coin voor criminelenquote:Op zondag 7 januari 2018 21:07 schreef Nattekat het volgende:
Ugh... het doet me gewoon pijn dat een briljante coin als Monero uit de top 10 is gevallen door wat kansloze pumpcoins
iddquote:Op zondag 7 januari 2018 21:07 schreef Nattekat het volgende:
Ugh... het doet me gewoon pijn dat een briljante coin als Monero uit de top 10 is gevallen door wat kansloze pumpcoins
Je hebt geen account nodig. Je hoeft niet hetzelfde nummer te hebben. Je moet je key gewoon niet kwijt raken.quote:Op zondag 7 januari 2018 21:07 schreef LoveProfuzion het volgende:
Even een vraag over google auhenticator: daar hoef je toch niet een google account voor te hebben om die te downloaden?
Stel ik verlies mijn telefoon. Als ik dan op mijn nieuwe telefoon met hetzelfde nummer de google authenticator opnieuw download en per site handmatig invoer dan krijg ik toch gewoon weer de goede codes? Ik moet dus wel ergens nog die sleutel van de sites goed opslaan.
Sowieso nog er na, ervoor weet ik nietquote:Op zondag 7 januari 2018 21:09 schreef BakkenKappen het volgende:
Komt er nog een correctie voor de 1000 miljard of daarna? Place your bets!
Ik zat ook net de grafiek te bekijken en spotte dezelfde trend.quote:Op zondag 7 januari 2018 21:05 schreef alilami het volgende:
XRP gaat morgen naar de maan:
[ afbeelding ]
het zou best kunnen dat btc voor altijd blijft stijgen.quote:Op zondag 7 januari 2018 21:09 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Sowieso nog er na, ervoor weet ik niet
Einsteinquote:Op zondag 7 januari 2018 21:10 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik zat ook net de grafiek te bekijken en spotte dezelfde trend.
Lol.quote:Op zondag 7 januari 2018 21:10 schreef niggeplease het volgende:
[..]
het zou best kunnen dat btc voor altijd blijft stijgen.
Meh market cap is nu al rond de 260MM.quote:
Ik was toevallig van plan om morgen nog wat fiat in XRP te pompen.quote:Op zondag 7 januari 2018 21:11 schreef einschtein het volgende:
[..]
Echt betrouwbaar is het echter niet, kan zomaar dit keer ff anders zijn
Vraag ik mij ook af, volgens mij is Airbnb die een crypto als betaalmiddel gaat gebruiken nog altijd koning.quote:Op zondag 7 januari 2018 21:06 schreef BakkenKappen het volgende:
BeeToken vind ik ook leuk, maar vraag me wel de value van de token af.
Ja, same.quote:Op zondag 7 januari 2018 21:12 schreef alilami het volgende:
[..]
Ik was toevallig van plan om morgen nog wat fiat in XRP te pompen.
Niets mis met over de ruggen van banksters geld te verdienen. Bankslaven zijn mensen die hun spaargeld op de bank zetten voor 0,00000000001% rente.quote:
Waarom zou dat mogelijk niet lukken?quote:Op zondag 7 januari 2018 20:48 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik ook. Hoop wel dat ik er tussen kan komen met de public sale.
Het is ook een platform om andere producten op te bouwenquote:Op zondag 7 januari 2018 21:12 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Vraag ik mij ook af, volgens mij is Airbnb die een crypto als betaalmiddel gaat gebruiken nog altijd koning.
als je de Bee Token op het platform gebruikt betaal je geen kosten (airbnb heeft 15 tot 20% kosten), als je btc/eth gebruikt betaal je 1%, als je fiat gebruikt betaal je 4%. airbnb is niet decentraal dus heeft altijd hogere kosten, ook als ze een crypto gebruiken.quote:Op zondag 7 januari 2018 21:12 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Vraag ik mij ook af, volgens mij is Airbnb die een crypto als betaalmiddel gaat gebruiken nog altijd koning.
Dat het een soort doorgeef beker wordt. Elke generatie kan er wat winsten op pakken, alleen kopen zij in op een ton per bitcoin en verkopen het bij een half miljoen per btc.quote:Op zondag 7 januari 2018 21:10 schreef niggeplease het volgende:
[..]
het zou best kunnen dat btc voor altijd blijft stijgen.
In ieder geval tot 2140quote:Op zondag 7 januari 2018 21:15 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dat het een soort doorgeef beker wordt. Elke generatie kan er wat winsten op pakken, alleen kopen zij in op een ton per bitcoin en verkopen het bij een half miljoen per btc.
Alsof die mensen van Bee Token er niets aan gaan verdienen. Ja concept is wat dat betreft wel anders.quote:Op zondag 7 januari 2018 21:15 schreef niggeplease het volgende:
[..]
als je de Bee Token op het platform gebruikt betaal je geen kosten (airbnb heeft 15 tot 20% kosten), als je btc/eth gebruikt betaal je 1%, als je fiat gebruikt betaal je 4%. airbnb is niet decentraal dus heeft altijd hogere kosten, ook als ze een crypto gebruiken.
zij verdienen op mensen die fiat gebruiken, waarschijnlijk de grootste groep. en ze hebben als t goed is zo goed als geen kosten, want t is decentraal.quote:Op zondag 7 januari 2018 21:20 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Alsof die mensen van Bee Token er niets aan gaan verdienen. Ja concept is wat dat betreft wel anders.
Op welke exchange?quote:Op zondag 7 januari 2018 21:19 schreef DrSnuggle het volgende:
Iemand die weet wat er vandaag gaande was met MobileGo? Heeft eventjes bijna de 10 dollar aangetikt.
Misschien is het al voorbij gekomen maar ik kon dit topic niet actief volgen.
Als je al varified etc bent lijkt het me sowieso geen optie. Überhaupt niet eigk.quote:Op zondag 7 januari 2018 21:20 schreef t-8one het volgende:
Kan ik hier mijn bittrex account verpatsen? Bied maar via pb.
Yep in.quote:
U is whale?quote:Op zondag 7 januari 2018 21:27 schreef MaGNeT het volgende:
Zo, als het goed is bezit ik straks 1% van alle MyTrackNet tokens
Lekker goedkoop in de pre-ICO.
Ik hoop er ook wat op te verdienen.quote:Op zondag 7 januari 2018 21:20 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ik ben van plan om mijn 15.000 stuks te zien renderen
quote:Op zondag 7 januari 2018 21:20 schreef t-8one het volgende:
Kan ik hier mijn bittrex account verpatsen? Bied maar via pb.
Wij whale.quote:Op zondag 7 januari 2018 21:32 schreef einschtein het volgende:
Jullie zijn whale van de woordgrappen, hé.
Gast hou er gewoon mee op johquote:Op zondag 7 januari 2018 21:36 schreef alilami het volgende:
Poll: Wie zijn de meest vervelende groep users in dit topic?
• Users die janken om mod-ingrijpen
• XRP FUD'ers
• XRP shillers
• N00bs
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
wat een pauperpollquote:Op zondag 7 januari 2018 21:38 schreef mtchel112 het volgende:
[ [url=Poll: Hallon hoeveel wort ripple waart ik heb geld nodig
[list]• 5
• 10
• 15
• Peniskoker
[/list]Tussenstand:
[img]http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=399907&layout=3&sort=prc]afbeelding[/url] ]
[sup]Ook een poll maken? Klik [url=http://poll.dezeserver.nl/index.cgi]hier[/url][/sup]
[/img]
Er is een ICO-topicquote:Op zondag 7 januari 2018 21:42 schreef EugeneKrabs het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van de LiveStars ICO?
Mijn gevoel zegt scam coin.. maar ik twijfel
Beetje dubbelop, n00bs en shillersquote:Op zondag 7 januari 2018 21:36 schreef alilami het volgende:
• XRP FUD'ers
• XRP shillers
• N00bs
Tussenstand:
[ afbeelding ]
De persoon die het postte heeft de keuze gelukkig makkelijk gemaakt.quote:
quote:Op zondag 7 januari 2018 21:44 schreef Blik het volgende:
Ondertussen gaat tron nog even onderuit en richtinf de 900 sat
Ik weet niet of jij het was of iemand anders.. maar ergens in een voorgaande reeks werd CND als tip genoemd..quote:
Holy shit Geert Coin is vandaag +30%quote:Op zondag 7 januari 2018 21:46 schreef mtchel112 het volgende:
Iedereen al je geld in Geertcoin! Over 1 dag stijgt deze vaan 20 euro
De FUD heeft hem geen goed gedaan. Ik heb ze ook van de hand gedaan met de gedachte e goedkoper weer in te kopen. Ik twijfel enormquote:
Ik heb er ook dankbaar gebruik van gemaaktquote:Op zondag 7 januari 2018 21:48 schreef unlimitedzxr het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij het was of iemand anders.. maar ergens in een voorgaande reeks werd CND als tip genoemd..
Mijn dank aan die persoon. +27%
Graag gedaanquote:Op zondag 7 januari 2018 21:48 schreef unlimitedzxr het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij het was of iemand anders.. maar ergens in een voorgaande reeks werd CND als tip genoemd..
Kun je gewoon opzouten, in plaats van het postplezier van anderen te verzieken?quote:Op zondag 7 januari 2018 21:36 schreef alilami het volgende:
• XRP FUD'ers
• XRP shillers
• N00bs
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Staat op coinmarketcap.com maar Huobi o.a. Ze staan op cmc op plek 1000 nu maar die is niet bijgewerkt. Als straks is bijgewerkt komen ze op plek 100 en dan zal de naamsbekendheid ook groeien.quote:
Dat was ikquote:Op zondag 7 januari 2018 21:48 schreef unlimitedzxr het volgende:
[..]
U is correctquote:Op zondag 7 januari 2018 21:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik ook, gisteren
https://forum.fok.nl/topic/2419226/8/25#p176321053
Oh grappig. Zei het ook gisteren.quote:Op zondag 7 januari 2018 21:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik ook, gisteren
https://forum.fok.nl/topic/2419226/8/25#p176321053
'quote:Op zondag 7 januari 2018 21:51 schreef einschtein het volgende:
Naast Binance, wat is voor jullie de meest gebruikte exchange? Verschillende coins die ik vandaag voorbij heb horen komen zijn daar namelijk niet te vinden.
Ik herinner het me nogquote:Op zondag 7 januari 2018 21:52 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Lees topic ff terug. Control F en type mijn naam ff erin.
Nog ff en ze sturen je eerst 1000 euro en appen daarna of je het in $cryptocurrency wil steken voor ze.quote:Op zondag 7 januari 2018 21:50 schreef Nattekat het volgende:
Ugh... ik heb een beerput geopend door een collega enthousiast te maken
Ik krijg nu de ene na de andere ico over me heen.
En mensen maar klagen over dit topicquote:Op zondag 7 januari 2018 21:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
[..]
Dan zijn we allemaal helden!!
quote:Op zondag 7 januari 2018 21:56 schreef vigen98 het volgende:
En het gekke is. Ik heb geen CND gehaaldga ik nu wel ff doen dan.
We moeten het toch ook een beetje luchtig houden, niet? Anders ga je maar naar Tweakers. Wat een drama is het crypto topic daarquote:Op zondag 7 januari 2018 21:58 schreef Jed1Gam het volgende:
Ik denk dat als er hier een serieus topic geopend wordt naast de slowchat dat er geen hond komt,
blijft toch fok (15+ jaar ervaring)
Luchtig houden zekerquote:Op zondag 7 januari 2018 21:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
We moeten het toch ook een beetje luchtig houden, niet? Anders ga je maar naar Tweakers. Wat een drama is het crypto topic daar
Dat denk ik ook niet (met minstens zoveel ervaringquote:Op zondag 7 januari 2018 21:58 schreef Jed1Gam het volgende:
Ik denk dat als er hier een serieus topic geopend wordt naast de slowchat dat er geen hond komt,
blijft toch fok (15+ jaar ervaring)
Op tweakers zitten naar mijn idee altijd de azijnpissende nerds terwijl je hier idd wat meer slowchat kan hebbenquote:Op zondag 7 januari 2018 21:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
We moeten het toch ook een beetje luchtig houden, niet? Anders ga je maar naar Tweakers. Wat een drama is het crypto topic daar
idd echt sneuquote:Op zondag 7 januari 2018 21:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja dat is echt om te janken. Adolf Hitler had gezegd dat het wat minder extreem moest in dat topic als hij nu nog zou leven.quote:Op zondag 7 januari 2018 21:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |