SPOILER: Scorelijst voor December 2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 8-1-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint op de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om te winnen.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.MikeySta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
Ik ben geil
quote:Op dinsdag 9 januari 2018 16:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Zijn wel een paar leuke combinaties mee te maken.
Over wie heb je het nu?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 16:34 schreef Dexter1 het volgende:
maar praat je nu gewoon tegen jezelf dan ?
Oh dat ben ik!quote:Op dinsdag 9 januari 2018 16:35 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
tegen iemand die zich aangesproken voelt
Maar je weet een beetje wat er gaat komen, dus gaat het eigenlijk wel vervelen.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 16:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee hoor, je hebt altijd iemand die met je praat.
Dat valt best mee hoor. Gewoon een beetje gek doen, dan weet je ook niet wat je gaat antwoorden.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 16:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar je weet een beetje wat er gaat komen, dus gaat het eigenlijk wel vervelen.
Dat is dan wel weer waar.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 16:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat valt best mee hoor. Gewoon een beetje gek doen, dan weet je ook niet wat je gaat antwoorden.
hoe meer zielen hoe meer vreugde vind ikquote:Op dinsdag 9 januari 2018 16:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat valt best mee hoor. Gewoon een beetje gek doen, dan weet je ook niet wat je gaat antwoorden.
maar met jullie valt nog te communicerenquote:Op dinsdag 9 januari 2018 16:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn wel allemaal een beetje verlegen.
skelletorsquote:
had ook zevenendertig jaar kunnen wachten maar dan is dit topic ook maar zo zoquote:Op dinsdag 9 januari 2018 17:11 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
kon je niet nog even 5 minuten wachten nu heb ik maar 4 punten
doe weer een f van flippingcoinquote:Op dinsdag 9 januari 2018 17:13 schreef Dexter1 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
lekker hoorquote:Op dinsdag 9 januari 2018 17:33 schreef Dexter1 het volgende:
als jij een Thaise massage wil hebben en je gaat naar een salon en ziet daar alleen maar Nederlandse huisvrouwen, dat is ook niet chill
Als een blanke Nederlander mijn bami maakt vind ik het ook prima.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 17:33 schreef Dexter1 het volgende:
als jij een Thaise massage wil hebben en je gaat naar een salon en ziet daar alleen maar Nederlandse huisvrouwen, dat is ook niet chill
Zo mag ik het horenquote:Op dinsdag 9 januari 2018 17:41 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Als een blanke Nederlander mijn bami maakt vind ik het ook prima.
Als het maar lekker smaakt.
quote:Op dinsdag 9 januari 2018 17:51 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
wow mooi hoorquote:Op dinsdag 9 januari 2018 17:47 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 januari 2018 17:51 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
1 2 3 | for i in `seq 15 5 35` `seq 30 -5 20` `seq 25 5 35` `seq 30 -5 15` ; do printf "%s" [rimg=$i]http://i.fok.nl/usericons/453676/fed.jpg[/img] done |
5 verschillende formaten ik zou niet weten hoe je dat voor elkaar krijgtquote:Op dinsdag 9 januari 2018 17:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Er is helaas niet zo heel veel dat je kunt doen met de Fok! img tags
quote:Op dinsdag 9 januari 2018 18:05 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
5 verschillende formaten ik zou niet weten hoe je dat voor elkaar krijgt
1 | [img=formaat]image[/img] |
1 | [rimg=100]http://i.fok.nl/usericons/453676/fed.jpg[/img][rimg=50]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/16.gif[/img] |
quote:Op dinsdag 9 januari 2018 18:07 schreef devzero het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
en als je limg of rimg (left right) gebruikt dan aligned fok ze links of rechts.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 januari 2018 18:11 schreef devzero het volgende:
misschien kan defokkingfokker dexter1's icoontje even in de OP zetten
quote:
Hey wzpquote:
quote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2018 18:44 schreef Dexter1 het volgende:
hoeveel kloontjes kan je achter elkaar hoi laten zeggen binnen 1 minuut?
Geen idee...quote:Op dinsdag 9 januari 2018 18:51 schreef Dexter1 het volgende:
hoe doe jij dat zonder geband te worden?
Hetzelfde hier toen ik die level bereikte ongeveer. Alleen heb ik het niet verwijderd, maar wel geld verzameld. Voor als ik weer eens zin hebquote:Op dinsdag 9 januari 2018 15:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, rond kerst zat ik op level 100 en toen begon ik me af te vragen, wat nu? En toen heb ik het er maar vanaf gegooid.
Nog niet doe alleen looten nog tot ik wat leuks kan maken.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 18:57 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Ik ben 135. Doe je mee met de wedstrijden?
Wat is ado?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 18:59 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
Oei.. een modje ..![]()
ADO Den Haag is een hele fijne, goede voetbalclub
Ja echt topquote:Op dinsdag 9 januari 2018 18:59 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
Oei.. een modje ..![]()
ADO Den Haag is een hele fijne, goede voetbalclub
quote:Op dinsdag 9 januari 2018 19:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dit soort dingen roepen zou moeten lijden tot een ban.
Ik ben Gohanquote:Op dinsdag 9 januari 2018 19:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
https://www.psx-sense.nl/(...)peelbare-personages/
Claim ik gelijk Vegeta.quote:
Groene banaanquote:
Haha, idd! Beetje geduld hebbenquote:Op dinsdag 9 januari 2018 19:25 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Die rijpen vanzelf.
quote:Op dinsdag 9 januari 2018 19:27 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
godver ik ben nu lid van de fruitclub
My ride home isn't here yet.quote:
Deze week kiwisquote:Op dinsdag 9 januari 2018 19:27 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
godver ik ben nu lid van de fruitclub
quote:Op dinsdag 9 januari 2018 19:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
My ride home isn't here yet.
Happy to see you here.
Had dit eerder verteld mijn buurvrouw is vorige maand verhuist blonde Duitse met Oostblok roots.quote:
Ja morgen weer.quote:
Nee lekkere groene rijpequote:Op dinsdag 9 januari 2018 19:31 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
lekker van die harde afdankertjes zeker
SMS BUURVROUW TERUG NAAR 6464quote:Op dinsdag 9 januari 2018 19:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Had dit eerder verteld mijn buurvrouw is vorige maand verhuist blonde Duitse met Oostblok roots.
uit Nieuw Zeeland anders hoef ik ze nietquote:Op dinsdag 9 januari 2018 19:32 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee lekkere groene rijpe![]()
Zijn. Erg gezond
Andere kant een pittige Turkse die ook niet mis is.quote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2018 19:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Andere kant een pittige Turkse die ook niet mis is.
quote:
quote:
zie je dat Tagliano?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 19:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sterke verbetering in gedrag vasthouden.
Ja.quote:
Laat update zat jij voor me .quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |