Hij is voor 11 a 12 uur niet meer thuis, dus ik denk dat je pech hebt gehad.quote:Op zondag 14 januari 2018 20:40 schreef Plompzakker het volgende:
Nog 2,5 uur. Ik reken op je braddie dat je mij de poll laat winnen
Als hij woord houdt wel. Dus zou prima kunnenquote:Op zondag 14 januari 2018 20:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hij is voor 11 a 12 uur niet meer thuis, dus ik denk dat je pech hebt gehad.
niemand heeft ingezet op morgen trouwens, dus daar kun je nog op hopenquote:Op zondag 14 januari 2018 20:48 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Als hij woord houdt wel. Dus zou prima kunnen
Hij is meer dan een jaar bezig geweest om de drempel van 70 euro te halen. En de filmpjes die bekeken werden waren clickbait. Of profiteren van een hype, zoals met Patricia Paay.quote:Op zondag 14 januari 2018 18:59 schreef murp het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet, zijn filmpjes genereren toch inkomsten?
1 april om 13:37quote:Op zondag 14 januari 2018 17:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
HIJ IS TERUG
De grote wanneer stopt Braddie met FOK! voorspellingswedstrijd
2 februari 23:58quote:Op zondag 14 januari 2018 17:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
HIJ IS TERUG
De grote wanneer stopt Braddie met FOK! voorspellingswedstrijd
Plompzakker: 14 januari 23:00 uur
LeTourdeFrance: 16 januari
BozeHaas: 17 januari
Dark_Angelus: 18 januari 21:39 uur
Oberkullie: 20 januari
Mozy: 21 januari 22:55
Nostra: 24 februari 21:00 uur
Chloroform: 24 januari 22:36 uur
Tailfox: 26 januari
Marsan: 26 januari 23:39
MPC60: 28 januari 17:35 uur
LCMS: 1 februari
LurkJeRot: 3 februari
Metalfrost: 6 februari
Toto69: 7 februari 19:40 uur
Guus_Geluk7: 17 februari
KoningPils: 17 februari 22:46 uur
Monopolie: 18 februari 22:12 uur
Butzors: 26 februari
Richolio: 2 maart 20:00 uur
saparmurat_niyazov: 4 maart
Blaadjes: 15 maart
Defokkingfoker: 16 mei 2018 21:53 uur
Braddie: 1 september 19:39 uur
Geelman: 14 januari 2031
Voorwaarden:
Bij niet gespecificeerde tijdstippen ga ik uit van 12 uur 's middags op de aangegeven dag.
Braddie kan op twee manieren stoppen met FOK!:
1) Hij post 72 uur of langer niet meer. Moment van stoppen is dan zijn laatste reactie. De reden voor afwezigheid is hierbij irrelevant, dus ook een ban van drie dagen geldt als stoppen.
2) Hij kondigt zijn afscheid aan. (Met 24 uur bedenktijd: dus als hij binnen 24 uur weer begint met FOK!ken was het een vals afscheid en geldt het voor deze poll niet als stoppen). Als moment van stoppen zal dan zijn afscheidsverklaring worden genomen.
Ook meedoen?
Quote mij dan en laat je voorspelling achter.
Wie weet komt hij de volgende 3 dagen niet meer online en dan win ik ookquote:Op zondag 14 januari 2018 21:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
niemand heeft ingezet op morgen trouwens, dus daar kun je nog op hopen
zou ook nog kunnen iddquote:Op zondag 14 januari 2018 22:52 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Wie weet komt hij de volgende 3 dagen niet meer online en dan win ik ook
De winnaar krijgt een Domino's-pizza en de dildo van Sven Kramer.quote:Op zondag 14 januari 2018 22:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
De wanneer stopt Braddie met FOK! voorspellingswedstrijd
Ik hoop het wel, dan kan ik mijn poll nog winnen. Ik heb gehoord dat de hoofdprijs een nieuwe remkabel isquote:
Voszje!quote:
Waarom werk je er nu dan niet meer? Je kon toch uitleggen dat je geen ontslag wilde nemen?quote:Op zondag 14 januari 2018 23:06 schreef Braddie het volgende:
Dat Sven Kramer verhaal word echt enorm overdreven.
Punt 1, het was geen pakketje, er hoefde niets open gesneden te worden, plakband verwijderd of whatever. De medaille zat in een hoesje, en kon je gewoon open maken.
Punt 2, bij Studio Sport werd mij ook gevraagd of ik heb gekeken, en heb eerlijk geantwoord dat ik inderdaad wel benieuwd was, en toen werd er gemeld dat ze dat begrepen en hetzelfde zouden hebben gedaan, dat zelfde antwoord gaf mijn toenmalige werkgever ook. Er werd helemaal niet moeilijk om gedaan.
En ik was over het algemeen gewoon een prima werkgever, deed m`n werk netjes en vlot zonder gedoe, hoe iemand er bij komt dat ik te lang zou hebben gegeten langs de kant van de weg is mij een raadsel, want ik nam nooit brood mee onderweg, dat lag altijd gewoon op het kantoor.
Het is jammer dat verhalen een eigen leven gaan leiden.
Is dit item zelfs in Studio Sport geweest?quote:Op zondag 14 januari 2018 23:06 schreef Braddie het volgende:
Dat Sven Kramer verhaal word echt enorm overdreven.
Punt 1, het was geen pakketje, er hoefde niets open gesneden te worden, plakband verwijderd of whatever. De medaille zat in een hoesje, en kon je gewoon open maken.
Punt 2, bij Studio Sport werd mij ook gevraagd of ik heb gekeken, en heb eerlijk geantwoord dat ik inderdaad wel benieuwd was, en toen werd er gemeld dat ze dat begrepen en hetzelfde zouden hebben gedaan, dat zelfde antwoord gaf mijn toenmalige werkgever ook. Er werd helemaal niet moeilijk om gedaan.
Welke thema's passeerden allemaal?quote:Op zondag 14 januari 2018 23:07 schreef praadje het volgende:
Ik denk van niet. Gisterenavond was hij heel openhartig en ik denk dat hij daar nu al spijt van heeft.
Nope, de reden dat ik mijn woning uitga is heel simpel. Ik word NOG STEEDS lastig gevallen, zij het via mensen die langs mijn woning rijden en m`n naam schreeuwen, of zij het via bezorgers die hier aan de deur komen met voedsel wat ik niet heb besteld, soms meerdere keren per week.quote:Op zondag 14 januari 2018 23:08 schreef praadje het volgende:
Ik vermoed trouwens ook dat hij zijn cel om de een of andere reden uit moet. Anders had hij daar wel blijven zitten en geen onderdak gaan zoeken bij de drummer.
op jouw kostenquote:Op zondag 14 januari 2018 22:58 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
De winnaar krijgt een Domino's-pizza en de dildo van Sven Kramer.
Is dat eten nu nog steeds betaald dan, of onbetaald?quote:Op zondag 14 januari 2018 23:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nope, de reden dat ik mijn woning uitga is heel simpel. Ik word NOG STEEDS lastig gevallen, zij het via mensen die langs mijn woning rijden en m`n naam schreeuwen, of zij het via bezorgers die hier aan de deur komen met voedsel wat ik niet heb besteld, soms meerdere keren per week.
Mijn contract KAN gewoon verlengd worden over 2 maanden, maar dit wil ik zelf niet, omdat ik het zat ben elke keer met die bullshit opgezadeld te worden.
De medailie (lekker belangrijk werk er toch niet meer) Moest ik ophalen bij de moeder van Sven Kramer, vervolgens werd ik bij het Mediapark opgewacht door 4 beveiligers en ben ik naar Studio Sport begeleid.quote:Op zondag 14 januari 2018 23:09 schreef Geelman het volgende:
[..]
Is dit item zelfs in Studio Sport geweest?
Huisvesting en werk, wat hier al besproken is. In een eerdere vlog vertelde Braad ook dat de baas niet blij was met de foto's van de werkbus met Braad daarvoor op FB niet op prijs stelde. Het zal een opstapeling van dingen zijn geweest.quote:Op zondag 14 januari 2018 23:09 schreef Geelman het volgende:
[..]
Is dit item zelfs in Studio Sport geweest?
[..]
Welke thema's passeerden allemaal?
Alles onbetaald.quote:Op zondag 14 januari 2018 23:11 schreef Geelman het volgende:
[..]
Is dat eten nu nog steeds betaald dan, of onbetaald?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |