op de lange termijn gaat ie vast weer omhoog.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 22:23 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Overtrokken ja.
Nja ik stond in $ op aardig verlies.
https://i.imgur.com/IitDMBg.png (binance)quote:Op dinsdag 9 januari 2018 22:25 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Kan iemand een plaatje maken van de sell walls op VEchcain ?
quote:Op dinsdag 9 januari 2018 22:25 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Kan iemand een plaatje maken van de sell walls op VEchcain ?
Zo lijkt het nog veel erger dan in de binance app op mn telefoonquote:
Ze schuiven heel langzaam steeds iets op, al weken.quote:
Grapje zeker?quote:
Bitgrialquote:Op dinsdag 9 januari 2018 22:33 schreef Patroon het volgende:
Ik heb nu een account op Binance, Bittrex, Huobi, Kucoin en Etherdelta.
Wat zijn nog meer goede exchanges die ik erbij moet hebben en de registratie nog niet hebben gesloten.
Poloquote:Op dinsdag 9 januari 2018 22:33 schreef Patroon het volgende:
Ik heb nu een account op Binance, Bittrex, Huobi, Kucoin en Etherdelta.
Wat zijn nog meer goede exchanges die ik erbij moet hebben en de registratie nog niet hebben gesloten.
Apexquote:Op dinsdag 9 januari 2018 22:36 schreef hmmmz het volgende:
Hier mensen die meedoen met de ICO's op NEO? (Elastos / Ontology TheKey)?
Een hoge sell wall is dan toch niet interessant om te kopen? Of zie ik het nu verkeerd om?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 22:31 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Grapje zeker?
Ik heb iig net nog even wat VEN gekocht, beetje van de 30730 wall afgehaald.
You're welcome, everybody.
Waarom zijn de sell walls geplaatst?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 22:38 schreef betyar het volgende:
[..]
Een hoge sell wall is dan toch niet interessant om te kopen? Of zie ik het nu verkeerd om?
Dat mensen op een specifieke koers hun munt verkopen.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 22:39 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Waarom zijn de sell walls geplaatst?
dan zakt de koers weer wat in en kunnen de whales goedkoop inslaan.....quote:Op dinsdag 9 januari 2018 22:39 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Omdat de walls de prijs willen drukken zodat ze nog meer kunnen kopen. Die lui hebben ook niet direct alle fiat vrij om er in te drukken...althans ik denk dat dat de reden is.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 22:39 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |