abonnement Unibet Coolblue
pi_176489113
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 23:59 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Klopt, maar dat heeft verder niks met cat 6 of 7 te maken.
Tja, heb je zelf overigens wel gekeken waar je zoeksite zoal naar toe linkt?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176489187
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 23:46 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik ben 100% zeker. Guyver weet dat ook, anders had ie niet zo'n mega bijdehand infantiel raadsel gemaakt. Hij gaat alleen nu liegen dat het cat 6 is. Met tineye kun je echter achterhalen dat het cat 7 is. Dus hieruit blijkt wederom dat jij / jullie gore leugenaars zijn
Mja, jij beweerde dat een utp-kabel uit het been stak.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176489253
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 23:21 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Had ik gelijk of niet?

Je eigen zoekprogramma is daar niet over uit, die linkt naar cat 5 en cat 7, waarbij die laatste een plaatje is op een forum...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176489660
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 00:07 schreef Wantie het volgende:

[..]

Mja, jij beweerde dat een utp-kabel uit het been stak.
Het zou ook een gewone stroomkabel of telefoonkabel kunnen zijn. Lekker het wieltje in gedraaid ook. Mooie plaat leverde dat op. _O-
pi_176489673
Punt blijft dat jouw mate van zekerheid dat het om cat 7 toch op drijfzand blijkt gebaseerd..
Wat zegt dat op je andere redevoeringen hier op dit forum...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176489693
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 00:21 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Het zou ook een gewone stroomkabel of telefoonkabel kunnen zijn. Lekker het wieltje in gedraaid ook. Mooie plaat leverde dat op.
Ah, dus je geeft toe dat je daarover loog....
Tja, dan weet je wat je bent naar je eigen maatstaven....
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176489818
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 00:22 schreef Wantie het volgende:

[..]

Ah, dus je geeft toe dat je daarover loog....
Tja, dan weet je wat je bent naar je eigen maatstaven....
Het was een grap. Je guyvie maatje kwam daar serieus op inhakken.. bijdehand doen met een plaatje enzo... Zoals we dat van simpleton kennen.

Feit blijft dat er een of andere kabel door die nep afgeblazen poot loopt. Te lachwekkend voor woorden iig. Nep. Nep nepperdenepnep
pi_176489908
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 00:25 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Het was een grap. Je guyvie maatje kwam daar serieus op inhakken.. bijdehand doen met een plaatje enzo... Zoals we dat van simpleton kennen.

Feit blijft dat er een of andere kabel door die nep afgeblazen poot loopt. Te lachwekkend voor woorden iig. Nep. Nep nepperdenepnep
Je hebt op geen enkele wijze aangetoond dat het om een kabel ging, bovendien ga je volledig door het lint als Guyver een grap maakt met de foto van een utp-kabel en gewoon toegeeft geen idee te hebben om welk type het gaat, maar zomaar een plaatje van internet heeft geplukt...
Je zet jezelf enorm te kijk.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zondag 14 januari 2018 @ 00:40:09 #209
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_176490239
:{

Wat een vertoning. Beschamend.

Lijkt me verstandig als we allemaal een nachtje gaan slapen. Morgen vegen en dan zien we even hoe het ervoor staat.

:{
  Moderator zondag 14 januari 2018 @ 11:02:14 #210
249559 crew  Lavenderr
pi_176494595
Zo, geveegd en weer open voor normale discussie.
  zondag 14 januari 2018 @ 12:42:47 #211
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_176496615
Ik probeerde het hele topic te lezen. Was er nou serieus een discussie over een schoen? Dat het raar is dat er een schoen staat in een slagveld? Schokgolf bijvoorbeeld? Anyone?
En altijd het laatste woord.
  zondag 14 januari 2018 @ 12:48:45 #212
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_176496757
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 12:42 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik probeerde het hele topic te lezen. Was er nou serieus een discussie over een schoen? Dat het raar is dat er een schoen staat in een slagveld? Schokgolf bijvoorbeeld? Anyone?
Klopt. Ging om een foto van een paar sneakers. Volgens de geleerden hier kan niemand uit zulke sneakers lopen, want henzelf overkomt zoiets niet. Dus moeten die sneakers daar doelbewust neergezet zijn. Wat dan de bedoeling van de Kwade Genius is geweest om een paar sneakers achter te laten:

1. Laat sneakers achter op plaats delict
2. ?????
3. Profit!
  zondag 14 januari 2018 @ 13:05:40 #213
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_176497124
Hoaxgelovers redeneren steevast vanuit de eigen ervaring en verwachtingen. Komt daar iets niet mee overeen, dan is het verdacht en in hun ogen vrijwel automatisch een hoax (ieder gebrek aan verklaring is bewijs voor een hoax). Maar de hoax zelf hoeft kennelijk niet aan de eigen ervaringen en verwachtingspatronen te voldoen. De hoax mag zo onlogisch en onbegrijpelijk mogelijk in elkaar steken, alsof er op geen enkel moment en op geen enkele wijze rationeel en menselijk wordt gehandeld door de schurken die betrokken zijn bij het complot. Al hun escapades worden vergeten en vergeven. De hoax zelf hoeft op geen enkele wijze verklaard te worden, deze is per default waar.
  zondag 14 januari 2018 @ 13:13:05 #214
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_176497293
Kortom, de hoax is de defaultpositie van de hoaxgelovers. Bij iedere nieuwe aanslag of schietpartij hoef je enkel maar de kleinst mogelijke afwijking te vinden die niet overeenkomt met je eigen ervaring of verwachtingspatroon en je kunt je gerust stellen dat er alwéér een hoax is gepleegd, en jij de machinaties achter de wereld en de dingen die er gebeuren maar mooi in de smiezen hebt. Daarom zijn al die voice-overs op die joetjoepjes en vele commentaren hier zo laatdunkend (let op het veelvuldige gebruik van verkleinwoordjes). Het is kinderspel de hoax te doorzien! Wat een prutswerk levert de Kwade Genius toch af! Haha! Wat een domme oen moet je wel niet zijn als je dit niet ziet!
  Moderator zondag 14 januari 2018 @ 13:16:10 #215
249559 crew  Lavenderr
pi_176497378
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 12:42 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik probeerde het hele topic te lezen. Was er nou serieus een discussie over een schoen? Dat het raar is dat er een schoen staat in een slagveld? Schokgolf bijvoorbeeld? Anyone?
Ja, een schoen is heel verdacht. Zeker als de veters dichtgeknoopt zijn. Dat betekent dat de aanslag niet echt was. Hetgeen vreemd is, want zoiets zouden de false flag/hoax-plegers zeker ook zelf kunnen bedenken.
  zondag 14 januari 2018 @ 13:37:12 #216
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_176497764
Wat een toontje wordt er geblazen, echt bevorderlijk voor de discussie is het niet. Het zit um inderdaad in de details. Zie je die niet dan niet, blijf dan de hele meuk geloven vooral verdedigen. Om daar elke dag daar over te gaan discussiëren!!! met hardcore - non believers.. beetje zonde van mijn zondag :s)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zondag 14 januari 2018 @ 13:49:25 #217
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_176497983
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 13:37 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat een toontje wordt er geblazen, echt bevorderlijk voor de discussie is het niet. Het zit um inderdaad in de details. Zie je die niet dan niet, blijf dan de hele meuk geloven vooral verdedigen. Om daar elke dag daar over te gaan discussiëren!!! met hardcore - non believers.. beetje zonde van mijn zondag :s)
Kun jij wat details van de Boston hoax benoemen? Hoe heeft de Kwade Genius die hoax georganiseerd? Hoe ziet het script eruit dat de crisisacteurs hebben gevolgd? Wie zijn die crisiacteurs? Waar verblijven ze nu? Details willen we!
  zondag 14 januari 2018 @ 14:02:03 #218
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_176498206
Dat is al genoeg aangetoond m.n. door Br0k. Echt serieus wordt er niet op ingegaan meer weggewimpeld wie immer. Ik kan me best voorstellen dat hij dan eens uit zijn slof schiet. Voor mij zegt het voldoende. Niet voor jou? Mij best, ik ga de eeuwige riedel niet weer opnieuw starten. Same old (staged) drama zoals in al die events, verder even goede vrienden. Fijne zondag nog :W
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zondag 14 januari 2018 @ 14:07:58 #219
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_176498313
J0kkebr0k heeft het draaiboek van de hoax ja? Deze hoax zou dus met dat draaiboek gereconstrueerd kunnen worden, tot in de details uiteraard (want daar zit um het in)? Daar ben ik toch wel benieuwd naar, hoe dat toneelstukje vanaf het moment dat de bom zogenaamd af gaat in elkaar steekt. Rookbom gaat af - en dan? Iedereen ligt in een halve tel geschminkt en wel op de grond? Hoe dan?!
  zondag 14 januari 2018 @ 14:14:12 #220
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_176498442
En laten we dat paar sneakers niet vergeten. Wie heeft die daar neergelegd? Met welk idee? Met andere woorden: wáárom is hier moeite in gestoken door de handlangers van het complot? Had degene die daarvoor verantwoordelijk is die schoenen zelf aan, of verstopt in zijn of haar jas? Staat diegene op beeld?
pi_176498459
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 20:38 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ja, zo werkt het. -edit-
Zielig (en grappig) dat de MSM gelovers commentaar over 't gebruik van search engines (google) youtube vids die van MSM beelden meestal zijn, en alternatieve informatie/onderzoeks bronnen (Clues forum) maken.
Lijkt op wanhoop.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_176498507
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 12:42 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik probeerde het hele topic te lezen. Was er nou serieus een discussie over een schoen? Dat het raar is dat er een schoen staat in een slagveld? Schokgolf bijvoorbeeld? Anyone?
Ja- daar heeft 'n MSM gelover weer uit wanhoop over begonnen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zondag 14 januari 2018 @ 14:51:30 #223
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_176499180
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 23:21 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Had ik gelijk of niet?

Of ga je nu draaien?
Ik vroeg hoe je kon zien of het om een cat 5 kabel ging, ik zoek een random plaatje op google, en wat doe jij exact hetzelfde, helemaal prima maar dat had totaal niks met mijn vraag te maken.
Jij hebt gewoon mijn zoekterm er bij lopen pakken, dat kan iedereen maar mijn vraag was hoe kan je ZIEN aan de kabel zelf wat voor een het is..

En dan mij betichten van liegen, Ik kan net zo hard zeggen dat het een cat 6 is aangezien je niet in de kabel zelf kan kijken.
Pas als je de kabel zelf voor handen hebt kan je de text lezen wat op de kabel zelf staat,

Ik blijf er bij, het kan net zo goed cat 6 zijn, of 5 of 4 noem maar op!

En dat gescheld erna, goeie dag!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_176499828
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:17 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ja- daar heeft 'n MSM gelover weer uit wanhoop over begonnen.
kun je dat aantonen?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176499842
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:15 schreef Tingo het volgende:

[..]

Zielig (en grappig) dat de MSM gelovers commentaar over 't gebruik van search engines (google) youtube vids die van MSM beelden meestal zijn, en alternatieve informatie/onderzoeks bronnen (Clues forum) maken.
Lijkt op wanhoop.
ik kan hier gaan touw aan vastknopen....
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176499905
quote:
11s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:14 schreef Terecht het volgende:
En laten we dat paar sneakers niet vergeten. Wie heeft die daar neergelegd? Met welk idee? Met andere woorden: wáárom is hier moeite in gestoken door de handlangers van het complot? Had degene die daarvoor verantwoordelijk is die schoenen zelf aan, of verstopt in zijn of haar jas? Staat diegene op beeld?
De schoenen waren opeens verdacht toen bij andere aanslagen serene foto's met allerlei verloren schoenen in de media verschenen. Dat is natuurlijk erg verdacht en dus moest er wel iets achter steken.
En dan opeens zijn de schoenen een onderdeel van het complot, om ons als schaapjes te conditioneren. En zodra iets eenmaal onderdeel van het complot is, zit het muurvast. Dan heeft het geen enkel nut om aan te tonen dat mensen wel vaker schoenen verliezen als ze harder moeten rennen dan hun lief is: het is vanaf dat moment totaal onmogelijk dat iemand in de paniek zijn schoenen verliest...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176499934
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:02 schreef controlaltdelete het volgende:
Dat is al genoeg aangetoond m.n. door Br0k. Echt serieus wordt er niet op ingegaan meer weggewimpeld wie immer.
Mja, ik ben serieus ingegaan op de 2 foto's die volgen J0k een onmogelijkheid lieten zien, en vervolgens wordt daar niet op in gegaan maar weggewimpeld..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176499940
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 13:49 schreef Terecht het volgende:

[..]

Kun jij wat details van de Boston hoax benoemen? Hoe heeft de Kwade Genius die hoax georganiseerd? Hoe ziet het script eruit dat de crisisacteurs hebben gevolgd? Wie zijn die crisiacteurs? Waar verblijven ze nu? Details willen we!
Daar volgt uiteraard geen antwoord op...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176500007
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:51 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ik vroeg hoe je kon zien of het om een cat 5 kabel ging, ik zoek een random plaatje op google, en wat doe jij exact hetzelfde, helemaal prima maar dat had totaal niks met mijn vraag te maken.
Jij hebt gewoon mijn zoekterm er bij lopen pakken, dat kan iedereen maar mijn vraag was hoe kan je ZIEN aan de kabel zelf wat voor een het is..

En dan mij betichten van liegen, Ik kan net zo hard zeggen dat het een cat 6 is aangezien je niet in de kabel zelf kan kijken.
Pas als je de kabel zelf voor handen hebt kan je de text lezen wat op de kabel zelf staat,

Ik blijf er bij, het kan net zo goed cat 6 zijn, of 5 of 4 noem maar op!

En dat gescheld erna, goeie dag!
Jeetje – Jokkebrok heeft jij echt goed in de maling genomen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_176500017
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 15:36 schreef Tingo het volgende:

[..]

Jeetje – Jokkebrok heeft jij echt goed in de maling genomen.
Interessante observatie :+
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zondag 14 januari 2018 @ 15:39:29 #231
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_176500066
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 15:36 schreef Tingo het volgende:

[..]

Jeetje – Jokkebrok heeft jij echt goed in de maling genomen.
We zijn niet op BNW om elkaar "in de maling" te nemen, dus ongepast is het sowieso.

Nu weer terug on topic allemaal :)
  zondag 14 januari 2018 @ 17:03:17 #232
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_176501502
Oke, maar even to be sure. Er zijn mensen die er aan twijfelen of deze aanslag echt gebeurt is? Of dat de ''daders'' niet zijn zoals we denken?
En altijd het laatste woord.
pi_176501530
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 17:03 schreef BlauweTijger het volgende:
Oke, maar even to be sure. Er zijn mensen die er aan twijfelen of deze aanslag echt gebeurt is? Of dat de ''daders'' niet zijn zoals we denken?
Nou, in dit topic is het uitgangspunt dat de aanslag volledig in scene is gezet. Alle slachtoffers zijn acteurs of fictief.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zondag 14 januari 2018 @ 17:06:15 #234
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_176501546
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 17:05 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nou, in dit topic is het uitgangspunt dat de aanslag volledig in scene is gezet. Alle slachtoffers zijn acteurs of fictief.
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')

Sorry, im out!
En altijd het laatste woord.
  zondag 14 januari 2018 @ 17:09:53 #235
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_176501616
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 17:06 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')

Sorry, im out!
Dan is BNW niet de plek voor jou. Geeft niet, voel je overigens vrij om over andere onderwerpen/invalshoeken een topic te openen. Hoaxes zijn niet de vereiste van BNW.
  zondag 14 januari 2018 @ 17:11:57 #236
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_176501654
quote:
14s.gif Op zondag 14 januari 2018 17:09 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dan is BNW niet de plek voor jou. Geeft niet, voel je overigens vrij om over andere onderwerpen/invalshoeken een topic te openen. Hoaxes zijn niet de vereiste van BNW.
Ja, thanks. Dit gaat me inderdaad te ver. Ik waardeer iedereen zijn mening, maar dit is bijna respectloos tegen de slachtoffers.
En altijd het laatste woord.
pi_176502448
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 12:13 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nogmaals, het maakt geen drol uit wie dat zijn. Dat is het hele issue niet.

De vraag is: Hoe komen ze daar en hoe komt die man met dat "afgeblazen" onderbeen daar ineens. Waarom zijn ze op de foto's van net na de explosie helemaal niet te zien?

Dát is dus het probleem hier.
ja dat vinden ze heel normaal dat er mensen bij komen

en bij de istanbul hoax verdwijnen juist dingen..


0.20 let op de platen die naar beneden vallen,weg zijn ze, heeft wantie een uitleg voor
srry voor oftopic maar vond hem wel vergelijkbaar
pi_176502572
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 17:11 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

Ja, thanks. Dit gaat me inderdaad te ver. Ik waardeer iedereen zijn mening, maar dit is bijna respectloos tegen de slachtoffers.
Yup, tot uitlachen aan toe...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176502623
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 17:54 schreef domdonorcel het volgende:

[..]

ja dat vinden ze heel normaal dat er mensen bij komen
Wie is 'ze'?

Anyway, wellicht ben jij wel bereid om er dieper op in te gaan.

2 van de vrouwen op de foto zouden omgekomen zijn tijdens de aanslag.
Weet jij of ze overeenkomen met de vrouwen op de lijst met slachtoffers?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176502627
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 15:32 schreef Wantie het volgende:

[..]

Daar volgt uiteraard geen antwoord op...
Al deze antwoorden zijn gewoon te vinden op U wel geliefde MSM ,ik dacht dat ik ergens had gelezen dat U alles heel goed zelf onderzoekt

[ Bericht 0% gewijzigd door domdonorcel op 14-01-2018 18:07:33 ]
pi_176502737
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:02 schreef Wantie het volgende:

[..]

Wie is 'ze'?

Anyway, wellicht ben jij wel bereid om er dieper op in te gaan.

2 van de vrouwen op de foto zouden omgekomen zijn tijdens de aanslag.
Weet jij of ze overeenkomen met de vrouwen op de lijst met slachtoffers?
Nee maar als ze er niet zijn op foto 1 en wel op foto 2 wat maakt het dan uit of de naam klopt, ik zie er geen meer waarde in
want ik zie ze niet
  zondag 14 januari 2018 @ 18:13:22 #242
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_176502858
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:02 schreef domdonorcel het volgende:

[..]

Al deze antwoorden zijn gewoon te vinden op U wel geliefde MSM ,ik dacht dat ik ergens had gelezen dat U alles heel goed zelf onderzoekt
Ik denk dat zijn liefde voor de msm wel meevalt ;)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_176503454
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:02 schreef domdonorcel het volgende:

[..]

Al deze antwoorden zijn gewoon te vinden op U wel geliefde MSM ,ik dacht dat ik ergens had gelezen dat U alles heel goed zelf onderzoekt
kortom, je hebt ook geen antwoord op die vragen, die overigens niet door mij zijn gesteld.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176503469
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:06 schreef domdonorcel het volgende:

[..]

Nee maar als ze er niet zijn op foto 1 en wel op foto 2 wat maakt het dan uit of de naam klopt, ik zie er geen meer waarde in
want ik zie ze niet
Je wilt dus niet weten hoe het komt dat de personen op de ene foto wel te zien zijn en op de andere niet.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176503477
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:13 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ik denk dat zijn liefde voor de msm wel meevalt ;)
Het is dan ook een hersenspinsel van hem..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zondag 14 januari 2018 @ 19:09:23 #246
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_176504185
Ik zie weinig on-topic nog. Jammer. De hersenspinsels mogen gewoon buiten de toetsenbordjes blijven :)
  zondag 14 januari 2018 @ 22:37:52 #247
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_176509851
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 17:54 schreef domdonorcel het volgende:

[..]

ja dat vinden ze heel normaal dat er mensen bij komen

en bij de istanbul hoax verdwijnen juist dingen..


0.20 let op de platen die naar beneden vallen,weg zijn ze, heeft wantie een uitleg voor
srry voor oftopic maar vond hem wel vergelijkbaar
Ik zie platen vallen en aantal liggen, je ziet ook achterin een soort van rand, waar wat achter valt, heel erg scherp is de video helaas niet..
Maar wel weer stof tot nadenken.

Dit is meer voor Algemeen topic, of nieuw topic ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 14 januari 2018 @ 22:44:13 #248
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_176510031
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 15:36 schreef Tingo het volgende:

[..]

Jeetje – Jokkebrok heeft jij echt goed in de maling genomen.
Jup, maar het was niet de bedoeling dat je gaat googlen, als ik vraag waaraan je iets kan zien wat voor kabel het is, ik noem het vals spelen, bij een serieuze vraag.
En zeker geen reden om zo tekeer te gaan.

Maar goed back on-topic, In paar pagina's terug word gesuggereerd dat de acteurs eventueel uit de winkels kwamen en de plek van de omstanders inramen en dus ter plekke konden gaan acteren ben je het eens met die stelling of, denk je dat ze het op een andere manier hebben klaar gespeeld?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator zondag 14 januari 2018 @ 23:16:24 #249
249559 crew  Lavenderr
pi_176510950
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 17:54 schreef domdonorcel het volgende:

[..]

ja dat vinden ze heel normaal dat er mensen bij komen

en bij de istanbul hoax verdwijnen juist dingen..


0.20 let op de platen die naar beneden vallen,weg zijn ze, heeft wantie een uitleg voor
srry voor oftopic maar vond hem wel vergelijkbaar
Maar het gaat op dit topic over de Boston Bombings.
pi_176516071
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 22:37 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ik zie platen vallen en aantal liggen, je ziet ook achterin een soort van rand, waar wat achter valt, heel erg scherp is de video helaas niet..
Maar wel weer stof tot nadenken.

Dit is meer voor Algemeen topic, of nieuw topic ;)
De platen die verdwijnen liggen in het licht op de grond daar is helemaal geen rand te zien
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')