hou toch opquote:Op vrijdag 12 januari 2018 21:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Simon had absoluut naar de finale gemoeten...
Eens. Minder goed optreden maar meest grote potentieel wmb.quote:Op vrijdag 12 januari 2018 21:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Simon had absoluut naar de finale gemoeten...
Waylon heeft naar me geluisterdquote:Op vrijdag 12 januari 2018 21:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope, Waylon wil iets leuks om naar te kijken
Nee, waarom zou ik. Marciano en Solayo zijn kansloos en Kimberley lijkt me ook geen grandioze stemmentrekker. Simon was finalemateriaal.quote:
ditquote:Op vrijdag 12 januari 2018 21:43 schreef babette21 het volgende:
Moeten de eerste drie echt op een stoel? Is toch veel leuker als die ook een nee te horen kunnen krijgen?! Zoet gedoe...
Hoop dat ie volgend jaar weer meedoet. Normaal hou ik niet van herkansers maar nu mag hetquote:Op vrijdag 12 januari 2018 21:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, waarom zou ik. Marciano en Solayo zijn kansloos en Kimberley lijkt me ook geen grandioze stemmentrekker. Simon was finalemateriaal.
Als je het ergens gaat horen is het bij Anouk_O-quote:Op vrijdag 12 januari 2018 21:43 schreef babette21 het volgende:
Moeten de eerste drie echt op een stoel? Is toch veel leuker als die ook een nee te horen kunnen krijgen?! Zoet gedoe...
misschien doet Anouk het ;+quote:Op vrijdag 12 januari 2018 21:43 schreef babette21 het volgende:
wellicht bij deze die nu komtquote:Op vrijdag 12 januari 2018 21:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als je het ergens gaat horen is het bij Anouk_O-
quote:Op vrijdag 12 januari 2018 21:45 schreef Nexum het volgende:
Er zijn maar 4 liveshows trouwens dit jaar
Echt he!quote:Op vrijdag 12 januari 2018 21:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als je het ergens gaat horen is het bij Anouk_O-
Talent is op. Gewoon over een jaar of zes nog eens proberen.quote:Op vrijdag 12 januari 2018 21:48 schreef Nexum het volgende:
Dit seizoen is wel echt het slechtste van de afgelopen seizoenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |