abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203343807
Yankee is een beetje hit and miss. Zo jammer dat Puresoap nu een beetje stil lijkt te staan qua assortiment.

Binnenkort zijn mijn melts weer op, maar eens rondkijken voor alternatieven.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_203349475
Pure soap is niet meer wat het was. En yankee candle is duurder geworden en de kwaliteit veel minder.
H&M en TKmaxx hebben me aangenaam verrast qua geuren.
pi_203377599
Bestelling binnen van https://www.cn-waxmelts.nl/
Kleine cupjes, maar ze ruiken wel sterk bij open maken. Binnenkort eens branden en kijken of ik er twee waxinelichtjes mee kan doen. Want dat zou ze goedkoper maken dan Puresoap. Zo niet, dan zijn ze een stukje duurder.

Had iemand hier ervaring met de shop van waxxies?
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_203403531
Eerste review van cn: melts ruiken prima op de brander, ik ga de huidige nog een keertje proberen maar vermoed dat er geen tweede goede ronde in zit.

Waxxies is binnen en de eerste staat nu aan. Ruikt ook prima. Zelfde grootte als cn dus die gaat ook voor de ‘tweede keer’ test.
De order is een beetje verwarrend. 1 melt is niet verzonden, maar in ruil (?) daarvoor heb ik er drie extra. Dus ik vind het wel best. Nu weer drie dozen vol (zo’n 60 melts :D ) voorlopig ben ik wel klaar met bestellen :+
pi_203412054
Iemand toevallig ervaring met lampe Berger?

Dat lijkt mij ook wel makkelijk.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_203412134
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 23:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

Geen persoonlijke ervaring, maar bekenden die het hebben zijn enthousiast.
Ik vind het vooral jammer dat bij zulke dingen, net als geurkaarsen, je zo lang vastzit aan een geur.

Doe mij maar een doos met 60 verschillende meltjes :P
pi_203412793
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 23:33 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Geen persoonlijke ervaring, maar bekenden die het hebben zijn enthousiast.
Ik vind het vooral jammer dat bij zulke dingen, net als geurkaarsen, je zo lang vastzit aan een geur.

Doe mij maar een doos met 60 verschillende meltjes :P
Haha ja dat heb je wel. Maar dat is met die grote kaarsen van mij niet anders. Je hoeft zo’n flesje natuurlijk niet helemaal bij te doen. Heb gelezen dat er wel een manier is om van geuren te wisselen. Nu nog kijken of ik ergens anders dan de Bijenkorf geuren kan snuffelen. Anders moet ik weer naar Eindhoven _O-
pi_203433759
Gisteren van woodwick weer eens fruits of summer aan. Die blijft toch wel zo lekker O+
pi_203434057
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 januari 2022 00:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Haha ja dat heb je wel. Maar dat is met die grote kaarsen van mij niet anders. Je hoeft zo’n flesje natuurlijk niet helemaal bij te doen. Heb gelezen dat er wel een manier is om van geuren te wisselen. Nu nog kijken of ik ergens anders dan de Bijenkorf geuren kan snuffelen. Anders moet ik weer naar Eindhoven _O-
60 melts nemen minder plek in dan 60 kaarsen :P

En misschien ook zelfbescherming, anders ga ik óók nog kaarsen kopen _O-
pi_203434478
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 15:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Gisteren van woodwick weer eens fruits of summer aan. Die blijft toch wel zo lekker O+
En bedankt he }:|

Verzeild geraakt in de Woodwick wereld en ze blijken kleine kaarsjes te hebben en sale en dus komt er nu een bestelling deze kant uit. Slappeling ben ik ;(

Met een heerlijk geurend huis, dat wel O+
  zondag 30 januari 2022 @ 15:50:13 #236
149959 SQ
snelle trees
pi_203434479
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 23:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

Ja, en ik ben helemaal om. Maar je moet wel van intense geurbeleving houden.
Als je graag elke dag een andere geur hebt is het niks, maar ik heb daar geen last van. Ik heb 2 lampen met dus 2 geuren en dat is voor mij genoeg.
disclaimer
pi_203434571
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2022 15:50 schreef SQ het volgende:

[..]
Als je graag elke dag een andere geur hebt is het niks, maar ik heb daar geen last van. Ik heb 2 lampen met dus 2 geuren en dat is voor mij genoeg.
Ja ik was daar even over aan het lezen. Je kan de geur een beetje temperen door en wat van dat neutral spul doorheen te mengen. En ik vind een geur voor een langere periode niet erg. Is met een geurkaarten toch ook.

quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2022 15:50 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
En bedankt he }:|

Verzeild geraakt in de Woodwick wereld en ze blijken kleine kaarsjes te hebben en sale en dus komt er nu een bestelling deze kant uit. Slappeling ben ik ;(

Met een heerlijk geurend huis, dat wel O+
Haha ja maar woodwick is van de kaarsen dan ook wel een van de beste imho.
pi_203434590
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2022 15:50 schreef SQ het volgende:

[..]
Ik zou er hooguit een lamp kopen met een geur die andere geuren neutraliseert (muf, urine etc.) daar schijnen ze goed in te zijn. En die dan tussendoor doen, of wellicht is hij zo neutraal dat ik er een melt mee kan combineren.

Twee geuren is voor mij echt te weinig _O-
pi_203434606
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2022 16:00 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ik zou er hooguit een lamp kopen met een geur die andere geuren neutraliseert (muf, urine etc.) daar schijnen ze goed in te zijn. En die dan tussendoor doen, of wellicht is hij zo neutraal dat ik er een melt mee kan combineren.

Twee geuren is voor mij echt te weinig _O-
Je hebt een neutraliser geur :)

Waar was die woodwick sale eigenlijk O-)
pi_203434652
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 16:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Je hebt een neutraliser geur :)

Waar was die woodwick sale eigenlijk O-)
https://www.geurvoorjehuis.nl/

Beetje zoeken door de items heen.
pi_203434719
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2022 16:07 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
https://www.geurvoorjehuis.nl/

Beetje zoeken door de items heen.
Dank u *O*
pi_203434772
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 16:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Dank u *O*
Enjoy!

Die ellips kaarsen zijn gaaf! Heb jij die ook en is de houten lont haardvuur like?

Als ik een fantastische geur ontdek dan wil ik er daar wellicht wel eentje van kopen. Is ook een leuk verjaardagskado natuurlijk O~)
pi_203435956
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2022 16:14 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Enjoy!

Die ellips kaarsen zijn gaaf! Heb jij die ook en is de houten lont haardvuur like?

Als ik een fantastische geur ontdek dan wil ik er daar wellicht wel eentje van kopen. Is ook een leuk verjaardagskado natuurlijk O~)
Ik heb ergens gelezen dat die snel op gaan. Maar dat durf ik niet uit eigen ervaring te zeggen want ik koop altijd de staande potjes medium of large :)
pi_203436606
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 17:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Ik heb ergens gelezen dat die snel op gaan. Maar dat durf ik niet uit eigen ervaring te zeggen want ik koop altijd de staande potjes medium of large :)
En doet die houten lont daar ook iets speciaals? Want dat lijkt een selling point te zijn, naast de geur.
Maar goede geur vind ik in wax melts al, en dan een stukje goedkoper.

Ervaringen van anderen met woodwick (en dan vooral de ellips kaarsen) zijn natuurlijk welkom O+
pi_203436719
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2022 18:44 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
En doet die houten lont daar ook iets speciaals? Want dat lijkt een selling point te zijn, naast de geur.
Maar goede geur vind ik in wax melts al, en dan een stukje goedkoper.

Ervaringen van anderen met woodwick (en dan vooral de ellips kaarsen) zijn natuurlijk welkom O+
Ja die knetteren O+ Best luid ook nog wel vind ik. Dus daar moet je wel van houden.
pi_203437437
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 18:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Ja die knetteren O+ Best luid ook nog wel vind ik. Dus daar moet je wel van houden.
Ik denk dat ik dat wel leuk vind O+

En anders heb ik acht cupjes pech _O-
pi_203438653
Ja ik hou daar ook wel van. Een van de bloemenwinkels hier heeft iedere week.. of maand? Iig zoiets twee geuren in de aanbieding. Dus als er een geurtje naar mijn zin bij zit neem ik die mee.
pi_203505819
De woodwickjes knetteren inderdaad O+
De kleinste cupjes zijn wel handig. Groot genoeg om in delen te branden en tussendoor deksel erop voor handig opbergen. Maar qua geur vind ik ze niet bijzonder. Vergelijkbaar met andere melts. Die dan toch weer een stukje goedkoper zijn per stuk (ook als ik er de waxinelichtjes bij reken).
pi_203506088
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 17:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
De woodwickjes knetteren inderdaad O+
De kleinste cupjes zijn wel handig. Groot genoeg om in delen te branden en tussendoor deksel erop voor handig opbergen. Maar qua geur vind ik ze niet bijzonder. Vergelijkbaar met andere melts. Die dan toch weer een stukje goedkoper zijn per stuk (ook als ik er de waxinelichtjes bij reken).
Ik heb geen ervaring met de melts van woodwick. Heb eigenlijk altijd de kaarsen.
pi_203506175
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 18:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Ik heb geen ervaring met de melts van woodwick. Heb eigenlijk altijd de kaarsen.
Dit zijn ook kaarsjes. Kleinste versie, iets groter dan zo’n maxi waxinelichtje.
Ik heb ook nog wat melts mee besteld maar nog niet kunnen testen. Ik verwacht dat het qua geurverspreiding wel hetzelfde zal zijn: gewoon goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')