Nee juist toegenomen.. precies in het gebied waar ze vermindert hebben..quote:Op maandag 8 januari 2018 16:32 schreef polderturk het volgende:
Heeft het verminderen van de aardgasproductie al resultaten opgeleverd? Is er hier al wat over bekend? Is het aantal aardbevingen afgenomen?
Hooguit enkele van de meest schrijnende gevallen; zij die 'jammerend' op televisie komen omdat men door scheuren van 1 cm van hun boerderij heen kan kijken. Verder lijkt het mij dus ook allemaal 'storm in een glas water'. Kortom: gezeur!quote:Op maandag 8 januari 2018 16:30 schreef Nobu het volgende:
[..]
Compensatie voor wat? Het achterstallige onderhoud aan die bouwvallen van ze? Meer dan de helft van de Groningers werkt al in een gesubsidieerde overheidsbaan, dat lijkt me meer dan voldoende compensatie voor een jaarlijks rammeltje in je ramen.
Kom eens langs..quote:Op maandag 8 januari 2018 16:37 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Hooguit enkele van de meest schrijnende gevallen; zij die 'jammerend' op televisie komen omdat men door scheuren van 1 cm van hun boerderij heen kan kijken. Verder lijkt het mij dus ook allemaal 'storm in een glas water'. Kortom: gezeur!
Het beste worden de gebieden volledig geėvacueerd en krijgen ze elders een huis.quote:Op maandag 8 januari 2018 16:37 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Nee juist toegenomen.. precies in het gebied waar ze vermindert hebben..
Ze hebben dus geen enkele controle over wat ze denken dat ze aan het doen zijn..
Goeie postopkrikpost weer, haags.quote:Op maandag 8 januari 2018 16:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jeetje wat intens heftig moet dit zijn geweest
Moet je als rascommunist zowaar een baan gaan zoeken, het is wat.quote:Op maandag 8 januari 2018 16:42 schreef Liftdeur het volgende:
Maar als je wel in het bewuste gebied woont en de NAM doet alles om niet te hoeven compenseren is het wel fucked op hoor jongens.
Of je hebt al een baan en je weet dat je de rest van je leven in je ingezakte huis moet wonen omdat niemand het nog wil kopenquote:Op maandag 8 januari 2018 16:43 schreef Nobu het volgende:
[..]
Moet je als rascommunist zowaar een baan gaan zoeken, het is wat.
Beide veroorzaken schadequote:Op maandag 8 januari 2018 16:40 schreef polderturk het volgende:
[..]
Een overvliegende helikopter is niet te vergelijken met aardbevingen.
Bekijk het positief: een huis in die contreien is ongeacht de conditie toch niets waard. Als je het zat bent steek je het in de fik en koop je voor een paar knaken een ander huis.quote:Op maandag 8 januari 2018 16:47 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Of je hebt al een baan en je weet dat je de rest van je leven in je ingezakte huis moet wonen omdat niemand het nog wil kopen.
Ietswat kortzichtig maar ik snap je punt.quote:Op maandag 8 januari 2018 16:50 schreef Nobu het volgende:
[..]
Bekijk het positief: een huis in die contreien is ongeacht de conditie toch niets waard. Als je het zat bent steek je het in de fik en koop je voor een paar knaken een ander huis.
Het beste kopen ze gewoon de bestaande opstallen en zorgen ze dat er zonder gedoe nieuw gebouwd kan worden op een andere manier dan nu het geval is..quote:Op maandag 8 januari 2018 16:38 schreef polderturk het volgende:
[..]
Het beste worden de gebieden volledig geėvacueerd en krijgen ze elders een huis.
Had je beter even langs de Gamma kunnen rijden voor een emmertje plamuur.quote:Op maandag 8 januari 2018 16:51 schreef Zolderkamer het volgende:
Net zoals de tijd (gem 5 uur per week, nu ongeveer 4 jaar) die IK kwijt ben met HUN bedrijfsvoering..
Hadden jullie maar niet moeten jammeren over de rol van de NAM in de afwikkeling, eigen schuld dat het nu op zijn gat ligt.quote:Op maandag 8 januari 2018 17:03 schreef Zolderkamer het volgende:
Enne.. schades worden al een jaar niet meer behandeld omdat er binnen twee weken een nieuw schadeprotocol zou komen maar er nog steeds niet is.. Ondertussen liggen er ongeveer 5000 gemelde schades op een plank te rotten bij het CVW..
Leuk he? Trollen... Maar ik heb je al vaker gezegd dat je een kloon moet maken want het word een beetje saai..quote:Op maandag 8 januari 2018 17:06 schreef Nobu het volgende:
[..]
Hadden jullie maar niet moeten jammeren over de rol van de NAM in de afwikkeling, eigen schuld dat het nu op zijn gat ligt.
Weet je wat nog het mooiste is? Dat ik alleen maar keiharde feiten post die voor iedere neutrale, ingelezen toeschouwer duidelijk zijn. Alleen jij en je medeklagers leven in een parallelle wereld waar dit voor trollen aangezien kan worden.quote:Op maandag 8 januari 2018 17:08 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Leuk he? Trollen... Maar ik heb je al vaker gezegd dat je een kloon moet maken want het word een beetje saai..![]()
Je doet niet hard genoeg je best.. ik kan je posts van eerdere bevingtopics er wel even bij halen hoor trollie..quote:Op maandag 8 januari 2018 17:11 schreef Nobu het volgende:
[..]
Weet je wat nog het mooiste is? Dat ik alleen maar keiharde feiten post die voor iedere neutrale, ingelezen toeschouwer duidelijk zijn. Alleen jij en je medeklagers leven in een parallelle wereld waar dit voor trollen aangezien kan worden.
Je zou eens wat meer met mensen buiten extremistische groepjes als de GBB moeten praten, zou je goed doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |