Niet.quote:Op zondag 14 januari 2018 02:56 schreef defokkingfoker het volgende:
Braddie wanneer ga jij sketches posten?
Klopt, prachtige shitquote:Op zondag 14 januari 2018 02:56 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
hij moest ook zijn lach zelf inhouden
Mja, de ene stream krijg ik wel wat, andere stream niet.quote:Op zondag 14 januari 2018 02:59 schreef PrisTheShiz het volgende:
Hey braad, heb je nou nog een beetje doekoe gevangen tijdens je stream laatst?
quote:Op zondag 14 januari 2018 03:00 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mja, de ene stream krijg ik wel wat, andere stream niet.
Laatste stream (Gisternacht) kreeg ik 1 euro, stream daarvoor totaal 87 cent, maar wie het kleine niet eerd.
En als ik er mensen mee vermaak, dan graag
Deze:quote:
quote:Op zondag 14 januari 2018 03:00 schreef Braddie het volgende:
Maar dat gepraat over vlogs en streams enz, kan in dat vloggen topic.
ONZ / Vloggen Topic #1
holy shit rijd die auto nogsteedsquote:
Yes!quote:Op zondag 14 januari 2018 03:02 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
holy shit rijd die auto nogsteeds
Was ook geen crew bash gewoon voor de lol zover ik weet, zo iets zei die ook in topic waar die hem plaatste.quote:Op zondag 14 januari 2018 02:50 schreef defokkingfoker het volgende:
Dat filmpje over haags was wel baas trouwens. Maar mag toch gwn? Fok en crew bashen buiten fok om?
Kapitein Koek neemt het roer over.quote:Op zondag 14 januari 2018 03:01 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]ik kaap deze topic gewoon. Je weetz thats how i roll
Oh mijn god. Dat is zolang geleden.quote:Op zondag 14 januari 2018 03:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Kapitein Koek neemt het roer over.
Die braddie video's kunnen daar ook prima.quote:Op zondag 14 januari 2018 02:57 schreef Braddie het volgende:
Maar Edwin zijn video's kunnen ook hier !
ONZ / Vloggen Topic #1
Ik rij al bijna 1 half jaar in een autoquote:Op zondag 14 januari 2018 03:14 schreef sig000 het volgende:
Yo Brad ik heb de perfecte auto te koop voor je de spanrollen rammelen wat maar verder prima bak.
Ja true, dit was gewoon een kijk mij terug zijn topic.quote:Op zondag 14 januari 2018 03:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die braddie video's kunnen daar ook prima.
Een reserve is altijd handig.quote:Op zondag 14 januari 2018 03:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik rij al bijna 1 half jaar in een auto
Thanks, geshagged wel, maar gewillig?quote:Op zondag 14 januari 2018 04:04 schreef de_boswachter het volgende:
Hey Braddie, welkom terug. Nog een beetje gewillige bitches geshagged?
Lekker manquote:Op zondag 14 januari 2018 04:11 schreef Braddie het volgende:
[..]
Thanks, geshagged wel, maar gewillig?
Record is iets van anderhalf jaar met de Twingo, toch?quote:Op zondag 14 januari 2018 03:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik rij al bijna 1 half jaar in een auto
daarom is het geslotenquote:Op zondag 14 januari 2018 11:33 schreef nostra het volgende:
Welkom terug! Mag je van Moira weer in WEB posten?
Goed idee.quote:Op zondag 14 januari 2018 11:38 schreef Oberkullie het volgende:
Kunnen we een pooltje maken hoe lang hij blijft?
Ik ga voor 20 januariquote:Op zondag 14 januari 2018 11:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Goed idee.
Degene die er het dichtste bij zit wint.
Ik zet in op 17 februari.
Iedereen die mee wil doen quote dit bericht, dan zien we morgen ofzo wel hoeveel animo er is.
Braddie in godenvorm.quote:
28-01-2018 17:35 is mijn gok.quote:Op zondag 14 januari 2018 11:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Goed idee.
Degene die er het dichtste bij zit wint.
Ik zet in op 17 februari.
Iedereen die mee wil doen quote dit bericht, dan zien we morgen ofzo wel hoeveel animo er is.
Braddie gaat herintreden op de betoncentrale? Vogeltjesdans als jobcoach?quote:Op zondag 14 januari 2018 12:34 schreef Sigaartje het volgende:
Kan iemand een paint maken van Brad rijdend in Corrie?
Is dat wanneer we denken dat hij weer kapt?quote:Op zondag 14 januari 2018 12:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Oberkullie: 20 januari
MPC60: 28 januari 17:35 uur
Guus_Geluk7: 17 februari
Aanmelden kan nog.
Jep.quote:Op zondag 14 januari 2018 12:57 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Is dat wanneer we denken dat hij weer kapt?
Ik zeg 3 februari.
Livedrives vanuit de corrie!quote:Op zondag 14 januari 2018 13:04 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ik gok dat hij, nu hij weer actief op Fok! is, al snel weer onder de druk bezwijkt en behalve ongevaarlijke muziekfilmpjes ook wederom vlogs en streams gaat doen. Dat is dan even genieten tot er weer iets gedaan wordt waarop er veel negatieve reacties komen, en dan verwijderen, ruzie, woede en co.
Ik geef de cyclus ditmaal tot 4 maart.
18 februari, 22,12 uur.quote:Op zondag 14 januari 2018 12:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Oberkullie: 20 januari
MPC60: 28 januari 17:35 uur
Guus_Geluk7: 17 februari
Aanmelden kan nog.
En als een aankondiging 5 minuten later teruggedraaid wordt?quote:Op zondag 14 januari 2018 13:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ff de voorwaarden nog:
Braddie 'stopt' als hij 72 uur of langer niet meer op FOK! komt of zelf aankondigt te stoppen. Moment van stoppen is zijn laatst gemaakte post of het moment waarop hij zijn stoppen aankondigt.
De reden voor afwezigheid is irrelevant, dus ook als Braddie voor 3 dagen wordt geband, 'stopt' hij met FOK!
Dat is wel heel snel ja.quote:Op zondag 14 januari 2018 13:07 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
En als een aankondiging 5 minuten later teruggedraaid wordt?
24 uur lijkt me beterquote:Op zondag 14 januari 2018 13:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat is wel heel snel ja.
Denk dat het beter is daarvoor een termijn van 12u in te voeren.
En mag je hem ook wegpesten dan?quote:Op zondag 14 januari 2018 13:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ff de voorwaarden nog:
Braddie 'stopt' als hij 72 uur of langer niet meer op FOK! komt of zelf aankondigt te stoppen. Moment van stoppen is zijn laatst gemaakte post of het moment waarop hij zijn stoppen aankondigt.
UPDATE: Braddie krijgt 12 uur de tijd zijn stoppen te ractificeren. Dat betekent dat als hij binnen 12 uur expliciet aangeeft toch niet te vertrekken, het niet zal gelden als stoppen.
De reden voor afwezigheid is irrelevant, dus ook als Braddie voor 3 dagen wordt geband, 'stopt' hij met FOK!
UPDATE: bij niet gespecificeerde tijdstippen ga ik uit van 12 uur 's middags op de genoemde dag.
Daar heb je een punt. Ik zal het aanpassen.quote:Op zondag 14 januari 2018 13:14 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
24 uur lijkt me beter
De ragequit is vaak in de avond. Die 12 uur daarna bestaan dan uit gaten maken, slapen en eten. Het besef en de behoefte naar aandacht komt vaak in de middag weer
"De reden voor afwezigheid is irrelevant"quote:Op zondag 14 januari 2018 13:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
En mag je hem ook wegpesten dan?
Denk dat die perverse prikkel niet gaat helpen.quote:Op zondag 14 januari 2018 13:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
"De reden voor afwezigheid is irrelevant"
Anders wordt het nogal lastig wat wegpesten is en wat valt onder het altijd wel terugkerende braddiebashen, al hoop ik dat men het fatsoen heeft Braddie hiervoor niet extra op te lopen fokken.
Zullen we anders 500 euro bij elkaar schrapen en Braddie dit doneren?quote:Op zondag 14 januari 2018 13:05 schreef Geelman het volgende:
[..]
Livedrives vanuit de corrie!
ANWB genot!
5 liter benzine voor ¤ 11!
Doe Braddie eens 5 euro's geven!
Ik doneer liever iets van Liekendiekquote:Op zondag 14 januari 2018 13:21 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Zullen we anders 500 euro bij elkaar schrapen en Braddie dit doneren?
Braddie in een Benz![]()
Benz met huisvlijt om het dak tegen te houden
Hmm, Braddies vorige ervaring met een Duits premiummerk was niet al te best, dus ik weet niet of hij er verstandig aan doet om te gaan benzen.quote:Op zondag 14 januari 2018 13:21 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Zullen we anders 500 euro bij elkaar schrapen en Braddie dit doneren?
Braddie in een Benz![]()
Benz met huisvlijt om het dak tegen te houden
Het lijkt er tot dusverre op dat de schade beperkt is gebleven tot "foei" en een korting van 5% die er toch al aan zat te komen, dus geen live beelden van een noodgedwongen in een kofferbak keyboard spelende Braddie. Vooralsnog.quote:Op zondag 14 januari 2018 13:29 schreef Geelman het volgende:
Echter, als deze auto kan worden omgetoverd tot mobiele woonwagen, zou dat wel heel passend zijn en een goede oplossing voor een zich binnenkort aandringend probleem.
Maar zijn huurovereenkomst loopt eind maart af en hij wil niet nog een jaar verlengenquote:Op zondag 14 januari 2018 13:37 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Het lijkt er tot dusverre op dat de schade beperkt is gebleven tot "foei" en een korting van 5% die er toch al aan zat te komen, dus geen live beelden van een noodgedwongen in een kofferbak keyboard spelende Braddie. Vooralsnog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |