Jeukt het je iets heeft het land hier niet zijn eigen problemen?quote:Op donderdag 11 januari 2018 11:41 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Huilbakkes alsof alles in ex-Joegoslavië opgelost is (NOT).
In dat geval: Dijkhofquote:Op donderdag 11 januari 2018 11:51 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ugh klopt, moet met één 'f'. Excuses.
Als het een tegenvaller voor je blijkt geloof je hem dan?quote:Op donderdag 11 januari 2018 11:51 schreef Drugshond het volgende:
Zullen we eerst de verkiezingen in Italië afwachten.
Ja prima. Centrum-rechts, dus pro-EU, zal winnen.quote:Op donderdag 11 januari 2018 11:51 schreef Drugshond het volgende:
Zullen we eerst de verkiezingen in Italië afwachten.
Voorspel nou niet te veel Remlos, daar kwam je eerder mee op de koffie toch?quote:Op donderdag 11 januari 2018 11:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja prima. Centrum-rechts, dus pro-EU, zal winnen.
Nee, dat was Monolithquote:Op donderdag 11 januari 2018 11:53 schreef john2406 het volgende:
[..]
Voorspel nou niet te veel Remlos, daar kwam je eerder mee op de koffie toch?
Hazelhof, Bomhof, Keukenhofquote:Op donderdag 11 januari 2018 11:51 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik zag ergens vandaag dat we een sleutelpositie voor Berlusconi kunnen verwachten. Dat lijkt me niet echt ideaal.quote:Op donderdag 11 januari 2018 11:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja prima. Centrum-rechts, dus pro-EU, zal winnen.
Op je toet.quote:Op donderdag 11 januari 2018 11:54 schreef Euribob het volgende:
[..]
Hazelhof, Bomhof, Keukenhof
Waar moet de F?
Nee, die vent is werkelijk dement aan het worden. Maar nog steeds mateloos populair.quote:Op donderdag 11 januari 2018 11:55 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik zag ergens vandaag dat we een sleutelpositie voor Berlusconi kunnen verwachten. Dat lijkt me niet echt ideaal.
Nee, met dubbel f: https://www.vvd.nl/profielen/klaas-dijkhoff/quote:Op donderdag 11 januari 2018 11:51 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Die hadden vroeger wel leuke plaatjesquote:Op donderdag 11 januari 2018 11:50 schreef Tchock het volgende:
Mijn favoriete Nederlandse band gaat na een hiatus van bijna tien jaar weer muziek maken.
Oh...quote:Op donderdag 11 januari 2018 11:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, met dubbel f: https://www.vvd.nl/profielen/klaas-dijkhoff/
Drugshond en drugs en alcohol is al heel lang geleden fout gegaan.quote:Op donderdag 11 januari 2018 11:56 schreef Drugshond het volgende:
ROFLMAO, Remlof en verkiezingen. Dat kan nooit lang (erg) goed gaan.
Leukquote:Op donderdag 11 januari 2018 11:56 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die hadden vroeger wel leuke plaatjes.
Hebben ook wel eens opgetreden in mijn stamkroeg, die daar eigenlijk veel te klein voor was
Hoeist, egoflip/flop-per.quote:Op donderdag 11 januari 2018 11:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Drugshond en drugs en alcohol is al heel lang geleden fout gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |