twitter:ColbyCovMMA twitterde op zaterdag 20-01-2018 om 20:12:09That’s all it takes? Bitch, bitch, bitch, bitch, bitch, bitch, Tyrone’s a bitch! @TWooodley I got a wedgie with your name on it bitch! Get off @TMZ_Sports and sign the contract BITCH! #NerdBash2018 #TMZSports #UFC #MakeWelterweightGreatAgain #WoodleysABitch reageer retweet
ik zie DC ook wel zo neer gaanquote:Op zondag 21 januari 2018 03:16 schreef 3rr0r het volgende:
Uppercut met z'n gewicht flink erin ook hehe
quote:Op zondag 21 januari 2018 03:18 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]twitter:ColbyCovMMA twitterde op zaterdag 20-01-2018 om 20:12:09That’s all it takes? Bitch, bitch, bitch, bitch, bitch, bitch, Tyrone’s a bitch! @TWooodley I got a wedgie with your name on it bitch! Get off @TMZ_Sports and sign the contract BITCH! #NerdBash2018 #TMZSports #UFC #MakeWelterweightGreatAgain #WoodleysABitch reageer retweet
Pico is net klaar maar ik snap niks van de volgorde, als 't goed is komt Chandler na Pico.quote:Op zondag 21 januari 2018 03:52 schreef 3rr0r het volgende:
Ik had hem op ufc staan dus weet het niet
UFC en Bellator wachten op elkaar lijkt het.quote:Op zondag 21 januari 2018 03:59 schreef THEFXR het volgende:
lol, die streamer laat Japanse clips zien
ja, kut man, precies synchroonquote:Op zondag 21 januari 2018 04:13 schreef Nober het volgende:
[..]
UFC en Bellator wachten op elkaar lijkt het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 januari 2018 04:21 schreef THEFXR het volgende:
Wie zijn dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |