quote:Op zondag 7 januari 2018 20:13 schreef alilami het volgende:
[..]
Ik proef meer wanhoop bij SWIFT, ik heb niks meer van hun blockchain projectje vernomen.
Hardop gelachen om zoveel onzin.quote:Op zondag 7 januari 2018 20:00 schreef alilami het volgende:
[..]
- By the end of 2018, Ripple will be fully decentralized; more decentralized than Bitcoin
[ afbeelding ]
De consument heeft de toekomst. SWIFT gaat kapot.quote:Op zondag 7 januari 2018 20:16 schreef xminator het volgende:
[..]. Swift is geen blockchain aan het bouwen voor de consument. Zij zijn er totaal niet bij gebaat om alles open en bloot te pumpen. Dat boeit ze allemaal geen flikker.
ik ben qua ICO’s nog een noobquote:Op zondag 7 januari 2018 20:12 schreef NeeOfTochJA het volgende:
doen er over 2 weken nog mensen mee met de ico van Bee Token? airbnb op de blockchain
Als de consument toekomst heeft. Waarom shill je dan xrp. Een munt wat het moet hebben van banken/money transfer ondernemingen.quote:Op zondag 7 januari 2018 20:17 schreef alilami het volgende:
[..]
De consument heeft de toekomst. SWIFT gaat kapot.
Jongen wat ben je allemaal aan het roken geef mij ook wat van die shitquote:Op zondag 7 januari 2018 20:17 schreef alilami het volgende:
[..]
De consument heeft de toekomst. SWIFT gaat kapot.
ik denk dat op de dag van de ico bekend wordt gemaakt waar je eth of btc heen moet sturen. ze kosten $0,14 per token .quote:Op zondag 7 januari 2018 20:17 schreef ejfaar het volgende:
[..]
ik ben qua ICO’s nog een noobwaar stuur ik die tokens heen en hoe wissel ik ze om? Zie van beetoken overigens nog niet wat ze gaan kosten, alleen dat er 500mio tokens komen
quote:Op zondag 7 januari 2018 20:19 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
ik denk dat op de dag van de ico bekend wordt gemaakt waar je eth of btc heen moet sturen. ze kosten $0,14 per token .
Ico is dicht zo te zien..quote:Op zondag 7 januari 2018 20:12 schreef NeeOfTochJA het volgende:
doen er over 2 weken nog mensen mee met de ico van Bee Token? airbnb op de blockchain
Jij dweept de hele tijd met SWIFT en "grootbanken". Ik zit in XRP om mijn geld te 100X'en. Daarna dump ik XRP.quote:Op zondag 7 januari 2018 20:19 schreef xminator het volgende:
[..]
Als de consument toekomst heeft. Waarom shill je dan xrp. Een munt wat het moet hebben van banken/money transfer ondernemingen.
Kan je ook wat anders toevoegen naast XRP of ben je echt zo oppervlakkig?quote:Op zondag 7 januari 2018 20:22 schreef alilami het volgende:
[..]
Jij dweept de hele tijd met SWIFT en "grootbanken". Ik zit in XRP om mijn geld te 100X'en. Daarna dump ik XRP.
Ja, Bitcoin is echt een Shitcoin. Ik wacht nog steeds op mijn Bitcoin sinds 2017.quote:Op zondag 7 januari 2018 20:23 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Kan je ook wat anders toevoegen naast XRP of ben je echt zo oppervlakkig?
Genoteerd.quote:Op zondag 7 januari 2018 20:22 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
is pas 31 januari. met de pre ico kon je meedoen voor min. 50eth
thx, staat in de agendaquote:Op zondag 7 januari 2018 20:19 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
ik denk dat op de dag van de ico bekend wordt gemaakt waar je eth of btc heen moet sturen. ze kosten $0,14 per token .
Hopelijk is ie kwijt geraakt.quote:Op zondag 7 januari 2018 20:24 schreef alilami het volgende:
[..]
Ja, Bitcoin is echt een Shitcoin. Ik wacht nog steeds op mijn Bitcoin sinds 2017.
Dan zal ik Satoshi N. een persoonlijk bezoekje brengen.quote:
hard cap is 15 miljoen dollar. dus zal snel uitverkocht zijn aangezien dit de 3e ronde is. nog 5miljoen dollar te gaan.quote:
Minutenwerk wordt dat.quote:Op zondag 7 januari 2018 20:26 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
hard cap is 15 miljoen dollar. dus zal snel uitverkocht zijn aangezien dit de 3e ronde is. nog 5miljoen dollar te gaan.
Kan je inschrijven?quote:Op zondag 7 januari 2018 20:22 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
is pas 31 januari. met de pre ico kon je meedoen voor min. 50eth
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |