Omdat de Koreaanse exchange niet meer wordt meegerekend.quote:Op maandag 8 januari 2018 13:06 schreef Syd het volgende:
100miljard verdampt in een nacht? Gisteren nog totale marktwaarde vam rond de 889miljard.
Hoe werkt zoiets
Goed idee - Ledgerquote:Op maandag 8 januari 2018 12:27 schreef hmmmz het volgende:
Op 10k koop ik een ledger nano s.
Leverdatum is pas 20 maart
niet dagelijks mijn balans verschuivenquote:Op maandag 8 januari 2018 13:08 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Goed idee - LedgerOp welk bedrag zit je daarvoor nu?
Verder voor de Leder-gebruikers: hoe handig of niet is dit? Ik kan me voorstellen dat het heel irritant is als je gewoon dagelijks even je balans wilt updaten, verschuiven etc. Hoe gaan jullie daarmee om?
jellymaddddddquote:
Dat is dus de bubbel. Zolang niemand uitcashed kan die marketcap blijven stijgen. Is lucht.quote:Op maandag 8 januari 2018 13:06 schreef Syd het volgende:
100miljard verdampt in een nacht? Gisteren nog totale marktwaarde vam rond de 889miljard.
Hoe werkt zoiets
voorlopig staat er nog VEEEEEL teveel geld om in de markt te stromen om deze bubbel verder te voedenquote:Op maandag 8 januari 2018 13:19 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dat is dus de bubbel. Zolang niemand uitcashed kan die marketcap blijven stijgen. Is lucht.
En in welke exchanges moet dat nieuwe geld gaan handelen?quote:Op maandag 8 januari 2018 13:21 schreef Predator38 het volgende:
[..]
voorlopig staat er nog VEEEEEL teveel geld om in de markt te stromen om deze bubbel verder te voeden
Wat bedoel je?quote:Op maandag 8 januari 2018 13:29 schreef D. het volgende:
Ik snap dat het druk is bij de exchanges, maar die mensen daar moeten toch weten welke maatregelen ze moeten nemen om de boel fatsoenlijk draaiende te kunnen houden, of zie ik dat te zwart/wit?
Die gedachten verdwijnt op het moment dat iedere site 100.000 aanmeldingen per dag krijgt en 50.000 tickets, dat is natuurlijk bizar...quote:Op maandag 8 januari 2018 13:29 schreef D. het volgende:
Ik snap dat het druk is bij de exchanges, maar die mensen daar moeten toch weten welke maatregelen ze moeten nemen om de boel fatsoenlijk draaiende te kunnen houden, of zie ik dat te zwart/wit?
Dat ze allemaal bezwijken onder de drukte. Het zal niet een kwestie van 'een extra server'tje' zijn, maar ze hebben toch wel de know-how dit op te lossen?quote:
Ik denk het wel ja, maar als er daadwerkelijk ZO veel aanmeldingen zijn (100k per dag etc.) dan snap ik best dat daar vrijwel niet tegen op te werken is...quote:Op maandag 8 januari 2018 13:33 schreef D. het volgende:
[..]
Dat ze allemaal bezwijken onder de drukte. Het zal niet een kwestie van 'een extra server'tje' zijn, maar ze hebben toch wel de know-how dit op te lossen?
Dan moeten ze niet meer mensen toelaten dan het huidige systeem aan kanquote:Op maandag 8 januari 2018 13:31 schreef SDMSIM het volgende:
[..]
Die gedachten verdwijnt op het moment dat iedere site 100.000 aanmeldingen per dag krijgt en 50.000 tickets, dat is natuurlijk bizar...
De market cap is nooit een totaal bedrag aan dollars/euro's geweest.quote:Op maandag 8 januari 2018 13:32 schreef metallicelmo het volgende:
Als veel mensen wat coins verkopen, bij elkaar 50 miljard dollar in een nacht en ze stallen dat geld tijdelijk op een exchange, wordt dit dan gezien als 50 miljard die uit het systeem verdwijnt? Ik neem aan dat als de totale marketcap daalt dat dit geld niet direct in dollars is omgezet toch? Dus het feit dat er bijvoorbeeld 50 miljard dollar marketcap verdwijnt zou dit in een paar uur ook zo weer terug kunnen zijn toch?
Klik hem verder open.quote:Op maandag 8 januari 2018 13:38 schreef Skv het volgende:
[..]
Waar?
https://www.binance.com/trade.html?symbol=TRX_BTC
Ik zie geen grote walls ofzo.
quote:
Dat bedoelde ik indd hahaquote:Op maandag 8 januari 2018 13:38 schreef Skv het volgende:
[..]
Waar?
https://www.binance.com/trade.html?symbol=TRX_BTC
Ik zie geen grote walls ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |