Ja op een gegeven moment heb je er ook wel genoeg fiat inzitten of blijven jullie extra fiat toevoegen?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 20:36 schreef Predator38 het volgende:
[..]
niks verkopen...gewoon bijkopen met nieuw fiat
Ergens wel logisch, ze hebben (volgens mij) geen verdienmodel.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 20:36 schreef Gehrman het volgende:
Blockfolio server heeft weer eens een rookpauze.
Bitsnapp , met API koppeling (nooit meer handmatig invoeren)quote:Op dinsdag 9 januari 2018 20:36 schreef xaban06 het volgende:
Wat is een alternatief voor Blockfolio?
Coin stats.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 20:36 schreef xaban06 het volgende:
Wat is een alternatief voor Blockfolio?
Hardop gelachenquote:Op dinsdag 9 januari 2018 20:38 schreef Predator38 het volgende:
weak hands gaan nu VEN verkopen....die zijn de whales met die grote sell walls zat:
VeChain is manipulated fucking bullshit. Controlled by bastard whales. I'm out. Dumping it all.
There was so much potential, but it's clear there are larger forces pulling the strings. Nothing but shitoin.
VEN is dead.
Waar lees je dat lol. Wat een dramaqueensquote:Op dinsdag 9 januari 2018 20:38 schreef Predator38 het volgende:
weak hands gaan nu VEN verkopen....die zijn de whales met die grote sell walls zat:
VeChain is manipulated fucking bullshit. Controlled by bastard whales. I'm out. Dumping it all.
There was so much potential, but it's clear there are larger forces pulling the strings. Nothing but shitoin.
VEN is dead.
XLM komt vanzelf wel weerquote:Op dinsdag 9 januari 2018 20:35 schreef Gehrman het volgende:
Godver ik had laatst een deel VIA verkocht op $4,90 om in XLM te stappen.
Stap ik danwel weer in.quote:
Ah, FOLG dus.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 20:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb er 10 waar weinig beweging in zit, maar allemaal gekocht omdat ze potentie hebben.
Ik twijfel ook, ook omdat ik eigenlijk teveel coins heb, maar je zult zien dat ze zodra je ze verkoopt moon gaan
Over een paar dagen stappen ze huilend weer in tijdens een ATH.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 20:41 schreef Predator38 het volgende:
Reddit:
Fuck this manipulated trash. I'm selling for ICX. Stay poor cucks
Kut raket..quote:Op dinsdag 9 januari 2018 20:36 schreef einschtein het volgende:
Zeg, grote vrienden in de UTK raket. Zijn jullie al uitgestapt?
Coin stats is de beste, paar API keys of het adres van je wallet toevoegen en achterover leunen.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 20:50 schreef D. het volgende:
[..]
Maar eens proberen, blockfolio werkt nu wel, maar stats kloppen niet
Heeft Coin Stats inmiddels alle exchanges er in staan?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 20:53 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Coin stats is de beste, paar API keys of het adres van je wallet toevoegen en achterover leunen.
twitter:CryptoBoss1984 twitterde op dinsdag 09-01-2018 om 20:18:01Tomorrow Events 10.1.2018Tron (TRX) - Partnership Announcement with Prestigious CompanyAccording to Cryptocurrency consultants reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |