twitter:JoelKatz twitterde op maandag 08-01-2018 om 06:48:08Coinmarketcap's decision to exclude Korean prices from the displayed XRP price made the price appear to drop, likel… https://t.co/N0U9mZ24g0 reageer retweet
Haha echte xrp tards. Xrp was al aan het dalen sinds afgelopen week.quote:Op maandag 8 januari 2018 18:20 schreef alilami het volgende:
twitter:JoelKatz twitterde op maandag 08-01-2018 om 06:48:08Coinmarketcap's decision to exclude Korean prices from the displayed XRP price made the price appear to drop, likel… https://t.co/N0U9mZ24g0 reageer retweet
JA WE WETEN HET NU WELquote:Op maandag 8 januari 2018 18:23 schreef alilami het volgende:
Vandaag in het nieuws:
Ripple will be bigger than bitcoin if it hits $7
https://www.cnbc.com/2018(...)if-price-hits-7.html
jammerquote:Op maandag 8 januari 2018 17:57 schreef einschtein het volgende:
[..]
LekkerIk heb er helaas niets mee gedaan.
Niet helemaal, gisteren rond middenacht ging die ineens omhoog waardoor ik flink inkocht en de nacht afwachtte totdat ik de rode cijfers vanochtend las...quote:Op maandag 8 januari 2018 18:22 schreef xminator het volgende:
[..]
Haha echte xrp tards. Xrp was al aan het dalen sinds afgelopen week.
Vandaag in het nieuws:quote:Op maandag 8 januari 2018 18:23 schreef alilami het volgende:
Vandaag in het nieuws:
goede garpquote:
quote:Op maandag 8 januari 2018 18:23 schreef alilami het volgende:
Vandaag in het nieuws:
Ben je in paniek dan?quote:Op maandag 8 januari 2018 18:28 schreef Syd het volgende:
Herstel komt vannacht wellicht overmorgen, hodllll..geen paniek.....
Vanochtend lichtelijk omdat ik niet precies wat er gaande was....totdat ik las waarom en waarom mensen massaal gingen verkopen, ik heb alles nogquote:
Nouja, daarom gaat CMC neer, dat zien mensen en raken idd gelijk in paniek omdat ze nieuw zijn, en gaan dan panic sellen, en je krijgt een neerwaardse spiraal. Enz enzquote:Op maandag 8 januari 2018 18:30 schreef Syd het volgende:
[..]
Vanochtend lichtelijk omdat ik niet precies wat er gaande was....totdat ik las waarom en waarom mensen massaal gingen verkopen, ik heb alles nog
Maar wat is nu de reden dat ze die Koreaanse exchange niet meer meerekenen? Dat kan ik er niet echt uithalen uit de vele berichten.
Heb je (voor een nieuweling/noob) als mij een alternatief?quote:Op maandag 8 januari 2018 18:33 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nouja, daarom gaat CMC neer, dat zien mensen en raken idd gelijk in paniek omdat ze nieuw zijn, en gaan dan panic sellen, en je krijgt een neerwaardse spiraal. Enz enz
Dit lees ik op die Reddit pagina:quote:Op maandag 8 januari 2018 18:29 schreef alilami het volgende:
11 januari wordt XRP toegevoegd op een Japanse exchange met 27 miljoen users. Even positioneren voor de pump.
https://www.reddit.com/r/(...)mm_bitcoin_japanese/quote:Like what I said on the other earlier thread about this same topic... Here is to clarify two things that could potentially be misleading:
XRP isn't going to be added to an existing exchange. The exchange is new, it's going to launch on the 10th, and will open with 7 cryptocurrencies, which includes XRP.
DMM Group has about 27 million subscribers, yes. But these 27 million subscribers are across a whole network of various services (their core business areas include online shopping, rental service and video on demand service). There is no way to say how much of these subscribers will use their cryptocurrency exchange.
So if anyone is thinking "This is just like being added to Coinbase, but with over double the number of users!!!" - no it's not like that. tbh, I wouldn't call it big news either. It's good news, but not huge news.
Het gaat om gemiddelden op CMC, en korea staat er nogal om bekend dat het grote volume exchanges zijn.quote:Op maandag 8 januari 2018 18:34 schreef Jopie78 het volgende:
Waarom zou een exchange erbij de prijs doen opdrijven?
Ja, buy the dip, en vooral niet panicsellen, daardoor raak je je geld kwijt. Fomo en panicselling zijn de grootste (en meestal enige) redenen waarom je je geld kwijt raakt.quote:Op maandag 8 januari 2018 18:34 schreef Syd het volgende:
[..]
Heb je (voor een nieuweling/noob) als mij een alternatief?
Ohnee ik bedoel alternatief voor CMCquote:Op maandag 8 januari 2018 18:36 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, buy the dip, en vooral niet panicsellen, daardoor raak je je geld kwijt. Fomo en panicselling zijn de grootste (en meestal enige) redenen waarom je je geld kwijt raakt.
Geldt buy the dip ook voor coin 1 verkopen en coin 2 kopen? Of alleen voor inleg van extra Fiat?quote:Op maandag 8 januari 2018 18:36 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, buy the dip, en vooral niet panicsellen, daardoor raak je je geld kwijt. Fomo en panicselling zijn de grootste (en meestal enige) redenen waarom je je geld kwijt raakt.
Waarom zou je naar iets anders kijken? Dit herstelt wel hoor.quote:Op maandag 8 januari 2018 18:37 schreef Syd het volgende:
[..]
Ohnee ik bedoel alternatief voor CMCik gebruik tot nu toe enkel deze site eigenlijk....wellicht ook dom maar goed ben nog newbe.
Ik heb voor mezelf de regel;quote:Op maandag 8 januari 2018 18:38 schreef Skv het volgende:
[..]
Geldt buy the dip ook voor coin 1 verkopen en coin 2 kopen? Of alleen voor inleg van extra Fiat?
Maar Korea gaat niet meer mee op CMC.quote:Op maandag 8 januari 2018 18:35 schreef EggsTC het volgende:
Het gaat om gemiddelden op CMC, en korea staat er nogal om bekend dat het grote volume exchanges zijn.
Ja, lekker boeie? Je handelt niet op CMC toch?quote:Op maandag 8 januari 2018 18:39 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Maar Korea gaat niet meer mee op CMC.
Een hoop mensen hebben eth of btc klaar staan om tijdens een dip te investeren in andere crypto's.quote:Op maandag 8 januari 2018 18:38 schreef Skv het volgende:
[..]
Geldt buy the dip ook voor coin 1 verkopen en coin 2 kopen? Of alleen voor inleg van extra Fiat?
Presentquote:Op maandag 8 januari 2018 18:40 schreef BadVlad het volgende:
Wie had gisteren eBoost geschilled hier? 36% winst al.
Nee, dus vandaar de vraag waarom een grote exchange de prijs zou laten stijgen?quote:Op maandag 8 januari 2018 18:40 schreef EggsTC het volgende:
Ja, lekker boeie? Je handelt niet op CMC toch?
Wie heeft het je aangeboden?quote:Op maandag 8 januari 2018 16:50 schreef Typisch het volgende:
Haha, ik krijg net een offer om Universa te kopen. Meer dan 2 miljoen stuks.
Kan ik in Moskou op komen halen.
Ja die schijnt inderdaad legit te zijnquote:
Als je twijfelt zou ik het niet doen bij dit soort bedragen.quote:Op maandag 8 januari 2018 18:44 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ja die schijnt inderdaad legit te zijnIk twijfel echt zo hard om bij hem te kopen. Kan ook wachten tot de ERC20 UTN-P op Etherdelta wordt gezet misschien dat ik het daar goedkoop kan kopen.
Volgens mijn bronnen zit er een smart contractje aan UTN-P vast die zorgt dat hij niet op Etherdelta komt. Maar weet niet of dat klopt.quote:Op maandag 8 januari 2018 18:44 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ja die schijnt inderdaad legit te zijnIk twijfel echt zo hard om bij hem te kopen. Kan ook wachten tot de ERC20 UTN-P op Etherdelta wordt gezet misschien dat ik het daar goedkoop kan kopen.
8% in de minquote:Op maandag 8 januari 2018 18:12 schreef ejfaar het volgende:
Hoe hoog is jullie procentuele schade vandaag? Hier circa 10%, heb het gevoel aardig weg te komen
Haha, ik ga niet. Kan niet shortterm naar Moskou helaasch.quote:Op maandag 8 januari 2018 18:45 schreef Fogel het volgende:
Digitale valuta offline kopen, interessant
Maak je een trip report voor TRV aub?
Shit, daar sneuvelt mijn plan om goedkoop in te slaanquote:Op maandag 8 januari 2018 18:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Volgens mijn bronnen zit er een smart contractje aan UTN-P vast die zorgt dat hij niet op Etherdelta komt. Maar weet niet of dat klopt.
Want? Lijkt me echt een prachtige stadquote:Op maandag 8 januari 2018 18:47 schreef alilami het volgende:
Nooit in persoon naar Moskou gaan
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |