Benieuwd of er een halve Nederlander kan winnen vandaag. Zou eens leuk zijnquote:
Gaat Vonn wel schroeien in Pyeongchang?quote:Op zondag 14 januari 2018 11:51 schreef heywoodu het volgende:
Matig van Vonn
Het was wel een superrun van Goggia zeg
Zilverquote:Op zondag 14 januari 2018 11:53 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Gaat Vonn wel schroeien in Pyeongchang?
Maar natuurlijkquote:Op zondag 14 januari 2018 11:56 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik ga er voor het gemak dan even van uit dat Lara Gut goud pakt?
Ik moest lachen, leuk voor de overige skiesters ja.quote:Op zondag 14 januari 2018 11:59 schreef showtimer het volgende:
Beetje onbeschaamd juichen, nu komen er alleen nog prutsers
In het weekend van je leven dan twee keer vierde worden is ook best sneu.quote:Op zondag 14 januari 2018 12:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die heeft wel het weekend van d'r leven
Ok het weekend van d'r leven tot nu toe danquote:Op zondag 14 januari 2018 12:40 schreef showtimer het volgende:
[..]
In het weekend van je leven dan twee keer vierde worden is ook best sneu.
De mist in gaanquote:
Enig zicht op het weer in Kitzbuhel?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 10:00 schreef heywoodu het volgende:
Zo om 10.15 de afdaling bij de vrouwen in Cortina, dan om 13.00 de super-G in Kitzbühel
Was dat afscheid aangekondigd? Ik was nogal verbaasd, vorige week had ze het nog over OS kwalificatie.quote:
twitter:JuliaMancuso twitterde op zondag 14-01-2018 om 11:21:55Ps. I'm not racing. Saving my energy and hoping to have my best races in Cortina!!! One more week to qualify for the Olympics! 🙌🤞 reageer retweet
Commentator zag het ook niet aankomenquote:Op vrijdag 19 januari 2018 13:04 schreef showtimer het volgende:
[..]
Was dat afscheid aangekondigd? Ik was nogal verbaasd, vorige week had ze het nog over OS kwalificatie.twitter:JuliaMancuso twitterde op zondag 14-01-2018 om 11:21:55Ps. I'm not racing. Saving my energy and hoping to have my best races in Cortina!!! One more week to qualify for the Olympics! 🙌🤞 reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |