Focus je op andere dingen en zie fifa als hobby. Niet goed dat je heel je leven eraan wijdt. Als je het minder dwangmatig speelt dan word je wellicht ook beter en krijg je er plezier in.quote:Op vrijdag 12 januari 2018 00:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Oke, ik ben het nu gewoon echt zat. Elke 1e wedstrijd kom ik vrij makkelijk door. 2e wedstrijd zit alles constant tegen. Onderscheppingen lukken niet meer. Elke rebound komt terecht bij de tegenstander. Opstelling, spelers, wat ik ook wijzig niks verandert. Ik geef het nog 1 week. Als ik volgende week nog altijd geen WL heb gehaald dan is het gewoon echt klaar.
Godverdomme maanden ingestoken en ik krijg er niks van terug. Alles gestopt. Niet ingeschreven op een school. Ontslag genomen. Maar nog word ik niet beter. Is geen ene tyfus meer aan zo. Ben het gewoon zat. Volgende week laatste kans.
Ik heb het geprobeert, maar de drang om te spelen is gewoon zo grootquote:Op vrijdag 12 januari 2018 00:25 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Focus je op andere dingen en zie fifa als hobby. Niet goed dat je heel je leven eraan wijdt. Als je het minder dwangmatig speelt dan word je wellicht ook beter en krijg je er plezier in.
Ontslag om FIFA?quote:Op vrijdag 12 januari 2018 00:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Oke, ik ben het nu gewoon echt zat. Elke 1e wedstrijd kom ik vrij makkelijk door. 2e wedstrijd zit alles constant tegen. Onderscheppingen lukken niet meer. Elke rebound komt terecht bij de tegenstander. Opstelling, spelers, wat ik ook wijzig niks verandert. Ik geef het nog 1 week. Als ik volgende week nog altijd geen WL heb gehaald dan is het gewoon echt klaar.
Godverdomme maanden ingestoken en ik krijg er niks van terug. Alles gestopt. Niet ingeschreven op een school. Ontslag genomen. Maar nog word ik niet beter. Is geen ene tyfus meer aan zo. Ben het gewoon zat. Volgende week laatste kans.
Haal Origi. Samen met Gnabry is at genieten hoor.quote:Op donderdag 11 januari 2018 23:09 schreef Lastpost het volgende:
Leuk, mijn backup team presteert natuurlijk weer veel beter dan het eerste team hehe. Net toch nog maar even gekwalificeerd voor WL. (5-1, 5-0, 6-2, 4-1)
En ik heb nog nooit zoveel moeite gehad met een spitsenduo als Gnabry en Aspas. Onmogelijke spelers af en toe, lijken sommige potjes echt niets goed te doen, lopen voor geen meter en lijken 50 dribbling te hebben.
Maar dan kijk je de statistieken er op terug:
Gnabry - 12W - 10G - 4A
Aspas - 12W - 11G - 7A
Kan dus erger.
Dan moet ik afscheid nemen van SIF Wass, veruit de beste middenvelder die ik tot op heden heb gehad.quote:Op vrijdag 12 januari 2018 00:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Haal Origi. Samen met Gnabry is at genieten hoor.
Ik heb daar Raffael, Futmas Junuzovic, Goretzka en scream Bender achter staan. Niets mis mee. Al ziet Wass er - op zijn onooglijke kapsel na - wel goed uit.quote:Op vrijdag 12 januari 2018 00:43 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dan moet ik afscheid nemen van SIF Wass, veruit de beste middenvelder die ik tot op heden heb gehad.
Dat is toch tering makkelijkquote:Op vrijdag 12 januari 2018 00:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja. Omdat ik de WL gewoon moet bereiken. Voor dat ik dat bereik kan ik niet verder
Naja voor mij niet blijkbaarquote:
quote:Op vrijdag 12 januari 2018 01:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Naja voor mij niet blijkbaar
redelijk goed team maar alles zit tegen lijkt t
weet niet of het delay is of een soortvan mentaal ofzo
Wat is je team dan en wat zijn je CT en verdere instructies?quote:Op vrijdag 12 januari 2018 01:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Naja voor mij niet blijkbaar
redelijk goed team maar alles zit tegen lijkt t
weet niet of het delay is of een soortvan mentaal ofzo
http://www.futhead.com/18/squads/2497791/ alleen heb ik deleufo voor carascoquote:Op vrijdag 12 januari 2018 01:08 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Wat is je team dan en wat zijn je CT en verdere instructies?
Ontslag door fifa? Is dat serieus?quote:Op vrijdag 12 januari 2018 00:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik had een full-time baan en nee geen pizzabezorger
Thanks. Zal het iig met die opstelling effe aankijken. En ja ik wil wel echt graag kwalificeren maar deze week word m al niet meer..quote:Op vrijdag 12 januari 2018 01:43 schreef Lastpost het volgende:
433(4) is gewoon te kwetsbaar tegen bepaalde formaties in mijn beleving.
Ik speel altijd 41212-2, 4312 of 4321. Kleine ruimtes, korte passes en geregeld de mogelijkheid tot het geven van een steekpass waarbij je zo op de doelman afgaat.
Als ik dat team zo zie (en het budget) zou ik voor de driehoek Ben Yedder, Bale (beiden spits) en Griezmann (CAM) gaan voorin. Modric, Wass en Saul (CDM) op het middenveld. Vrsaljko op rechtsback en Umtiti met Varane in het centrum. Vind Ter Stegen zelf overigens ook beter dan Oblak.
Althans, dat is puur als je in die league wilt blijven hangen want voor hetzelfde budget heb je betere teams vind ik.
En pace (!) is gewoon belangrijk, pleur gewoon overal hunter, catalyst of shadow-kaartjes op. Of desnoods die 1-wedstrijd statsboost kaartjes als je echt een keer wilt kwalificeren.
Anders te weinig tijd om te oefenen. Met uurtje per dag kom ik er niet dus dan jaquote:Op vrijdag 12 januari 2018 01:43 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ontslag door fifa? Is dat serieus?
Dan gaat er iets niet helemaal goed..
dan doe je iets niet goedquote:Op vrijdag 12 januari 2018 02:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Jezus 18 schoten op doel, die keeper hield echt bijna alles, speel ik nogals 2-2 tegenover 2 schoten op doel..![]()
![]()
Nee ik doe nooit wat goed in dit verrekte spel. Nu ook weer 0-0 met 12 schoten op doel. Ligt het aan mij of is die schmeihel ofzo van leicester echt ZWAAR op?quote:
Misschien moet je een paar gameplay videos kijken van gasten als Nephentez. Geen top 100 lui, zoals zij spelen kan je toch nooit emuleren, maar gasten die 28-32 wins per WL halen. Kijk naar wat zij doen, hoe ze verdedigen etc. Heeft mij in ieder geval geholpen vorig jaar om beter te worden.quote:Op vrijdag 12 januari 2018 03:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nee ik doe nooit wat goed in dit verrekte spel. Nu ook weer 0-0 met 12 schoten op doel. Ligt het aan mij of is die schmeihel ofzo van leicester echt ZWAAR op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |