Gebruik dekstop app, echt 0.0 problemen mee gehad.quote:Op zondag 7 januari 2018 22:52 schreef Toto69 het volgende:
binance laat heel m'n pc én mobiel flippen
komt ook nix van terecht dus?quote:Op zondag 7 januari 2018 22:56 schreef Jed1Gam het volgende:
Universa wordt wel de fokcoin geloof ik, na maandenlang waves
Ik ben nog niet overtuigd over Universa. Kan iemand mij vertellen waarom dit het gaat worden en wat de verwachtingen zijn qua prijs?quote:Op zondag 7 januari 2018 22:56 schreef Jed1Gam het volgende:
Welke verkoopprijs heb je als doel bij die coins? Heb ze ook alledrie.quote:Op zondag 7 januari 2018 22:47 schreef Kyran het volgende:
[..]
Heb voor mijn long term coins al een idee wanneer ik die wil verkopen (LSK VEN FUN). Nu moet ik mij er vooral aan weten te houden en niet hebberig worden
quote:
dromen mag altijdquote:Op zondag 7 januari 2018 22:58 schreef vigen98 het volgende:
[..]![]()
Heb je überhaupt gezien hoeveel Waves is gestegen? Als dat gebeurt bij Universa heb ik tientallen miljoenen euro's
We ruilen de ene kutcoin in voor de ander?quote:Op zondag 7 januari 2018 22:56 schreef Jed1Gam het volgende:
Meteen even gedownload.quote:Op zondag 7 januari 2018 22:53 schreef Kyran het volgende:
[..]
Gebruik dekstop app, echt 0.0 problemen mee gehad.
Minimale prijzen die ik op dit moment zou willen zien:quote:Op zondag 7 januari 2018 22:58 schreef Fred09 het volgende:
[..]
Welke verkoopprijs heb je als doel bij die coins? Heb ze ook alledrie.
Wie tipte Zoin trouwens hier?
de DEX is wel oke, maar verder niet veel bereikt toch.quote:Op zondag 7 januari 2018 23:01 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Zeker maar om te zeggen dat Waves niks heeft bereikt, nigga please
Ja. Ik weet alleen niet meer waarom.quote:Op zondag 7 januari 2018 23:01 schreef niggeplease het volgende:
INS tokens komen volgende week op de exchanges, iemand mee gedaan aan de ico? ik niet.
De desktop app.quote:Op zondag 7 januari 2018 22:53 schreef Kyran het volgende:
[..]
Gebruik dekstop app, echt 0.0 problemen mee gehad.
idee is wel goed hoor, tis alleen afwachten of mensen t echt willen gaan gebruiken.quote:Op zondag 7 januari 2018 23:02 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Ja. Ik weet alleen niet meer waarom.
Zou mooi zijnquote:Op zondag 7 januari 2018 23:01 schreef Kyran het volgende:
[..]
Minimale prijzen die ik op dit moment zou willen zien:
VEN $25
LSK $150
FUN $1
Verwacht niet dat dit heel snel gebeurd, maar daarom ook long term coinsAls ze allemaal x2 gaan dit jaar ben ik al tevreden, maar verwacht wel dat dat gaat gebeuren eigenlijk.
dan is er inmiddels wel een bearmarket begonnen. dan liever in de bearmarket kopen *glazenbol*quote:Op zondag 7 januari 2018 23:11 schreef MaGNeT het volgende:
Universa kan ook best weer een jaar of langer duren voor het "moon" gaat, dus bereid je voor op een lange hodl, net als bij de Ethereum, Lisk en Waves ICO's.
De fees zijn ook nog eens absurd hoog. HST withdrawen kost 2 HST.quote:Op zondag 7 januari 2018 23:04 schreef leolinedance het volgende:
Dat Kucoin is had ook best Kutcoin mogen heten. Wat een bagger interface.
Ben ook wel van plan om het lang te holdenquote:Op zondag 7 januari 2018 23:11 schreef MaGNeT het volgende:
Universa kan ook best weer een jaar of langer duren voor het "moon" gaat, dus bereid je voor op een lange hodl, net als bij de Ethereum, Lisk en Waves ICO's.
Wellicht is tegen die tijd de bubbel al wel gebarsten.quote:Op zondag 7 januari 2018 23:11 schreef MaGNeT het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |