3 keer bijgekocht inmiddels, hij bleef maar dippenquote:Op maandag 8 januari 2018 21:40 schreef Lollertrolle het volgende:
iedereen al een paar xrb aangeschaft inmiddels?
20 stuks. Op naar de $100.quote:Op maandag 8 januari 2018 21:40 schreef Lollertrolle het volgende:
Had ik al, maar hun offline wallet is echt aidsquote:Op maandag 8 januari 2018 21:40 schreef Lollertrolle het volgende:
Zwaar gezakt inmiddels. Waarom aanschaffen..?quote:Op maandag 8 januari 2018 21:40 schreef Lollertrolle het volgende:
Daarom juist tochquote:Op maandag 8 januari 2018 21:43 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Zwaar gezakt inmiddels. Waarom aanschaffen..?
Je draait toch al wat langer mee? Inzakken is bijpakken. Goed bevoorraad beginnen aan de maanmissiequote:Op maandag 8 januari 2018 21:43 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Ca 0.76 USD per coin?quote:
Dat zijn juist de koopmomenten. Deze week komt hij ook op de binance exchange.quote:Op maandag 8 januari 2018 21:43 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Jep.quote:Op maandag 8 januari 2018 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ca 0.76 USD per coin?
Ik heb weinig ICO ervaring maar da's vrij stevig om mee te beginnen, of niet?
Dat is flink inderdaad. Hoeveel tokens zijn er in totaal?quote:Op maandag 8 januari 2018 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ca 0.76 USD per coin?
"Digimunten"quote:Op maandag 8 januari 2018 21:54 schreef LoveProfuzion het volgende:
https://www.ad.nl/economi(...)digimunten~a988ab50/
heel artikel op het ad nu. Oma en Opa gaan vanavond ALL IN
Nee. Nog steeds verkeerde exchange, en veel te duur inmiddelsquote:Op maandag 8 januari 2018 21:40 schreef Lollertrolle het volgende:
Dan heb je Tokenpay niet gezienquote:Op maandag 8 januari 2018 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ca 0.76 USD per coin?
0.7% van al het geld zit pas in crypto ??? er kan nog VEEL meer bij !!!quote:Op maandag 8 januari 2018 21:24 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Zolang dat ‘soort’ aanwas blijft instromen denk ik niet dat het op kort termijn gaat knappen eerlijk gezegd![]()
Bij mij stromen er ook steeds meer mensen in omdat ze alleen maar de succes verhalen horen
Maar goed je weet het nooit natuurlijk
Bij mij is het down ja.quote:Op maandag 8 januari 2018 22:00 schreef jelle12345 het volgende:
Bij meer mensen Binance down?
Had net via AnyCoin wat extra Ethereum bijgekocht en naar Binance gestuurd, hopen dat het goed aankomt...
Digimunten, die had ik nog niet gehoord.quote:Op maandag 8 januari 2018 21:54 schreef LoveProfuzion het volgende:
https://www.ad.nl/economi(...)digimunten~a988ab50/
heel artikel op het ad nu. Oma en Opa gaan vanavond ALL IN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |