ah, duidelijkquote:Op zondag 14 januari 2018 16:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
wat niet? de poule?
die komt uit het GUESS WHO'S BACK topic, waar dit topic een vervolg op is (al weet ik niet of dat zomaar te zien is)
Ik had het over de GTWx in de fipo.quote:Op zondag 14 januari 2018 16:53 schreef murp het volgende:
[..]
We kijken hoe zon topic uitpakt
Werkt het niet dan gaat het topic gewoon dicht. Dit moet natuurlijk geen userbash worden
nicequote:Op zondag 14 januari 2018 17:01 schreef murp het volgende:
[..]
ah, duidelijk
Gooi de poule er maar weer in!
We kunnen m toelachen en lachen om zn idiote gedoe, maar m echt proberen neer te halen en hem echt te raken is iets heel anders.quote:Op zondag 14 januari 2018 17:01 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik had het over de GTWx in de fipo.
Wat betreft dit topic, natuurlijk gaat het uiteindelijk weer die kant op. Alsof iemand oprecht geïnteresseerd is in die jongen zijn leven. Dit is puur ramptoerisme
Die scheidslijn is flinterdun, maar hopelijk blijft het aan de goede kant deze keer.quote:Op zondag 14 januari 2018 17:02 schreef murp het volgende:
[..]
We kunnen m toelachen en lachen om zn idiote gedoe, maar m echt proberen neer te halen en hem echt te raken is iets heel anders.
snappie
Is juist makkelijker denk ik.quote:Op zondag 14 januari 2018 17:02 schreef Mozy het volgende:
Zal ie in de OP guus? of is dat te kut met updaten?
Dat begrijp ik. Maar de geschiedenis heeft inmiddels wel bewezen dat het niet waarschijnlijk is dat het daar bij blijft. Vind het verder prima hoor, ooit moet pavlov toch zijn werk gaan doen zou je zeggenquote:Op zondag 14 januari 2018 17:02 schreef murp het volgende:
[..]
We kunnen m toelachen en lachen om zn idiote gedoe, maar m echt proberen neer te halen en hem echt te raken is iets heel anders.
snappie
1 2 | [quote][img]http://i.fokzine.net/p/14s.gif[/img] [b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/2420679/2/50#p176501514]zondag 14 januari 2018 17:04[/url] schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/392219]Guus_Geluk7[/url] het volgende:[/b] zo dus[/quote] |
Dan gaat het dicht en was het weer effe leukquote:Op zondag 14 januari 2018 17:04 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Maar de geschiedenis heeft inmiddels wel bewezen dat het niet waarschijnlijk is dat het daar bij blijft. Vind het verder prima hoor, ooit moet pavlov toch zijn werk gaan doen zou je zeggen
Ja maar dan moet ik em updaten.quote:Op zondag 14 januari 2018 17:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Is juist makkelijker denk ik.
Alleen wel ff ergens iets regelen dat ik een quotemelding krijg bij een nieuwe bet, dan hoef ik ook niet alles door te spitten.
ja, maar daarna moet degene van wie het volgende topic is hem updatenquote:
doe maar gewoon 1 post per bladzijde ofzo. dus elke 50 posts (indien er een update moment is of al lang inactiviteit) ff neerplempen.quote:Op zondag 14 januari 2018 17:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
of ik moet die lijst in mijn fobo bij gaan houden ofzo
ik weet alleen niet of dat kan/mag
denk dat dat het beste is iddquote:Op zondag 14 januari 2018 17:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
doe maar gewoon 1 post per bladzijde ofzo. dus elke 50 posts (indien er een update moment is of al lang inactiviteit) ff neerplempen.
Hier is het goed, bij deeltje 10 (als het goed gaat) mag het een eigen topicquote:Op zondag 14 januari 2018 17:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
als de mods het goed vinden kan dit ook idd
deel 10 van dit topic?quote:Op zondag 14 januari 2018 17:13 schreef murp het volgende:
[..]
Hier is het goed, bij deeltje 10 (als het goed gaat) mag het een eigen topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |