![070112_104871_modseal_slowchat.jpg]()
Spel bedacht door: Pg_Up
Met dank aan bondage, voor het maken van de puntenteltool.
Aangezien ONZ nogal dood is, presenteer ik jullie Het Dodetopicspel. Je hoeft er niks voor te doen, behalve te posten en hopen dat het lang duurt voordat er een nieuwe reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is is een punt. Er moeten dus minimaal 60 seconden tussen jouw post en de volgende post zitten voor een punt: 59 seconden telt nog steeds als 0 minuten en dus 0 punten. Restseconden worden niet bij elkaar opgeteld. De punten worden automatisch opgeteld. Tip: je kan beter niet meerdere keren achter elkaar posten, want je krijgt dus pas punten als er minstens een minuut tussen je post en de volgende post zit, ook al zijn beide posts van jou.
Voor elke minuut tussen de OP en de fipo krijg je ook gewoon een punt, maar voor de tijd tussen de lapo en de nieuwe OP krijg je geen punten. Zoals gebruikelijk is op FOK!, opent degene met de laatste post het nieuwe topic. Duurt dit te lang, dan kan een andere user dit doen en gaan we verder in het topic dat het snelst geopend is.
Gelieve de OP duidelijk en overzichtelijk te houden en de uitleg/regels niet te veranderen, bij voorbaat dank.
Geldige scores worden gepost door
Pg_Up,
_--_,
FlippingCoin,
devzero,
aloa en
Hexx.. Van hen wordt verzocht de link naar de scores niet te delen wegens overbelasting van de servers; updates worden doorgaans ieder nieuw deel van een topic geüpdatet.
Voor de score posters, gebruik deze post-ID: 176207168
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 11-01-2018 14:14nr / user / score / tot. aant. posts in reeks1. haags_kwartiertje /
1856 / 3257
2. aloa /
1072 / 1795
3. devzero /
790 / 869
4. Rapporteer-Deze-Gebruiker /
683 / 1073
5. Dr.Mikey /
592 / 970
6. noodgang /
498 / 978
7. -sabine- /
451 / 220
8. Hallojo /
437 / 220
9. FlippingCoin /
406 / 1039
10. markdeajaxfan /
400 / 148
11. Dexter1 /
363 / 1548
12. Shakaloha /
282 / 233
13. Amoeba /
266 / 313
14. Borrelnootje00 /
166 / 182
15. xcachet /
161 / 552
16. Homijn /
161 / 117
17. murp /
136 / 431
18. defokkingfoker /
128 / 209
19. Tuned22 /
120 / 22
20. Hexx. /
118 / 215
21. DKUp /
97 / 141
22. hemarookworst /
82 / 193
23. _--_ /
62 / 385
24. Sexy_Lexy_83 /
43 / 42
25. Pharkus /
36 / 48
26. Dreambigstartsmall /
33 / 103
27. capuchon_jongen /
32 / 118
28. mtchel112 /
29 / 106
29. LCMS /
26 / 44
30. Sounddragon /
25 / 104
31. sp3c /
23 / 14
32. bondage /
22 / 43
33. Embraer89 /
21 / 73
34. vincenzo78 /
16 / 14
35. Cousin_Eddy /
9 / 9
36. jamesdeen /
9 / 16
37. Tassendief /
7 / 7
38. PrisTheShiz /
7 / 42
39. trein2000 /
5 / 2
40. Elfletterig /
5 / 4
41. Poepoog /
4 / 2
42. Amarantha /
4 / 5
43. KoningPils /
2 / 1
44. Svarabhaktivocaal /
2 / 3
45. zoekeenleven /
2 / 2
46. Arcee /
2 / 3
47. liesje1979 /
1 / 2
48. Plompzakker /
1 / 2
49. UIO_AMS /
1 / 8
50. richolio /
0 / 6
51. Marsellus_Wallace /
0 / 6
52. Anne /
0 / 4
53. Nattekat /
0 / 5
54. dVTB /
0 / 2
55. Boldface /
0 / 1
56. KardinaalTeken /
0 / 3
57. Gribble /
0 / 6
58. spiritusbus /
0 / 28
59. sig000 /
0 / 4
SPOILER: Scorelijst voor December 2017
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 8-1-2018
Sounddragon
Dragon of sound.
quote:
Heb ik al jaaaaren..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Sounddragon
Dragon of sound.
quote:
Op donderdag 11 januari 2018 22:27 schreef devzero het volgende:[..]
sounddragon heeft een hele snelle
porsche Benz en staat altijd klaar om Fok!kers die met pech naast de weg staan te helpen.
Porsche's zijn voor gay people.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Ik dacht dat een Benz voor oude people was/
Niet mijn ding.
vorig jaar gezien met coronel...gekkenwerk.
Dus apen wonen in Afrika?
Ik was even vergeten dat ik morgen een kut dag heb op school. Ineens denk ik er weer aan. Kickt in.
Sounddragon
Dragon of sound.
quote:
Neuh, ik ben Nederlander, ik moet nog 20+ jaar denk ik..
mag je gewoon zeggen hier op Fok!.
Sounddragon
Dragon of sound.
quote:
Nee, in NL.. momenteel in Zweden.
Sounddragon
Dragon of sound.
quote:
Zwoegen dit dat alles..
Je betaalt hier in Nederland al zo weinig in vergelijking met andere landen. Tevens betaalt de overheid nu nog een groot deel van het onderwijs.
Sounddragon
Dragon of sound.
quote:
Serieus? ik vond het beter dat de staat het gewoon betaalde eigenlijk.. werken we met ons allen voor.. één van de vormen van goed besteed belastinggeld.
Sounddragon
Dragon of sound.
quote:
true, maar werken is leuk.. Leuker als op school zitten vind ik.
Sounddragon
Dragon of sound.
quote:
Is het helaas wel denk ik.. genoeg ouders die het niet voor elkaar krijgen voor hun kids..
Sounddragon
Dragon of sound.
quote:
Op donderdag 11 januari 2018 23:20 schreef xcachet het volgende:[..]
Daar ben ik het mee eens. Maar als ik hoorde wat klasgenoten ontvingen... Die 300 euro als pa niet zoveel verdiende en ma niet werkte. Maar zelf de 300 elke maand opzuipen? Dek dan de schoolkosten + boeken. Niet elke maand een achterlijk bedrag.
Als je je studietoelage opzuipt kom je vanzelf in de problemen lijkt me..
Sounddragon
Dragon of sound.
quote:
Op donderdag 11 januari 2018 23:21 schreef xcachet het volgende:[..]
Hoezo? Lenen is voor iedereen mogelijk hoor. Alleen de uitwonende beurs afschaffen is dan minder. Kamers zijn duur en soms ook noodzaak...
Mjah, geen idee wat studeren kost, heb het zelf nooit gedaan, ik werk al vanaf mijn 16e (eigenlijk al eerder), maar het lijkt me niet ideaal om een opleiding te gaan doen en daarvoor een dikke schuld op te lopen zonder dat je enige garantie hebt dat je die ellende allemaal terug kunt betalen binnen een decente termijn.
Sounddragon
Dragon of sound.
quote:
Op donderdag 11 januari 2018 23:28 schreef xcachet het volgende:[..]
Nee, want ze betalen 1800 per jaar. Excl. boeken. Was ongeveer 200 euro. Totaal 2000. 300 x 12 = 3600 euro per jaar. Veel meer dan de studie kost. Ze was niet uitwonend. Ik viel er wel over. Ik betaalde toen nog zelf mijn school en kreeg geen stufi. Het was een heel krom systeem. Stufi zou dan (net als kinderbijslag) naar de ouders moeten gaan, omdat het op het salaris van de ouders is gebaseerd. DUO gaat er dus vanuit dat ouders je school betalen. Maar 1600 euro overhouden kun je veel van zuipen hoor

Ach ja, je bent jong om stomme dingen te doen, op je smoel te gaan en daarvan te leren toch?
Ik vind het gewoon beter als iedereen gelijke kansen krijgt om te studeren, zónder dat je daar een dikke schuld voor op moet lopen.. Als je ouders hebt die het écht niet kunnen opbrengen en je bent een briljante student kun je later domweg in de problemen komen als je niet na je studie een fatsoenlijk betalende baan kunt vinden.
Sounddragon
Dragon of sound.
quote:
Op donderdag 11 januari 2018 23:33 schreef xcachet het volgende:[..]
Nou, stel dat je 2500 euro per jaar kwijt bent over een studie van 4 jaar. 10.000 euro. Wat je pas hoeft terug te betalen na 15 jaar of zodra je een salaris hebt wat toereikend is. Bedragen van 70 euro. Het kan, maar geloof haast niet dat je echt zwaar in de problemen komt.
De verhalen van toren hogen schulden komen vaak wel van studenten die er echt te makkelijk over denken of het ruim willen hebben. Met de nadruk op vaak. Er zijn ook situaties waarin studenten genoodzaakt uitwonend te zijn omdat ze ver van school wonen etc.
Ja precies; we hebben het nu over puur studiekosten, niet over huisvesting en levensonderhoud e.d. en dat kost wel wat meer dan 2500 per jaar.
Pff. Ben door gedoe van groepsgenoten van project vandaag totaal niet aan mijn eigen planning toegekomen.
Sounddragon
Dragon of sound.
quote:
Op donderdag 11 januari 2018 23:37 schreef xcachet het volgende:[..]
Klopt. Daarom zei ik ook net dat ik het niet eens ben met het afschaffen van de uitwonende beurs. Dat heeft mij veel kansen gegeven in mijn vorige studie, die ik anders niet had gehad.
[..]
Dat is waar. Heb zat mede studenten die maximaal lenen. Ik zou het niet durven

Ik vind het bij DUO dus danig soepel en goed geregeld wat betreft terug betalen dat dat vaak wel moet lukken. Maar docent muziek zal er misschien moeite mee hebben..

Geen idee hoe die beurzenshizzle in elkaar steekt.. ik weet wel dat het een feit is dat maar een heel klein percentage van de mensen later een beroep uit gaat oefenen wat aansluit op wat ze ooit gestudeerd hebben, en in die context zou ik mezelf nog eens goed achter de oren krabben voor ik een dikke schuld zou oplopen voor een papiertje.