Geen persoonlijke ervaring, maar bekenden die het hebben zijn enthousiast.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Iemand toevallig ervaring met lampe Berger?
Dat lijkt mij ook wel makkelijk.
Haha ja dat heb je wel. Maar dat is met die grote kaarsen van mij niet anders. Je hoeft zo’n flesje natuurlijk niet helemaal bij te doen. Heb gelezen dat er wel een manier is om van geuren te wisselen. Nu nog kijken of ik ergens anders dan de Bijenkorf geuren kan snuffelen. Anders moet ik weer naar Eindhovenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Geen persoonlijke ervaring, maar bekenden die het hebben zijn enthousiast.
Ik vind het vooral jammer dat bij zulke dingen, net als geurkaarsen, je zo lang vastzit aan een geur.
Doe mij maar een doos met 60 verschillende meltjes
60 melts nemen minder plek in dan 60 kaarsenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Haha ja dat heb je wel. Maar dat is met die grote kaarsen van mij niet anders. Je hoeft zo’n flesje natuurlijk niet helemaal bij te doen. Heb gelezen dat er wel een manier is om van geuren te wisselen. Nu nog kijken of ik ergens anders dan de Bijenkorf geuren kan snuffelen. Anders moet ik weer naar Eindhoven
En bedankt hequote:Op zondag 30 januari 2022 15:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Gisteren van woodwick weer eens fruits of summer aan. Die blijft toch wel zo lekker
Ja, en ik ben helemaal om. Maar je moet wel van intense geurbeleving houden.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Iemand toevallig ervaring met lampe Berger?
Dat lijkt mij ook wel makkelijk.
Ja ik was daar even over aan het lezen. Je kan de geur een beetje temperen door en wat van dat neutral spul doorheen te mengen. En ik vind een geur voor een langere periode niet erg. Is met een geurkaarten toch ook.quote:Op zondag 30 januari 2022 15:50 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja, en ik ben helemaal om. Maar je moet wel van intense geurbeleving houden.
Als je graag elke dag een andere geur hebt is het niks, maar ik heb daar geen last van. Ik heb 2 lampen met dus 2 geuren en dat is voor mij genoeg.
Haha ja maar woodwick is van de kaarsen dan ook wel een van de beste imho.quote:Op zondag 30 januari 2022 15:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En bedankt he![]()
Verzeild geraakt in de Woodwick wereld en ze blijken kleine kaarsjes te hebben en sale en dus komt er nu een bestelling deze kant uit. Slappeling ben ik
Met een heerlijk geurend huis, dat wel
Ik zou er hooguit een lamp kopen met een geur die andere geuren neutraliseert (muf, urine etc.) daar schijnen ze goed in te zijn. En die dan tussendoor doen, of wellicht is hij zo neutraal dat ik er een melt mee kan combineren.quote:Op zondag 30 januari 2022 15:50 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja, en ik ben helemaal om. Maar je moet wel van intense geurbeleving houden.
Als je graag elke dag een andere geur hebt is het niks, maar ik heb daar geen last van. Ik heb 2 lampen met dus 2 geuren en dat is voor mij genoeg.
Je hebt een neutraliser geurquote:Op zondag 30 januari 2022 16:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik zou er hooguit een lamp kopen met een geur die andere geuren neutraliseert (muf, urine etc.) daar schijnen ze goed in te zijn. En die dan tussendoor doen, of wellicht is hij zo neutraal dat ik er een melt mee kan combineren.
Twee geuren is voor mij echt te weinig
https://www.geurvoorjehuis.nl/quote:Op zondag 30 januari 2022 16:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Je hebt een neutraliser geur![]()
Waar was die woodwick sale eigenlijk
Dank uquote:Op zondag 30 januari 2022 16:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
https://www.geurvoorjehuis.nl/
Beetje zoeken door de items heen.
Enjoy!quote:
Ik heb ergens gelezen dat die snel op gaan. Maar dat durf ik niet uit eigen ervaring te zeggen want ik koop altijd de staande potjes medium of largequote:Op zondag 30 januari 2022 16:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Enjoy!
Die ellips kaarsen zijn gaaf! Heb jij die ook en is de houten lont haardvuur like?
Als ik een fantastische geur ontdek dan wil ik er daar wellicht wel eentje van kopen. Is ook een leuk verjaardagskado natuurlijk
En doet die houten lont daar ook iets speciaals? Want dat lijkt een selling point te zijn, naast de geur.quote:Op zondag 30 januari 2022 17:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik heb ergens gelezen dat die snel op gaan. Maar dat durf ik niet uit eigen ervaring te zeggen want ik koop altijd de staande potjes medium of large
Ja die knetterenquote:Op zondag 30 januari 2022 18:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En doet die houten lont daar ook iets speciaals? Want dat lijkt een selling point te zijn, naast de geur.
Maar goede geur vind ik in wax melts al, en dan een stukje goedkoper.
Ervaringen van anderen met woodwick (en dan vooral de ellips kaarsen) zijn natuurlijk welkom
Ik denk dat ik dat wel leuk vindquote:Op zondag 30 januari 2022 18:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja die knetterenBest luid ook nog wel vind ik. Dus daar moet je wel van houden.
Ik heb geen ervaring met de melts van woodwick. Heb eigenlijk altijd de kaarsen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
De woodwickjes knetteren inderdaad![]()
De kleinste cupjes zijn wel handig. Groot genoeg om in delen te branden en tussendoor deksel erop voor handig opbergen. Maar qua geur vind ik ze niet bijzonder. Vergelijkbaar met andere melts. Die dan toch weer een stukje goedkoper zijn per stuk (ook als ik er de waxinelichtjes bij reken).
Dit zijn ook kaarsjes. Kleinste versie, iets groter dan zo’n maxi waxinelichtje.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met de melts van woodwick. Heb eigenlijk altijd de kaarsen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |