Weet eigenlijk niet waarom die het onderste plaatje erbij heeft gezet.quote:
Wat zien we op deze grafiek eigenlijk? Ik mis een legenda bij de y-as.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:15 schreef aloa het volgende:
Vooral donderdag een uitschieter wat wind betreft
M/s (Meter per seconde)quote:Op maandag 15 januari 2018 13:18 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Wat zien we op deze grafiek eigenlijk? Ik mis een legenda bij de y-as.
ah dank. Ik kon de getallen niet zo goed thuisbrengen, maar was niet verder gekomen dan beaufort, kilometer per uur en knopen en dan waren het rare waarden. m/s gebruik ik niet zo vaakquote:
quote:Op maandag 15 januari 2018 19:07 schreef Adrie072 het volgende:
Van Gogh, had het niet mooier kunnen inkleuren!
Ik hoop dat die hele storm in het niets verdwijnt.quote:Op maandag 15 januari 2018 21:38 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Wacht liever tot woensdagavond , kan nog veel veranderen.
quote:Op maandag 15 januari 2018 23:02 schreef aloa het volgende:
nieuwe run van ICON laat zeer zware windstoten zien, vooral voor de Noordzeekust.
[ afbeelding ]
Jaja....ik ga ook kijken op de dijkquote:Op maandag 15 januari 2018 23:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is dat ik moet werken, anders was ik naar het strand gegaan
idd ja, het schommelt behoorlijk...quote:Op dinsdag 16 januari 2018 00:09 schreef jakosi het volgende:
Gisteren waren de projecties nog noordelijker, nu weer zuidelijker (precies onze hoogte). Het lijkt er momenteel op dat we de volle laag krijgen (kan, maar hoeft niet).
Holy shit. Start de evacuaties vandaag!quote:Op dinsdag 16 januari 2018 07:25 schreef DemonRage het volgende:
Icon 00Z run:
[ afbeelding ]
Dag Egmond, IJmuiden en Zandvoort![]()
![]()
![]()
Dag Hondsbossche- en Pettenner Zeewering, doei West-Frieslandquote:Op dinsdag 16 januari 2018 07:25 schreef DemonRage het volgende:
Icon 00Z run:
[ afbeelding ]
Dag Egmond, IJmuiden en Zandvoort![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |