Lees de OP even joh!quote:Op woensdag 17 januari 2018 17:17 schreef ReisT het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend. NS doet toch nooit anders?
De ICd rijdt niet, maar de Eurostar gaat wel gewoon over de HSL?twitter:LNevesGoncalves twitterde op woensdag 17-01-2018 om 18:08:53 Voor de #eurostar-spotters: ja, de testrit van morgen staat en blijft gewoon gepland! Sneeuw 🚄✅ harde wind 🌬✅ fikse storm🌪: morgen #testritten reageer retweet
Ik ga er vanuit dat het winterklare Prorail alles vrijdagochtend vroeg weer pico bello op de rit heeft.quote:Op woensdag 17 januari 2018 17:12 schreef James1988 het volgende:
Ik ben meer benieuwd naar hoe het in Duitsland gaat. Ook daar verwachten ze storm, en na eerdere stormen in Duitsland had het treinverkeer daar soms nog lang last van.
(dit ivm het nieuwjaarsrondje)
Vangt op een andere manier wind, minder gevoelig gok ikquote:Op woensdag 17 januari 2018 18:10 schreef James1988 het volgende:De ICd rijdt niet, maar de Eurostar gaat wel gewoon over de HSL?twitter:LNevesGoncalves twitterde op woensdag 17-01-2018 om 18:08:53 Voor de #eurostar-spotters: ja, de testrit van morgen staat en blijft gewoon gepland! Sneeuw 🚄✅ harde wind 🌬✅ fikse storm🌪: morgen #testritten reageer retweet
quote:Op woensdag 17 januari 2018 19:27 schreef b2py het volgende:
[..]
Vangt op een andere manier wind, minder gevoelig gok ik
Gast denk ff na plz. Bij windkracht 7 gaat die kutbrug al dicht. En nou wordt er windkracht 10-11 verwacht en gaat die testrit gewoon door Dat is niet omdat die trein "op een andere manier wind vangt" hoorquote:Op woensdag 17 januari 2018 19:31 schreef b2py het volgende:
Ik ben bloedserieus, de ene trein vangt meer en andere wind dan de ander.
Aan 30 km/u doorrijden in Staff Responsible-modus terwijl de wind tegen de trein beukt?quote:Op woensdag 17 januari 2018 19:34 schreef MTL het volgende:
Nou, het beveiligingssysteem legt automatisch een tijdelijke snelheidsbeperking in het systeem als het te hard waait. Als het echt hard waait is die beperking 0 km/u. Ben benieuwd hoe ver ze dan komen met die trein.
gewoon binnendoor naar de andere kopbak lopen ben je iig van de brug afquote:Op woensdag 17 januari 2018 19:34 schreef MTL het volgende:
Nou, het beveiligingssysteem legt automatisch een tijdelijke snelheidsbeperking in het systeem als het te hard waait. Als het echt hard waait is die beperking 0 km/u. Ben benieuwd hoe ver ze dan komen met die trein.
Gesloopt? Ze rijden met de Velaro e320, die dingen zijn gloednieuwquote:Op woensdag 17 januari 2018 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
een deel van die eurostars toch al gesloopt ging worden
Daar was toch wat mee een paar weken geleden? Dat er toch niemand mee ging rijden en zo?quote:Op woensdag 17 januari 2018 19:40 schreef James1988 het volgende:
[..]
Gesloopt? Ze rijden met de Velaro e320, die dingen zijn gloednieuw
Dat ging denk ik over de oude stellen (TGV-TMST ofwel Class 373). Die zijn 25 jaar oud, de laatste rit van de meeste van die stellen is een enkeltje naar de scheermesjesfabriek.quote:Op woensdag 17 januari 2018 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar was toch wat mee een paar weken geleden? Dat er toch niemand mee ging rijden en zo?
Oh, dat heb ik dan verkeerd begrepenquote:Op woensdag 17 januari 2018 19:49 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat ging denk ik over de oude stellen (TGV-TMST ofwel Class 373). Die zijn 25 jaar oud, de laatste rit van de meeste van die stellen is een enkeltje naar de scheermesjesfabriek.
twitter:treinmachiniste twitterde op woensdag 17-01-2018 om 15:19:35 Dit ronde (stiltecoupé)logo zorgde regelmatig voor onduidelijkheid. Inmiddels worden de vernieuwde DDZ treinen v.v. een tekstbalk zodat er geen onduidelijkheid meer kan zijn. 👍🏻👍🏻 #verbetering #ns_online https://t.co/92Vo81RdQG reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |