Dat is bijzonder! Ik keek vorige week nog. Gelukkig niks besteld dan...quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:13 schreef Serinde het volgende:
[..]
Haar site is er inmiddels niet meer ... Weet iemand of ze inderdaad gestopt is?
Ik melt niet zo veel / vaak maar bestelde altijd bij PureSoap. Af en toe neem ik ScentChips mee als ik bloemen haal maar die vind ik minder fijn.
Wat is een goed alternatief ?
Ik heb er 2 weken geleden nog een bestelling gedaan en ontvangen, er stond toen niet op de website dat ze zou sluiten. Vreemd.quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:13 schreef Serinde het volgende:
[..]
Haar site is er inmiddels niet meer ... Weet iemand of ze inderdaad gestopt is?
Ik melt niet zo veel / vaak maar bestelde altijd bij PureSoap. Af en toe neem ik ScentChips mee als ik bloemen haal maar die vind ik minder fijn.
Wat is een goed alternatief ?
Hier ook. Wat vreemdquote:Op zondag 25 oktober 2020 11:16 schreef Mazou het volgende:
[..]
Ik heb er 2 weken geleden nog een bestelling gedaan en ontvangen, er stond toen niet op de website dat ze zou sluiten. Vreemd.
Haha, iedereen in de stress op zoekquote:Op zondag 25 oktober 2020 11:48 schreef quirina het volgende:
Bekijk 50 Wax Melts + 5 Gratis op: https://www.bol.com/nl/p/(...)lshare_pdp_iphoneapp
Pure soap zit ook op bol.com
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
En al antwoord terug: sluiting is tijdelijk.Oh heftigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nier gezocht!
https://www.facebook.com/share/p/1ALqaWDfeh/
quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
En al antwoord terug: sluiting is tijdelijk.Oh wat naarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan haal ik met de bloemen nog wel wat scent chips voor nu en wacht ik even af of ze eind november terug is. Dankjewel voor het navragen.
Om kort te zijn: nee.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |