DANSJE DOETquote:
Nope.quote:Op woensdag 10 januari 2018 10:07 schreef heywoodu het volgende:
Iemand het einde gezien van de National Championship Game (Georgia vs Alabama)?
Ik mag de tweet niet bekijkenquote:Op woensdag 10 januari 2018 23:08 schreef PirE het volgende:
https://mobile.twitter.com/rapsheet/status/951206454618480640
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2018 hypetrain
Tweet mobiel linken op FOK schijnt onmogelijk te zijn.quote:Op donderdag 11 januari 2018 08:07 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ik mag de tweet niet bekijken
Die had 1 februari 2015 rond de klok van 20:00 lokale tijd al ontslagen moeten wordenquote:
Mezelf kennende zou ik daar zitten en denken: het is toch niet zo als in de VS. Beetje net-niet. Zeker leuk, maar niet de echte ervaring.quote:Op donderdag 11 januari 2018 17:40 schreef Seam het volgende:
Fok meet voor de Hawks wedstrijd?
Ik wil echt een keertje gaan en zowel de Eagles als Hawks zou ik graag eens zien!
Hawks is wel leuk, aan de andere is het natuurlijk best wel debiel om 2 West-Coast teams een vroege wedstrijd te geven (06:30 lokale tijd ofzo). Verwacht dan ook geen vuurwerk. Maar afhankelijk van de kosten en moment is het wel een goedkope manier om ze weer eens te zien.quote:Op donderdag 11 januari 2018 17:40 schreef Seam het volgende:
Fok meet voor de Hawks wedstrijd?
Ik wil echt een keertje gaan en zowel de Eagles als Hawks zou ik graag eens zien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |