quote:Op zaterdag 13 januari 2018 21:47 schreef de_boswachter het volgende:
Wie stoort zich nog meer aan Olcay met haar denigrerende kuttoontje over andere mensen continu. Dat wijf voelt zich echt verheven boven anderen met haar ordinaire kledingstijlCecile was een stuk meer classy inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Zou inderdaad op Jan gaan inzettenquote:Op zaterdag 13 januari 2018 21:38 schreef Bayswater het volgende:
Jan Versteeg speelt het goed als mol, eerst ten onrechte veel geld uitgeven en nu in de groep vertrouwen winnen in de eerste afleveringen.
quote:Op zaterdag 13 januari 2018 21:45 schreef essnhills het volgende:
Ik dacht dat MolTalk over het spel zou gaan en niet over mode en navels
Maar Cecile heeft ook echt verstand van mode.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 21:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Cecile was een stuk meer classy inderdaad
quote:Op zaterdag 13 januari 2018 21:47 schreef de_boswachter het volgende:
Ooit ergens gelezen dat ze er totaal niet van houd, dat het is dat je er kinderen mee maakt anders zou ze het nooit in der leven mee doen of iets van die strekking.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom ik dit heb onthouden is me een raadsel.
Nee, olcay aanduwenquote:Op zaterdag 13 januari 2018 21:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij houdt wel van ordinaire kleding?
quote:Op zaterdag 13 januari 2018 21:48 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ooit ergens gelezen dat ze er totaal niet van houd, dat het is dat je er kinderen mee maakt anders zou ze het nooit in der leven mee doen of iets van die strekking.
Ik zou ook wel op Jan gaan.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 21:48 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Zou inderdaad op Jan gaan inzetten
Ahjaquote:Op zaterdag 13 januari 2018 21:46 schreef TLC het volgende:
Manuel Vanderbos was trouwens de kandidaat die met ziekte vroegtijdig naar huis moest
https://www.msn.com/nl-nl(...)voor-seks/ar-BBAUA9Vquote:Op zaterdag 13 januari 2018 21:48 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ooit ergens gelezen dat ze er totaal niet van houd, dat het is dat je er kinderen mee maakt anders zou ze het nooit in der leven mee doen of iets van die strekking.
oeps, ja, die bedoel ik. Ik vond dat moment ook epic en heb moeten huilen toen die dappere vrouw was gestorven.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 21:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Milouska bedoel je?
Dat momentje op die berg was mooi ja, iedereen begreep dat ook.
Ja dat zegt ze maar zij is heel erg bezig met haar imago dus of het ook waar is is een tweede.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 21:48 schreef Remzz het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 januari 2018 21:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
https://www.msn.com/nl-nl(...)voor-seks/ar-BBAUA9V
quote:Al haar ruzies met Ghazi gaan dan ook daarover. "'Wat ben je toch egoïstisch!' En hij heeft gelijk. Ik denk dat ik verslaafd ben aan de manier waarop ik mijn leven heb ingericht."
Ze is gewoon heel irritant aan het mollen terwijl ze het niet is.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 21:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind Loes juist leuker
OlcayArrogant wijf
MOET ZO NODIG PLASSEN
En killer heels aan naar theater terwijl je weet dat je een opdracht gaat krijgen. Niet goed snik
Ik erger me aan Olcay.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 21:50 schreef skysherrif het volgende:
Jahoor
Ze moest daarna zo schuldbewust lachen. Dat was gewoon een heel gefaalde actie.
Haten op Hadequote:Op zaterdag 13 januari 2018 21:44 schreef tompsv18 het volgende:
Deze gasten bij Moltalk zijn nog slechter dan de presentatoren. Best knap.
Ik heb een ontzettende hekel aan die opgezette stem van hara bij die kruidvat reclames.quote:
Oooooh is dat Hadewych?quote:Op zaterdag 13 januari 2018 21:53 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik heb een ontzettende hekel aan die opgezette stem van hara bij die kruidvat reclames.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |