abonnement Unibet Coolblue
pi_177235726
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 21:28 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
Is het heel raar dat ik zoiets heb van; dit is toch gewoon iets wat je kan verwachten als je op zulke debiele sugardaddy sites zit? :')
Ja. Lekkere open deur weer dit.
pi_177236795
'Oh kijk een website waar ik als aantrekkelijke, jonge dame in contact wordt gebracht met lelijke, oude maar wel rijke mannen,die hun geld aan mij willen uitgeven, terwijl ik niets heb om terug te geven behalve mijn aanwezigheid en mijn lichaam. Dat kan niet fout gaan'

Rambam: 'Laten we hier een aflevering over maken, want die mannen blijken opeens seks te willen. Dat had niemand zien aankomen.'
pi_177240499
Lekkere dosis victim blaming hier op FOK. Natuurlijk is het voor ons buitenstaanders niet onverwacht dat hier misstanden zijn, maar die vrouwen worden misleid en verkracht. Niet elke aflevering kan even spectaculair zijn en verrassend zijn, en het kan nooit kwaad om zo'n schandalige industrie iets hoger op de politieke agenda te krijgen.
pi_177242350
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 18:39 schreef wcborstel het volgende:
'Oh kijk een website waar ik als aantrekkelijke, jonge dame in contact wordt gebracht met lelijke, oude maar wel rijke mannen,die hun geld aan mij willen uitgeven, terwijl ik niets heb om terug te geven behalve mijn aanwezigheid en mijn lichaam. Dat kan niet fout gaan'

Rambam: 'Laten we hier een aflevering over maken, want die mannen blijken opeens seks te willen. Dat had niemand zien aankomen.'
Ja geef die meisjes de schuld.
Als een man een drankje koopt voor een dame in een kroeg, moet zij dan ook maar meteen met hem naar bed?
5 Ferrari's op videoband!
pi_177242635
Je moet wel zwakbegaafd zijn, denk ik, als je je inschrijft op een sugardaddy website met het idee dat een ouwe rijke kerel jou even gaat onderhouden en je 'mentor' in het leven is............... en daar helemaal niks voor terug wil. En dat zijn volwassen vrouwen. Zelfs op mijn 14e had ik ingezien dat zo'n man ongetwijfeld iets 'terug' wil.

Dat er vervolgens aanranding aan te pas komt is weer iets anders en das schandalig. Maar kom op zeg, dit is toch gewoon 1+1=2. :')
pi_177242785
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 22:10 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Ja geef die meisjes de schuld.
Als een man een drankje koopt voor een dame in een kroeg, moet zij dan ook maar meteen met hem naar bed?
Het enige waar die meisjes schuldig aan zijn is een enorme hoeveelheid naiviteit. Maar aan aangerand en verkracht worden zijn ze natuurlijk absoluut niet schuldig of ook maar in enige vorm verantwoordelijk voor. Dit is iets wat ik ook nooit maar dan ook nooit zal beweren.

Dus het voorbeeld wat jij hier schetst gaat totaal niet op voor mijn opmerking.
pi_177242959
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 22:30 schreef wcborstel het volgende:

[..]

Het enige waar die meisjes schuldig aan zijn is een enorme hoeveelheid naiviteit. Maar aan aangerand en verkracht worden zijn ze natuurlijk absoluut niet schuldig of ook maar in enige vorm verantwoordelijk voor. Dit is iets wat ik ook nooit maar dan ook nooit zal beweren.

Dus het voorbeeld wat jij hier schetst gaat totaal niet op voor mijn opmerking.
Zo komt het een beetje over toch.

Je zegt toch dat 'niemand had zien aankomen dat die mannen seks seks willen'.
Dus die meisjes hadden dat moeten zien aankomen.
De meisje moeten snappen dat de mannen seks willen.
Als je naar een restaurant gaat kan je ook alleen koffie drinken, maar ook een uitgebreide maaltijd nuttigen.

Jij zegt dat als je naar een restaurant gaat, dat ik moet snappen dat je een hele maaltijd gaat nuttigen.
Nou toevallig wilde ik alleen een kop koffie drinken.

[ Bericht 8% gewijzigd door Ferrari_Tape op 16-02-2018 22:43:24 ]
5 Ferrari's op videoband!
pi_177243704
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 22:36 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Zo komt het een beetje over toch.

Je zegt toch dat 'niemand had zien aankomen dat die mannen seks seks willen'.
Dus die meisjes hadden dat moeten zien aankomen.
De meisje moeten snappen dat de mannen seks willen.
Als je naar een restaurant gaat kan je ook alleen koffie drinken, maar ook een uitgebreide maaltijd nuttigen.

Jij zegt dat als je naar een restaurant gaat, dat ik moet snappen dat je een hele maaltijd gaat nuttigen.
Nou toevallig wilde ik alleen een kop koffie drinken.
Nee je gaat een belangrijke stap te ver.

Ja, die meisjes hadden moeten zien aankomen dat die mannen uiteindelijk (alleen maar) seks willen.

Maar nee, dat betekent niet dat dat ook per definitie moest plaatsvinden op elke date. En al helemaal niet dat het afgedwongen mag worden.

Jij interpreteerd mijn woorden nu zo, alsof ik door te zeggen dat die meisjes naief zijn in de bedoelingen van die mannen, ik ook goedkeur dat die meisjes daar maar toe worden gedwongen, als ze die intentie niet door hebben.
pi_177548071
Geinige aflevering. Weet iemand om welke bedrijven het ging en dat ene YT filmpje te vinden met Lux Aeterna als achtergrondmuziek? _O-
  vrijdag 2 maart 2018 @ 18:36:30 #160
174940 W00fer
Maar echt
pi_177555449
Weet je wat het stomme is, de goede doelen hebben een CBF keurmerk maar de bedrijfjes aan wie ze het uitbesteden zijn hartstikke schimmig. Het Armoedefonds in deze aflevering heeft het aangevraagd (maar nog niet gekregen) maar wel een ANBI codering. Die keuringsinstanties snappen toch zelf ook wel dat zo'n goed doel die meuk uitbesteed?
Friettent dikke Willie, met Willie
  zaterdag 3 maart 2018 @ 19:49:32 #161
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_177583307
Lol, een soort van piramide zegt die sjap. Het is de textbook definition. Hoe kunnen gewone geletterde mensen hierin trappen?
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  zaterdag 3 maart 2018 @ 19:52:46 #162
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_177583399
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 12:49 schreef Chai het volgende:
Geinige aflevering. Weet iemand om welke bedrijven het ging en dat ene YT filmpje te vinden met Lux Aeterna als achtergrondmuziek? _O-
Dat filmpje waarin die gast op random plekken "Ai am samwan hoe wurks hard" zei? Wil ik ook wel weten :D
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  zondag 4 maart 2018 @ 02:25:36 #163
174940 W00fer
Maar echt
pi_177592808
quote:
11s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 19:49 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Lol, een soort van piramide zegt die sjap. Het is de textbook definition. Hoe kunnen gewone geletterde mensen hierin trappen?
Mja er zijn zoveel recommendation based awards. Als je bij een willekeurige fitnesstoko iemand aanbrengt krijg je ook voordeeltjes. Dat zou dan ook een piramidespel moeten zijn?
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_177593904
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 19:52 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Dat filmpje waarin die gast op random plekken "Ai am samwan hoe wurks hard" zei? Wil ik ook wel weten :D
Ja die
pi_184181799
Rambammers stelen identiteit collega

Dit seizoen zien we één bekend gezicht en drie nieuwe Rambammers! Filemon Wesselink, Sahil Amar Aïssa en Sophie Frankenmolen vormen samen met Yora Rienstra het nieuwe Rambam-team. Ook dit seizoen pakken ze zaken aan die niet kloppen.

In de eerste aflevering duiken ze in de wereld van de identiteitsfraude en bewijzen de Rambammers dat het 'stelen' van iemands identiteit veel makkelijker is dan je zou denken. Maar wat kun je dan met een kopie van iemands paspoort of rijbewijs? Wat dacht je van: het openen van bankrekening, het bestellen van de duurste producten en het huren een huis? En dat allemaal achter de rug en op naam van hun collega.

Ook spreekt Rambam slachtoffers die in de problemen zijn gekomen omdat er vanuit hun naam strafbare feiten werden gepleegd. Tweede Kamerlid van de PvdA, Henk Nijboer, reageert ook op de uitzending. Hij vindt dat er betere controle moet komen op online banken en noemt het heel ernstig dat Rambam makkelijk een bankrekening kon openen.

Rambam zie je vanaf donderdag 10 januari om 20:55 uur op NPO 3!

https://programma.bnnvara.nl/rambam

[ Bericht 63% gewijzigd door Nober op 03-01-2019 21:05:29 ]
  donderdag 3 januari 2019 @ 20:16:10 #166
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_184187652
Jammer van die bnn gasten. Vond het juist leuk met die relatief onbekende mensen die het juist goed deden.
:')
  Eindredactie Games donderdag 3 januari 2019 @ 21:55:59 #167
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_184190160
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 20:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Jammer van die bnn gasten. Vond het juist leuk met die relatief onbekende mensen die het juist goed deden.
die waren ondertussen ook bekend :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_184190605
Filemon kan ik altijd wel waarderen, toffe gast
pi_184326630
Begonnen
pi_184326877
Het komt allemaal zo nep over...
pi_184326948
_O-
pi_184326988
Oh dit kut programma stond nog in mijn MYCROFTED.

*ontvolgt
pi_184326996
Irritante mensen. Helemaal blij dat ze op tv zijn. Facking irritant. En dan weer zo'n allochtoon erbij want we zijn zo multicultureel. :r
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_184327002
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 21:20 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Het komt allemaal zo nep over...
Als Jorra meewerkt dan kun je dit onderwerp niet doen?
pi_184327044
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 21:28 schreef Nober het volgende:

[..]

Als Jorra meewerkt dan kun je dit onderwerp niet doen?
Ik zeg ook dat het allemaal zo nep overkomt, niet alleen de acteurs.
pi_184327060
Matig geacteerd
pi_184327101
Rijbewijs 7 jaar geldig, ook lekker opvallend.
sig verwijderd door FA
pi_184327725
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 21:28 schreef spierbal het volgende:
Irritante mensen. Helemaal blij dat ze op tv zijn. Facking irritant. En dan weer zo'n allochtoon erbij want we zijn zo multicultureel. :r
"De neger omdat het moet"
  donderdag 10 januari 2019 @ 22:17:15 #179
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_184328102
Waar gaat deze aflevering over? Vergeten dat het op tv kwam.
  vrijdag 11 januari 2019 @ 08:06:56 #180
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_184332475
Wat bedoelen jullie nou met 'nep overkomen'??
:')
pi_184333039
Die zes afleveringen van Basta overigens in België waar dit van afgeleid is waren wel goud.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_184336427
Deze aflevering bewijst des te meer dat zo'n ID helemaal niet werkt. Mensen die kwaadwillend zijn kunnen dit blijkbaar kinderlijk gemakkelijk misleiden. Mensen die goedwillend zijn, zijn dus blijkbaar de dupe van ID fraude. Bovendien hoef je goedwillende mensen niet een ID te vragen, Als oom agent vraagt waar deze persoon woont zal een goedwillend persoon altijd de juiste adres meegeven.
pi_184337780
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 12:37 schreef MakkieR het volgende:
Deze aflevering bewijst des te meer dat zo'n ID helemaal niet werkt. Mensen die kwaadwillend zijn kunnen dit blijkbaar kinderlijk gemakkelijk misleiden. Mensen die goedwillend zijn, zijn dus blijkbaar de dupe van ID fraude. Bovendien hoef je goedwillende mensen niet een ID te vragen, Als oom agent vraagt waar deze persoon woont zal een goedwillend persoon altijd de juiste adres meegeven.
Deze aflevering bewijst ook dat je zélf ook goed op je identiteitsbewijzen moet letten.
Dus niet op straat bij een enquete legitimeren. Is helemaal nergens voor nodig.
En ook je rijbewijs niet onbeheerd in je tas laten zitten waar iemand anders bij kan.

Mensen moeten zelf leren goed op hun spullen te letten.

Ze spraken in het programma ook met die PvdA'er (duh... want VARA.. ze zullen nooit een VVD'er interviewen) en die vindt natuurlijk dat de overheid weer vanalles moet doen om misbruik te voorkomen. Er wordt compleet voorbij gegaan aan de eigen verantwoordelijkheid.
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
pi_184355460
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 13:45 schreef Walter81 het volgende:

[..]

Deze aflevering bewijst ook dat je zélf ook goed op je identiteitsbewijzen moet letten.
Dus niet op straat bij een enquete legitimeren. Is helemaal nergens voor nodig.
En ook je rijbewijs niet onbeheerd in je tas laten zitten waar iemand anders bij kan.

Mensen moeten zelf leren goed op hun spullen te letten.

Ze spraken in het programma ook met die PvdA'er (duh... want VARA.. ze zullen nooit een VVD'er interviewen) en die vindt natuurlijk dat de overheid weer vanalles moet doen om misbruik te voorkomen. Er wordt compleet voorbij gegaan aan de eigen verantwoordelijkheid.
Dit is precies de gedachte dat ons is in geprint door de overheid waar een ID plicht eigenlijk helemaal niet nodig is. Een ID plicht maakt ons land niet veiliger en het zal daarmee nooit veiliger worden. Een ID plicht zorgt eerder voor angst. Zonder plicht heb je de ID in je kluis liggen, en gebruik je deze alleen daar waar het nodig is. ( je neemt je paspoort mee als het nodig is om een hypotheek af te sluiten ) Dus de kans dat je ID gestolen wordt is zonder een ID plicht vele malen kleiner.

Kwaadwillenden zijn al zoals ik dat eerder heb vermeld slim genoeg de hele plicht te omzeilen, dus waarom hebben we in vredesnaam een ID plicht, als het meer kwaad doet dan goed. Ik ben dan ook veel meer een voorstander van een samenleving waarbij je anoniem over straat kunt lopen zonder dat big brother over je schouder mee kijkt.
  Eindredactie Games zaterdag 12 januari 2019 @ 11:32:47 #185
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_184356597
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 13:45 schreef Walter81 het volgende:

[..]

Deze aflevering bewijst ook dat je zélf ook goed op je identiteitsbewijzen moet letten.
Dus niet op straat bij een enquete legitimeren. Is helemaal nergens voor nodig.
En ook je rijbewijs niet onbeheerd in je tas laten zitten waar iemand anders bij kan.

Mensen moeten zelf leren goed op hun spullen te letten.

Ze spraken in het programma ook met die PvdA'er (duh... want VARA.. ze zullen nooit een VVD'er interviewen) en die vindt natuurlijk dat de overheid weer vanalles moet doen om misbruik te voorkomen. Er wordt compleet voorbij gegaan aan de eigen verantwoordelijkheid.
Leuk als je bij een hotel of bank je identiteit verliest. Wat gaat de VVD daar aan doen?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_184461990
We beginnen weer, over influencers.
sig verwijderd door FA
pi_184462140
Verschrikkelijk irritant wijf die blonde.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_184462334
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 20:59 schreef Ambrosius het volgende:
We beginnen weer, over influencers.
Speak English, I think is better.

quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 21:04 schreef spierbal het volgende:
Verschrikkelijk irritant wijf die blonde.
Yora is volgens mij lesbi dus dan hou die blonde toch maar te vriend.
pi_184462430
Snapking echt een kneus
AFCA!
pi_184462458
Goede val weer vogeltjesdans!
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
pi_184462627
Ik vind die sophie juist wel leuk
pi_184467609
Wat is dit programma achteruit gegaan vergeleken met vorig jaar. Ik heb deze aflevering niet eens uitgekeken.
Sowieso een hele crew vervangen is niet handig, geef het dan gelijk ook een nieuwe naam.
  Moderator vrijdag 18 januari 2019 @ 10:20:51 #193
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_184469482
Het is altijd al flauw geweest en elke 2 seizoenen is de hele crew zowat anders.
Sophie Frankenmolen is echter een enorm goede toevoeging :9
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_184469538
Maar ze kan niet aan Linda Hakeboom tippen.
  Moderator vrijdag 18 januari 2019 @ 11:00:47 #195
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_184470201
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 10:24 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Maar ze kan niet aan Linda Hakeboom tippen.
Dat kunnen er maar weinig ;) Die zat er al na seizoen 2 ofzo niet meer in trouwens.
Blijft een enorm slap aftreksel van het geniale Basta.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  donderdag 24 januari 2019 @ 21:59:19 #196
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_184601880
Schokkend, die hoogleraren :X :N
!!! Go 49-ers !!!
pi_184604155
quote:
2s.gif Op donderdag 24 januari 2019 21:59 schreef RobertoCarlos het volgende:
Schokkend, die hoogleraren :X :N
Maar waarom niet gewoon met naam en toenaam noemen. Dit was lafjes. Namen en rugnummers willen wij. Nu kunnen wij rustig door blijven gaan.
  donderdag 24 januari 2019 @ 23:33:04 #198
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_184604302
Hier de wat flauwe reactie van het Kenniscentrum Suiker..... https://www.kenniscentrum(...)tslagen-te-koop-zijn
!!! Go 49-ers !!!
  donderdag 24 januari 2019 @ 23:33:58 #199
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_184604328
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 23:27 schreef maan_man het volgende:

[..]

Maar waarom niet gewoon met naam en toenaam noemen. Dit was lafjes. Namen en rugnummers willen wij. Nu kunnen wij rustig door blijven gaan.
Idd, maar gelukkig kunnen we zelf een heksenjacht openen :D
!!! Go 49-ers !!!
pi_184604577
quote:
2s.gif Op donderdag 24 januari 2019 23:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
Hier de wat flauwe reactie van het Kenniscentrum Suiker..... https://www.kenniscentrum(...)tslagen-te-koop-zijn
Wat vind je flauw?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')