal weg weg. Even uitzoeken allemaal.

Ondertussen is het sopje allang koud.
Dat had ik vroeger ook dus nu doe ik elke ruimte van deur naar raam en terug met de klok mee zeg maar :@
  zondag 14 januari 2018 @ 20:31:58 #146
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_176506510
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 20:26 schreef madam-april het volgende:
Omdat ik mijn armen niet mag gebruiken kan ik dus ook mijn make-up niet doen.. Dus heeft mijn vriend vandaag mijn make-up gedaan en ik ben stiekem best wel trots op hem O-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi O+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_176506518
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 20:30 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik heb gewoon geen zin mensen ervoor te betalen. Eens in de zoveel tijd ram ik er een sopje over aan de buitenkant en dan vind ik het mooi. Is toch in no time weer vies met al het zeezout in de lucht hier.
zilte lucht O+

Maar als je de 2e en 3e verdieping bewoond is het toch wAt lastiger en het geld wel.waard.
pi_176506519
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 20:30 schreef Murdera het volgende:

[..]

_O- nooit multitasken als je iets af moet krijgen
En ondertussen de planten water geven, leuk muziekje aanzetten, zooi opruimen, cavia's aandacht geven, sms'en met de halve familie, even fokken, mail bekijken en planning maken voor de hele week, nagels lakken, kleren kijken op Zalando.
Tap tap tap
  zondag 14 januari 2018 @ 20:32:43 #149
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_176506533
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 20:31 schreef Murdera het volgende:

[..]

ik wil ook wel eens mn vriendin opmaken _O- moeten wel dr armen uit de kom zijn ander vermoord ze me :') :D
Wil ze dat sowieso niet regelmatig _O-? Of was jij niet degene met een beetje een cray cray vriendin :P.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Meest relativerende user 2022 zondag 14 januari 2018 @ 20:33:11 #150
357044 Budapestenaar
pi_176506543
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 20:27 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja maar bij mij gaat het zo.
Ik maak een sopje om alle oppervlakken mee af te nemen. Ik zie schoenen rondslingeren. Die neem ik mee want die horen bij de voordeur. Halverwege de gang schiet me ineens te binnen dat ik de wc nog moet schoonmaken en het handdoekje moet vervangen. Zet schoenen neer, pak handdoekje, gooi handdoekje in de wasmand op de badkamer. O, ik kan de was wel aanzetten. Ga was sorteren. In de wasmachine. O ja, wc-eend. Knal dat in de pot en ik loop naar de slaapkamer om schoon handdoekje te halen. Zie nog een beker op nachtkastje. En sokken op de grond. Die gaan de was in, beker naar de vaatwasser. In de keuken besluit ik een boodschappenlijstje te maken. Mmm, misschien even de koelkast schoonmaken. O en het rooster van de afzuigkap. O ja, brood moet uit de vriezer anders heb ik vanmiddag niks te eten. Vriezer staat in de berging. Maar waar zijn m'n schoenen? Die staan nog op de wc.
In de berging denk ik, joh, dit kan allemaal weg weg. Even uitzoeken allemaal.

Ondertussen is het sopje allang koud.
Okay, misschien toch maar een schoonmaakster in dienst nemen! _O-

Als je je schoenen zoekt: die staan niet op de wc maar halverwege de gang. :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')