Inderdaad, hoezo dit bij Tsjechië doen? Kies dan Bulgarije.quote:Op dinsdag 10 april 2018 14:29 schreef Greys het volgende:
Wel netjes van ons dat we zo (terecht imho) opkomen voor een grote concurrent en niet alleen verontwaardigd zitten doen als het Nederland betreft
quote:Op dinsdag 17 april 2018 22:52 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Deze 2 zien eruit of ze gewoon in 3 HAVO zitten
twitter:songfestivalNL twitterde op zondag 29-04-2018 om 17:11:26Lissabon live: De Tsjech @MikolasJosef is niet aanwezig op de persconferentie. Hij is met een rugblessure naar het ziekenhuis uit voorzorg. #songfestival reageer retweet
twitter:ALafsson twitterde op zondag 29-04-2018 om 22:09:27My good friend @mikolasjosef got injured during rehearsals today. My best wishes and get better soon ❤️💕🇨🇿I know you man, you’re a strong spirit and i know you will overcome this👊🏻💪🏻#getbetter #love #eurovision #eurovision2018 #bestwishes https://t.co/zHbRJ44BDQ reageer retweet
Ari is wel een lieverdquote:Op zondag 29 april 2018 22:44 schreef Momo... het volgende:
twitter:ALafsson twitterde op zondag 29-04-2018 om 22:09:27My good friend @mikolasjosef got injured during rehearsals today. My best wishes and get better soon ❤️💕🇨🇿I know you man, you’re a strong spirit and i know you will overcome this👊🏻💪🏻#getbetter #love #eurovision #eurovision2018 #bestwishes https://t.co/zHbRJ44BDQ reageer retweet
Zeker met de foto die erbij zat op zijn instagram.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind dat er niet lekker uitzien.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Dan ligt je rug platter volgens mij (met de benen op deze manier).quote:Op maandag 30 april 2018 19:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Op elke foto heeft ie z'n benen zo, viel me op.
Hij deed een achterwaartse salto en landde niet helemaal lekker begreep ik. Wel op z'n voeten maar te ver naar achter want hij viel daarna op z'n kont.quote:Op maandag 30 april 2018 20:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan ligt je rug platter volgens mij (met de benen op deze manier).
Wat is er eigenlijk precies gebeurd?
Ah, dank voor de info!quote:Op maandag 30 april 2018 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij deed een achterwaartse salto en landde niet helemaal lekker begreep ik. Wel op z'n voeten maar te ver naar achter want hij viel daarna op z'n kont.
Gewoon gaan voor de sympaty vote. Ziekenhuisbed dat podium op en zingen maarquote:Op maandag 30 april 2018 21:43 schreef grazz het volgende:
Gaat niet goed komen vrees ik voor hem (ik bedoel, niet op korte termijn denk ik). Vind het heel sneu voor die jongen. Als één van de dansers kan zingen, zou hij het misschien kunnen uitvoeren? En dat ze één van de stand-ins vragen de rol van de danser over te nemen bijvoorbeeld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |